کتابخانه کلاسیک

کتابخانه چوبی کلاسیک

کتابخانه چوبی کلاسیک

کتاب در هر خانه ای باعث حال خوب است و برای همه افراد مخصوصا کودکان مفید و جذاب تر از لپ تاپ و گوشی است.
کتاب برای جوانان و نوجوانان بسیار مفید بوده و قوه تخیل آن ها را به حرکت در می آورد.
یک کتابخانه در هر خانه و محل کاری لازم است.

مدل کتابخانه چوبی

کتابخانه ای که میخواهید انتخاب کنید با توجه به مدل خانه و رنگ دکوراسیون انتخاب کنید.
سبک های متفاوتی وجود دارد مثلا کتابخانه سبک آزاد، بدون هیچ دغدغه و تعاریف هنری و… برداشتی آزاد از چیزی که دوس دارید.
کتابخانه به سبک روستیک: مدل هایی است که با الوار طبیعی و دست نخورده چوب ساخته میشود که برای ویلا ها و ست با میز و مبل روستیک هم خوانی دارد و بخاطر آزاد بودن سبک آن و سرشار از طبیعت آن، جوانان این مدل را بیشتر می پسندند و دوست دارند.

کتابخانه چوبی کلاسیک:

بیشتر خانه ها و دفاتر کار بزرگ و تشریفاتی از این کتابخانه بیشتر استفاده میکنند ، کنگره ها و نجاری تاج گونه و ستون های یونانی که یادآور
معابد یونانی و… است بیشتر در این مکان ها از آن استفاده میکنند و باعث میشود تعقل و اندیشمندی و آرامش ، سکوت و خردمندی را برای ما به ارمغان بیاورد.
این مدل ها برای محل کار و دفتر وکالت ، اتاق کنفرانس و گفتگو ، دفتر کار روانشناسان ، مطب دکتر و … کاربرد دارد.

کتابخانه کلاسیک

کتابخانه مدرن

سبک آزاد که با چوب و فلز آمیخته شده، و جدید ولاکچری هم هستند. کتاب هابهترین دوستان و همراهان خوبی هستند، باوجود یک کتابخانه چوبی، فضای ذخیره سازی ایجاد می کنید و کتاب هایتان را سازماندهی میکند. یک کتابخانه علاوه برقرار دادن کتاب ها برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه هم بکار می رود. بدون توجه به بودجه و محدودیت های فضا، بهترین کتابخانه چوبی کلاسیک را داشته باشید اما قبل خرید، تعیین اندازه و تنظیم مقدار بودجه هم مهم است که باید به آن ها هم فکر کنید.

کتابخانه های کلاسیک از چوب ماهون بوده که کار با آن راحت تر از چوب های دیگر است و قیمت آن مناسب تر از چوب های دیگر است. هر چه اندازه کتابخانه بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر میشود. قفسه های کامل و داخلی با کابینت کشویی هزینه ای بیش از قفسه های شناور دارند.
ویژگی های دیگر باعث افزایش قیمت میشود مانند اینکه: برای دسترسی قفسه های بالا، نیاز به نردبان دارید؟ یا از چراغ های روشنایی هالوژن برای یافتن کتاب ها استفاده میکنید؟ بعضی از درهای کتابخانه روکش شیشه ای دادند که برای محافظت از کتاب هایتان مناسب و جذاب تر است اما هزینه را بالا می برد.

اندازه و سبک

قبل از انتخاب کتابخانه فضایی که برای کتابخانه در نظر گرفته اید اندازه گیری کنید. سازنده می تواند قفسه ها و کابینت ها را به هر سبک و مدل دلخواهتان طراحی کند تا در هر محیطی که در نظر گرفته اید مناسب باشد. کتابخانه ها اندازه مشخصی ندارند و با هر اندازه ای که شما بخواهید ساخته میشود. ارتفاع، عرض و عمق محل کتابخانه خود را اندازه گیری کنید. کتابخانه شما باید متناسب با اندازه فضای انتخاب شده شما باشد، اندازه شما روی هزینه هم تاثیر میگذارد. ارتفاع مورد نظر خود را در نظر بگیرید، عمق قفسه ها را انتخاب کنید و ببینید چه میزان کتاب را می خواهید در کتابخانه چوبی کلاسیک خود قرار دهید و یک کتابخانه زیبا و جذاب سفارش دهید.

قفسه بندی کتاب ها

قفسه بندی کتابخانه مهمترین قسمت در کتابخانه است. رنگ و سبک قفسه بندی هم روی دکوراسیون و زیبایی آن تاثیر میگذارد پس رنگ و سبک آن را با دقت انتخاب کنید. رنگ های روشن وسفید جلوه زیباتری به دکوراسیون شما میدهد. اگر می خواهید یک اتاق کلاسیک و پیچیده داشته باشید از رنگ های تیره بیشتر استفاده کنید. عکس خانوادگی و قطعات تزئینی را بر روی قفسه کتابخانه خود هم میتوانید قرار دهید. این مسئله به سبک شخصی ونوع کتابخانه تان بستگی دارد. قفسه های کتابخانه خود را قوی، محکم بسازید تا توان تحمل وزن کتاب ها را داشته باشد. قفسه های کتابخانه خود را مستحکم و عالی انتخاب کنید، گزینه های ارزان تر با گذشت زمان خراب شده و نیاز به تعویض دارند پس جنس خوب انتخاب کنید.

از آشو چوب بهترین سفارش ها را بدهید و قیمت و جنس عالی تحویل بگیرید و از انتخاب خود لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *