1323

سرویس خواب مینیمال

سرویس خواب مینیمال

سرویس خواب، مهم ترین بخش هر اتاق خوابی است و از اجزایی مانند تخت خواب، پاتختی، کمد و میز آرایش (میز توالت) تشکیل شده و بهتر است رنگ و مدل این اجزا در تناسب و هماهنگی کامل با هم باشند. انواع مختلفی از سبک های سرویس خواب در بازار موجود است که شما می توانید متناسب با دکوراسیون خانه و سلیقه تان، بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از سبک های پرطرفدار، سبک مینیمال است که در این مقاله به بررسی سرویس خواب مینیمال خواهیم پرداخت.

ویژگی ها

از مهم ترین ویژگی های سرویس مینیمال می توان به ساده بودن آن اشاره کرد که معمولا به ندرت طرح و خطوط در طراحی آن دیده می شود و آرامش خاصی به فضای اتاق می دهد، به علاوه این که طراحی بسیار زیبایی هم دارند. در این سبک سرویس خواب از رنگ هایی مانند سفید و خاکستری بیشتر استفاده می شود و عمدتا برای افرادی مناسب است که دنبال داشتن دکوراسیون مدرن هستند.

سرویس خواب نوجوان را نیز می توان از سبک مینیمال انتخاب کرد که برای دختران از رنگ های پاستلی، صورتی، سفید و طوسی و برای پسران از رنگ هایی مانند طوسی یا آبی روشن استفاده خواهد شد. به ندرت پیش می آید که در این نوع سبک از ترکیب چند رنگ مختلف استفاده شود، چرا که سادگی فضا بر هم می خورد، با این حال در صورتی که خواستید از چند رنگ استفاده کنید، هارمونی و تناسب رنگ ها را مدنظر قرار بدهید.

سرویس خواب مینیمال3121

نکات انتخاب

هنگام انتخاب ، به تک تک اجزای سرویس و موارد زیر باید اهمیت داده شود:

  • جنس. جنس می تواند از چوب، ام دی اف یا نئوپان باشد که مدل های چوبی باکیفیت تر هستند و سال ها دوام می آورند که البته نسبت به سایر مدل ها نیز گران قیمت تر هستند. حتما مواد و متریال به کار رفته در ساخت هر یک از اجزا را مورد بررسی قرار بدهید.
  • رنگ. مهم ترین مساله در انتخاب سرویس خواب مینیمال، رنگ است که حتما باید از رنگ های ملایم و آرام استفاده شود تا سادگی دکوراسیون به هم نریزد. معمولا سعی می شود در این نوع دکوراسیون، دیوارها ساده و بدون رنگ باشند و یا تنها از تابلوهای کوچک استفاده شود. اگر از کاغذ دیواری استفاده می کنید، سراغ مدل هایی برویدکه طرح های ساده تری دارند.
  • ابعاد و اندازه. اندازه و ابعاد متناسب با فضای کلی اتاق انتخاب می شود، اما در کل، تخت های این نوع سبک ابعاد بزرگی ندارد و حتی ممکن است پاتختی هم خریداری نشود.

نکات چیدمان سرویس خواب مینیمال

  • برای اتاق هایی که سرویس خواب و سبک مینیمالی دارند، حتما باید از نور طبیعی استفاده شود. به همین خاطر، پرده های ضخیم استفاده نکنید و اگر نور کافی وجود ندارد، آباژور با نور مناسب خریداری کنید.
  • گلدان های طبیعی داخل اتاق قرار بدهید تا انرژی اتاق بالا برود و سعی کنید که گلدان ها هم رنگ های روشن و شادی داشته باشند.
  • برای زیباتر شدن فضا می توانید از پاف های تزئینی کوچک داخل اتاق استفاده کنید.
  • اگر از فرش یا قالیچه استفاده می کنید، سراغ مدل هایی با رنگ های روشن و طرح های ساده تر بروید.
  • روتختی ها و کوسن هایی که استفاده می کنید، نباید طرح های شلوغ یا رنگ های جیغ داشته باشند.
  • سعی نکنید فضاهای خالی داخل اتاق را با وسایل مختلف پر کنید.

خرید سرویس خواب مینیمال

قیمت این نوع سرویس خواب به جنس و کیفیت مواد، تعداد اجزا سرویس، طرح و مدل و هم چنین برند تولید کننده بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه آشو، به بررسی کامل انواع مدل ها بپردازید و بعد از مطالعه مشخصات هر مدل، انتخاب بهتری داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *