سرویس خواب پسرانه فوتبالی

سرویس خواب پسرانه فوتبالی

سرویس خواب پسرانه فوتبالی

پسر بچه ها دنیای پر شر و شور و هیجانی دارند و دوست دارند که انرژی شان را تخلیه کنند و از آن جایی که کودکان و نوجوانان زمان بیشتری را در اتاق خود سپری می کنند، می توان هنگام چیدمان وسایل و دکوراسیون اتاق نظر آن ها را نیز جویا شد. معمولا بسیاری از پسر بچه ها و حتی نوجوانان، علاقه شدیدی به فوتبال و تیم های ورزشی دارند و خیلی از لوازم خود را نیز با همین تم انتخاب می کنند وخب می توان از همین تم برای سرویس خواب هم استفاده کرد. اما چطور؟ در ادامه همراه ما باشید تا سرویس خواب پسرانه فوتبالی را مورد بررسی قرار بدهیم.

سرویس خواب پسرانه فوتبالی

دکوراسیون اتاق خواب پسران با تم فوتبالی

دکوراسیون اتاق خواب فوتبالی قطعا می تواند برای پسرها جذاب باشد و این را در نظر داشته باشید که نیازی نیست که برای این کار، هزینه های بالایی را پرداخت کنید. ما در این بخش به شما می گوییم که چطور می توانید با وسایل و لوازم ساده، اتاق فوتبالی را برای فرزندتان ایجاد کنید.
• تخت خواب اولین و اصلی ترین وسیله هر اتاق خواب و سرویس خواب است که ما بقی اجزا با توجه به آن انتخاب و چیده می شوند. پس اگر می خواهید یک اتاق فوتبالی داشته باشید، اول از تخت خواب شروع کنید. انواع مختلفی از تخت خواب ها در بازار موجود هستند که مدل توپ فوتبال یا دروازه هستند و تور دارند و نمایی از زمین فوتبال را تداعی می کنند.
• برای روتختی که خیلی هم به چشم می آید، سراغ مدل هایی بروید که مشابه پرچم یا لوگوی باشگاه های ورزشی هستند. حتی اگر تخت خواب تم ورزشی نداشته باشد، به راحتی و با هزینه کمتر و با انتخاب یک روتختی فوتبالی، می توانید فضای اتاق را به این سمت بکشانید. رو تختی های سه بعدی موجود در بازار می توانند حس فوتبالی بیشتری را در محیط ایجاد کنند.
• برای فرش یا موکت اتاق می توانید از موکت های سبز رنگ به همراه دو دروازه استفاده کنید که محیط اتاق کاملا شبیه به زمین فوتبال می شود و جالب است بدانید که می توانید طرحی را که دوست دارید، برای چاپ روی موکت سفارش بدهید.
• دیوارها را از ساده بودن در بیاورید و از پوسترها و تابلوهایی که تم ورزشی و فوتبالی دارند، استفاده کنید. حتی می توانید کاغذ دیواری با طرح های فوتبالی را انتخاب کنید.
• برای طراحی اتاق خواب فوتبالی، سعی کنید رنگ سبز غالب باشد و در کنار آن از رنگ آبی استفاد کنید.
• کمدها یا میز و صندلی های داخل اتاق را می توان به شکل توپ فوتبال یا کمدهای داخل رختکن طراحی و رنگ آمیزی کرد.

نکات خرید سرویس خواب پسرانه فوتبالی

از آن جایی که این نوع سرویس خواب، ظاهر فانتزی دارد و والدین و بچه ها جذب زیبایی ظاهر آن می شوند، بهتر است یک سری نکات در نظر گرفته شود:

• پایه های تخت خواب باید کاملا ایمن و سفت باشد تا به راحتی جابجا نشود.
• جنس سرویس خواب باید از مواد باکیفیت و مرغوب باشد که سریع خراب نشود.
• روتختی که انتخاب می کنید باید جنس خوبی داشته باشد تا منجر به بروز حساسیت نشود.
• اندازه تخت را متناسب با سن فرزند انتخاب کنید.
شما می توانید در خصوص نحوه چیدمان و انتخاب وسایل سرویس خواب فوتبالی، از مشاوران ما در آشو چوب کمک بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *