دکوراسیون اتاق خواب دخترانه 4647

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده اما شیک چگونه ممکن است؟ تقریباً هر دختر کوچکی آرزو دارد که یک شاهزاده خانم باشد، بنابراین فکر می کنید که دکوراسیون اتاق آنها آسان است؟ به طور حتم اینکار کار ساده ای نیست. اما با کمی کمک و برخی ایده های کاربردی درباره آنچه که می خواهید به آن دست پیدا کنید، این کار آسوده تر می شود.

ایده های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

استفاده از رنگ های پاستلی

دختران زیبا و آرام هستند، بنابراین اتاق های آنها باید نشان دهنده این امر باشد. برای دیوارها و سقف از رنگ های پاستلی استفاده کنید. حتی اگر چند رنگ روشن را به آن اضافه کنید، این محیط همچنان آرام و جذاب خواهد بود.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

فضای ذخیره سازی زیاد

حتی وقتی کوچک هستند، دختران چیزهای زیادی دارند. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای ذخیره همه چیز وجود دارد، این فضا شامل بسیاری از قفسه ها، کشوها و محفظه های مخفی می شود. دختران نیز معمولاً منظم هستند بنابراین قدردان این خواهند بود.

صندلی راحتی

با صندلی چرخشی احساس راحتی در اتاق ایجاد کنید. شاید بتوانید این صندلی را در گوشه ای، کنار پنجره جا دهید، بنابراین شاهزاده خانم کوچک شما ضمن تحسین مناظر، می تواند آرامش خاصی در اتاق خواب داشته باشد.

استفاده از رنگ صورتی

حتی اگر رنگ صورتی، رنگ اصلی اتاق نیست، اما می خواهید اتاق، دخترانه به نظر برسد بنابراین باید چند لهجه صورتی وارد کنید. آنها می توانند به صورت یک فرش یا یک لوستر زیبا باشند.

دکوراسیون سقف

سقف را نادیده نگیرید، این نیز بخشی از دکوراسیون اتاق است. می توانید به جای رنگ آمیزی ساده دیوارها، سقف را با چند خط راه راه، برجسته کنید.

استفاده از چادر کوچک

دختران معمولا چادر دوست دارند. در واقع ، آنها عاشق این هستند که با اسباب بازی هایشان در داخل چادر بازی کنند یا در آن چرت بزنند. خودتان می توانید یک چادر کوچک دخترانه درست کنید. این اصلا سخت نیست. تنها لازم است قاب را بسازید و آن را با پارچه بپوشانید.

ایجاد حریم خصوصی در اتاق

بچه ها وقتی کوچک هستند دوست دارند پنهان شوند و وقتی بزرگ می شوند به دلایل دیگری نیز از این حریم خصوصی قدردانی می کنند. می توانید پرده هایی برای چیدمان تخت خواب بگذارید تا دختر کوچک شما از آن لذت ببرد.

یک اتاق ساده و شیک

سعی کنید اتاق خواب کودک تا حد ممکن ساده و شیک باشد. شما می توانید مبلمان را به مبانی اولیه مانند تخت و کمد محدود کنید و حتی بدون وجود سایر عناصر اضافی، فضای اتاق را دنج کنید.

پرده های بلند

پرده ها ظاهری زنانه به اتاق می بخشند، مخصوصاً اگر رنگی شاد داشته باشند. پرده های بلند را روی پنجره ها قرار دهید و حتی می توانید پرده های سقفی را برای تخت خواب انتخاب کنید.

یک تم آبی تازه

صورتی تنها رنگی نیست که می تواند اتاق خواب دختران را زیبا جلوه دهد. یک رنگ کاملاً متفاوت مانند آبی یا فیروزه ای نیز می تواند بسیار جالب به نظر برسد. شما می توانید چند سایه آبی و سفید را برای ایجاد یک دکوراسیون روشن و تمیز ترکیب کنید.

سرویس خواب آشو با ارائه جدید ترین مدل های سرویس خواب دخترانه و پسرانه می تواند به شما در زمینه طراحی و دکوراسیون اتاق خواب فرزندتان کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *