کالای خواب کودک آشو چوب

کالای خواب کودک

منظور از کالای خواب کودک چیست؟ اتاق کودک یکی از قسمتهای خانه است که میتوان با دکوراسیون آن، شادی و نشاط زیادی را به خانه تزریق کرد. در هیچ قسمتی از خانه هم به اندازه اتاق کودک نیاز به رنگهای شاد و متنوع نداریم که روحیه نشاط و خلاقیت را در کودک ما ایجاد کند. پس لازم است در انتخاب اجزا و عناصر تشکیل دهنده اتاق کودک بسیار دقت کنیم.‌
در دکوراسیون اتاق کودک، مهمترین اِلمان که باید به آن توجه شود سرویس خواب کودک است. سرویس خواب بعنوان بزرگترین عنصر موجود در اتاق خواب، بخش زیادی از توجه را به خود اختصاص میدهد و رنگ و مدل آن میتواند دکوراسیون اتاق کودک شما را به کلی تغییر دهد . امروزه تنوع در بازار سرویس خواب کودک آنقدر زیاد است که شما با هر سلیقه‌ای میتوانید سرویس مورد علاقه خود و کودکتان را پیدا کنید . البته اگر سن کودک شما طوری است که میتواند نظر بدهد بهتر است نظر او را هم جویاشوید و در غیر این صورت سرویسی برای اتاق کودک انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری، از لحاظ کیفیت قطعات به کار رفته و چوب استفاده شده هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم همه‌ی نیاز های کودک شما را فراهم سازد . سرویس خواب کودک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره میکنیم .

کالای خواب کودک آشو چوب

کالای خواب کودک

تخت

مهمترین جزء کالای خواب کودک ، تخت خواب است . تخت خواب باید از لحاظ استحکام ، دوام کافی برای استفاده یک کودک را داشته باشد . کودک باید فضای کافی برای خواب راحت را داشته باشد و نباید تخت او دقیقا به اندازه قد کودک باشد . استاندارد در طراحی تخت کودک باید حتما رعایت شده باشد و تخت کودک نباید قطعات یا پیچ و مهره اضافی داشته باشد که برای کودک خطرناک است . طرح تخت هم نباید شامل گوشه ها یا قطعه های تیز و برّنده باشد یا جایی از آن لق باشد . ایمنی نوزاد در تخت خواب بسیار مهم است .

تخت متغیر

بعضی از تخت ها قابلیت تغییر اندازه دارند و این یک حسن در طراحی تخت خواب کودک است . از آنجا که کودک به سرعت رشد میکند ، تخت خواب هم مانند لباس برای کوچک میشود و اگر نمیخواهید هر چند سال یکبار تخت کودک خود را عوض کنید میتوانید تختی را بخرید که قابلیت تغییر اندازه را داشته باشد . این تخت ها دارای میله های محافظت کننده‌ای هستند که با بزرگتر شدن کودک میتوان آنها را جدا کرد .

ویترین

ویترین یکی از اجزاء سرویس خواب کودک است که میتواند در مرتب کردن اسباب بازی ها و وسایل شخصی کودک کمک زیادی میکند . ویترین میتواند حتی خود کودک را ترغیب به چیدن و مرتب کردن اسباب بازی هایش کند .

دراور

دراور یکی از مهمترین اجزای سرویس خواب کودک است . دراور میتواند بسته به نیاز کودک شما بین ۲ تا ۶ کشو داشته باشد و برای قرار دادن لباس ، پوشک ، لوازم بهداشتی و دیگر لوازم کودک شما مورد استفاده قرار میگیرد .

تخت کودک فانتزی 

تخت های کودک فانتزی بیشتر مناسب کودکان کم سن و سال تر و افرادی است که میخواهند فضایی فانتزی و شاد را برای کودک خود بسازند . تخت های فانتزی از سریال ها و شخصیت های کارتونی الهام میگیرند و برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند .

تخت کودک دخترانه

سرویس خواب کودکان امروزه کاملا تفکیک جنسیتی شده اند و شما میتوانید سرویس خوابی را تهیه کنید که کاملا مناسب روحیات و سلیقه فرزندتان باشد مثلا برای دختران سرویس خواب هایی با رنگ های ملایم و طرح های دخترانه وجود دارد که بیشتر توجه دختر بچه ها را به خود جلب میکند .

تخت کودک پسرانه

در مقابل تخت خواب هایی هم وجود دارند که کاملا مناسب سلیقه پسر بچه ها هستند . این تخت ها در رنگ های اسپرت و شاد و مدل هایی نظیر ماشین و زمین فوتبال و بسیاری مدل های متنوع دیگر تولید میشوند .
شما میتوانید با بازدید از مدل های متنوع سرویس خواب های کودک فروشگاه آشو ، متناسب با سلیقه خود و فرزندتان یکی از صد ها مدل را انتخاب کنید . آشو چوب از بابت کیفیت محصولات و ایمنی کودک شما ، این اطمینان را به شما میدهد که بهترین محصول را در اختیارتان قرار میدهد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *