میز آرایش

میز آرایش اسپرت

میز آرایش اسپرت آشو

امروزه برای آرایش کردن در هر خانه ای میز ارایش وجوددارد.
انواع میز ها با جنس های مختلف، کاربرد و قیمت های مختلف وجود دارد. برای آرایش کردن و پاک کردن آرایش هیچ جایی بهتر از نشستن روی صندلی میز آرایش نیست. برای انتخاب و خرید میز آرایش در فروشگاه ها که تنوع بسیار زیادی هم دارند کار آسانی نخواهد بود. فضایی که بیش از از ۴ متر مربع مساحت آن است یک میز آرایش اسپرت میتوانید بگذارید. حتی در اتاق خوابی که فضای آن کوچک است میتوانید یک میز آرایش اسپرت قرار دهید.

میزهای آرایش تک نفره ای که برای اتاق های کوچک استفاده میکنید بهتر است کاربردهای بیشتر و مورد نیازتان را که شامل کشو، کابینت آیینه دار، دراور، جای خالی برای صندلی، است را داشته باشد. حتی میز آرایش را میتوانید از میزهایی که تاشو هستن و اندازه یک چمدان کوچک جا میگیرند را انتخاب کنید.

تفاوت قیمت ها با توجه به کارایی آن ها مختلف است هرچه امکانات و کاربرد آن ها متنوع تر باشد قیمت آن ها بیشتر است. بسیاری هم برای هزینه کردن کم آن از میز آرایش های دست دوم استفاده میکنند.
اگر برای خرید یک میز آرایش اسپرت هزینه زیادی نمیخواهید خرج کنید بهتر است از مدل های ساده و کلاسیک انتخاب کنید که کاملا سالم است تا اینکه از میز های دست دوم استفاده کنید و وقتی پول داشتید امکانات نور و آیینه و… را به آن اضافه کنید.

میز آرایش

 

میز آرایشی اسپرت چه جنسی دارد؟

چوب بهترین و رایج ترین میز ارایشی است که در بازار موجود است. چوب سالیان سال عمر میکند و از شکل و شمایل نمی افتد.
اگر جنس میز آرایشتان را از چوب انتخاب کردید آن را در محیطی مرطوب و یا در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید تا بیشتر عمر کند و قیمت این میز ها بیش از از میز های دیگر است.
اگر به فکر هزینه کم هستید پلاستیک و ام دی اف هم میتوانید انتخاب کنید. شاید دوام بالایی مانند چوب نداشته باشد اما برای استفاده روزانه کاملا مناسبند و سبک هستن و قیمت پایینی هم دارند.

چه میز آرایشی انتخاب کنیم؟

کاربرد میز آرایش بسیار زیاد است. اگراز آینه برای آرایش استفاده می کنید، باید آیینه های کوچک زیادی داشته باشید تا چشم ها و لب هایتان را از نزدیک و با جزئیات بتوانید ببینید.
اگر میز آرایش را برای امتحان کردن لباس یا سشوار کشیدن میخواهید، آیینه بزرگ میخواهید.
میزی انتخاب کنید که بتوانید آینه آن را جا به جا کنید. بعضی ها آرایش حرفه ای انجام می دهند که باید نورپردازی مناسب داشته باشند و میز باید قابلیت اضافه کردن چراغ LED را هم داشته باشد قبل از خرید آنلاین، فضایتان را اندازه بگیرید و مطمئن شوید میز، فضا را شلوغ و زشت نمیکند.

میز های کلاسیک برای همه فضا

مدل میزها، در هر فضا خوب به نظر می رسند بخاطر این است مدل های کلاسیک اند و از جنس بادوامی مانند چوب ساخته شده است. رنگ چوبی هم در ترکیب های تیره و هم با ترکیب رنگی روشن هماهنگ می شود و زیباست.
علاوه بر بزرگ نبودن دراورها که جایی وجود ندارد تا وسایلتان را داخلش بگذارید عرض این میزها کم است و در اتاق خواب  خیلی کوچک میتوانید از آن استفاده کنید.

اگر میکاپ آرتیست هستید یا علاقه به آرایش کردن دارید میزی بخرید که جادار برای تمام لوازم آرایشتان باشد.
این میز چوبی به خاطر رنگ سفیدش و آیینه متحرکش اجازه نگاه کردن به آرایش مو و صورت را از زوایای مختلف به شما میدهد. کشوها ودرادر ها وسایلتان را جای داده و با یک صندلی متحرک، به هرسویی میتوانید حرکت کنید.

میز آرایش لوکس برا فضاهای لوکس

علاوه بررفع نیازهای اولیه که راحتی دسترسی، جمع و جور بودن، است میتوانید یک میز آرایش بزرگ و دکوراسیونی لوکسی برا این وسایل لوکس انتخاب کنید این مدل میزها انتخاب های مناسبی هستند . سادگی در طراحی و ساخت میز، دستگیره های طلایی و قاب کار شده آینه،به آن لوکس بودن و گران قیمت بودن داده است و صندلی آن با صندلی های معمولی آرایش بسیار باهم فرق دارند.

با آشوچوب میز آرایش با کیفیت با طراحی مدرن داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *