فنگ شویی اتاق نوزاد 9895

انواع مبل بچه گانه

یکی از مواردی که همواره والدین به آن اهمیت می دهند، دکوراسیون اتاق کودک است و سعی می کنند که بهترین وسایل را برای کودک خود خریداری کنند. این روزها از وسایل تزئینی بسیاری در اتاق کودکان استفاده می شود و ممکن است که با انواعی از مبل کودک هم روبرو شده باشید. مبل هایی که همانند مبل های معمولی هستند و در ابعاد و اندازه های کوچک تری طراحی شده اند که البته باید مشخصات و ویژگی های خاصی را هم داشته باشند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این مشخصات و انواع مبل بچه گانه بپردازیم.

مبل بچه گانه چیست؟

مبل بچه گانه چیزی مشابه مبل های معمولی است که بزرگسالان از آن استفاده می کنند، با این تفاوت که در ابعاد و اندازه های کوچک تر ساخته می شوند و کودک به راحتی می تواند آن را حمل یا جابجا کند. کودکان می توانند از این مبل برای بازی و استراحت خود استفاده کنند و احساس استقلال بیشتری داشته باشند. استفاده از این قبیل وسایل می تواند به رشد فکری و خلاقیت کودک شما کمک کند و زیبایی دکوراسیون را هم چند برابر کند و به دلیل اندازه ای که دارند، فضای چندانی را هم اشغال نمی کنند.

انواع مبل بچه گانه9273

بیشتر بدانید :

معرفی انواع مبل بچه گانه

انواع مختلفی مبل بچه گانه در بازار موجود است که در این قسمت به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

  • مبل پارچه ای. بسیاری از والدین مبل هایی که رویه پارچه ای دارند را بیشتر ترجیح می دهند و توجه داشته باشید که جنس پارچه باید به گونه ای باشد که به راحتی تمیز شود و بتوانید روکش را به راحتی درآورید و بشویید.
  • مبل چرمی. برخی از مدل ها از روکش چرم هستند که ساختار خاصی دارند و شستشو و تمیز کردن آن ها به راحتی انجام می شود.
  • مبل عروسکی. برخی از مبل های بچه گانه در انواعی از مدل های عروسکی در بازار یافت می شوند و ممکن است به شکل انواعی از حیوانات و یا فرم قلبی شکل باشند که می توانید طرح مورد نظر را متناسب با جنسیت کودک تان انتخاب کنید.
  • مبل تک نفره یا دو نفره. مبل های کودکان نیز می تواند تک نفره یا دو نفره باشد که می توانید میز را هم همراه آن خریداری کنید.

نکات خرید

اگر می خواهید دکوراسیون اتاق کودک تان زیبا و فانتزی باشد، موارد و نکات زیر را هنگام خرید مبل بچه گانه مد نظر قرار دهید:

  • فضای اتاق خواب. بسیار مهم است که مبل کودک متناسب با فضا و اندازه اتاق خریداری شود تا اتاق شلوغ و به هم ریخته به نظر نرسد و فضای کافی برای رفت و آمد وجود داشته باشد.
  • ایمنی مبل. بسیار مهم است که مبل کودک از ایمنی بالایی برخوردار باشد و به قدری محکم باشد که کاملا روی زمین قرار بگیرد و خطر افتادن کودک وجود نداشته باشد. اگر مبل دارای پیچ و مهره است، ایمنی این قسمت را نیز در نظر بگیرید.
  • سن کودک. توجه داشته باشید که مبل باید متناسب با سن کودک باشد و مبل های فانتزی برای یک رده سنی خاصی قابل استفاده هستند و بعد از آن باید تغییراتی در اندازه آن ها ایجاد شود.
  • جنس رویه مبل. رویه مبل باید مقاوم باشد و به راحتی دچار پارگی یا آسیب دیدگی نشود و قابل شستشو باشد. پارچه های میکروفایبر بهترین جنس هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر لک و کثیفی دارند.

برای خرید بهترین مدل های مبل بچه گانه به سایت فروشگاه آشو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *