کمد لباس ریلی

نکات مهم در زمان خرید کمد لباس

نکات مهم در زمان خرید کمد لباس چیست؟ کمد های لباس در طرح ها و انواع مختلف در بازار عرضه میشوند، داشتن یک کمد لباس با فضای جادار و ظاهری زیبا در هر خانه ای لازم است.کمد لباس و جالباسی در جنس های مختلف، چوب، پلاستیک، فلز، ساخته میشوند.

نکات مهمی که در خرید کمد لباس باید در نظر گرفت:

کیفیت و جنس کمد

کمد لباس از جنس های مختلفی ساخته شده است مثل پلاستیک، چوب، فلز، که بهترین گزینه انتخاب برای شما چوب است. کیفیت و جنس چوب هم درجه های مختلفی دارد و باهم فرق دارند، هنگام خرید کمد باید از فروشنده در مورد کیفیت و جنس آن اطلاع کسب کنید.

سبک کمد با دکوراسیون خانه همخونی داشته باشد.

کمدها از نظر جا، کشوها، و طبقات و… بسیار متنوع هستند.کمد لباس را با توجه به ویژگی و جادار بودن و اندازه دلخواه خود انتخاب کنید تا برایتان ساخته شود. کمد را براساس دکوراسیون خود انتخاب کنید و در اتاقتان جای دهید.

نکات مهم در زمان خرید کمد لباس

 

اندازه کمد

زمانی که میخواهید کمد لباس بخرید ابتدا باید جایی که برای او در نظر گرفته اید را اندازه گیری کنید و متناسب با آن کمد لباس خود را بخرید. میتوانید از تورفتگی دیوار برای قرار دادن کمد استفاده کنید یا از کمد های آماده دیگری در طرح های مختلف استفاده کنید.

کیفیت قسمت های داخل کمد

در هنگام خرید کمد لباس، قسمت لولا ها و کشوها و قفل ها و… در کمد یا جالباسی را باید دقت کنید و کشوها و در را باز وبسته کرده و قفل راهم امتحان کنید.

نوع کمد لباس

کمد لباس انواع گوناگونی دارد. کمد درب ریلی برای کسانی که درگیر جا هستند و اتاق خواب کوچکی دارند مناسب است. برای قرار دادن کمد درب ریلی نیاز به متخصص آن است تا کمد را برایتان نصب کند. کمد درب لولایی هم میتوان در هر قسمت از خانه قرار داد و از آن استفاده کرد.

دستگیره کمد

به نوع و شکل و قرار گیری آن روی کمد و استحکام آن دقت داشته باشید، دستگیره ها به زیبایی ظاهری کمد شما کمک میکند.

رنگ بندی اتاق خواب

زمان انتخاب کمد اتاق خود به این توجه داشته باشید که با رنگ اتاق خود همخونی داشته باشد.
کمد لباس چوبی و ام دی اف رنگ های بسیار متنوعی دارد. اگر اتاقتان کوچک است و میخواهید بزرگتر به نظر برسد بهتر است از رنگ های روشن، سفید و کرم استفاده کنید.
نکته قابل ذکر این است که در اتاق از کمد، تنها برای گذاشتن لباس در آن استفاده نمیشود بلکه وسایل اضافی هم گذاشته میشود که نیاز به کشوها و طبقه های کوچک و بزرگ داریم ولی اگر میخواهید کمدتان را در پذیرایی بگذارید از آن برای قرار دادن وسایل تزئینی و دکوری استفاده میشود.
آشوچوب میتواند بهترین انتخاب ها را در اختیارتان بگذارد.
برای خرید کمد میتوانید از جنسی استفاده کنید که حالت براق دارند و جلوه و زیبایی خاصی به اتاق میبخشد.
برای خرید کمد لباس در اتاق کودک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا در روحیه کودک اثری مثبت بگذارد.کمد یکی از وسایل ضروری در اتاق است که در هر خانه ای لازم است. فرقی نمیکند اتاق کوچک باشد یا بزرگ. باید متناسب با خانه، کمد را نیز انتخاب کرد. در اتاق های کوچک بهترین انتخاب، کمدهایی هست که تا سقف هستند و طبقات بیشتری رو در اختیار ما میگذارند. برای جلوگیری از هدر رفتن فضا، استفاده از نظم دهنده هایی مانند سطل های لباس، نگه دارنده روسری، جاجورابی، نگه دارنده کیف و کفش و…مناسب است.
بودن روشنایی در کمد های عمیق لازم است، این کار باعث میشود دسترسی بهتری به وسایل داشته باشیم. کمد خود را میتوانید ست با سرویس خواب اتاق خود انتخاب کنید یا یک کمد کاملا متفاوت، این مسئله بستگی به سلیقه شما دارد.
باید کمدی که برای اتاق خود میخرید با وسایلی که در اتاقتان هست تناسب داشته باشد مثلا قرار دادن یک کمد قدیمی در کنار وسایل مدرن دیگر اصلا ایده قشنگی نیست و باید کمدی مدرن و شیک خریداری کنید و جنسی که وسایل چوب اتاق دارند باید کمد اتاق هم از همان جنسی باشد وگرنه فضای اتاق را به هم میریزد.​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *