سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن

از ضروری ترین لوازم هر منزل و اتاق خواب، سرویس خواب می باشد. سرویس خواب ها، در انواع و اقسام مختلف وجود دارند، که بی شک انتخاب و خریداری نوعی خاص از سرویس خواب، در دکوراسیون اتاق شما تأثیر فراوانی خواهد داشت. سرویس خواب  جدید، از پرطرفدارترین مدلهای سرویس خواب است، که جلوه ایی بی نظیر به فضای اتاق شما می بخشد. در ادامه شما را با ویژگی‌های سرویس خواب های مدرن آشنا می کنیم.

در انتخاب دکوراسیون اتاق خواب بیشترین تمرکز شما باید روی آرامش و راحتی در استفاده باشد . اتاق خواب محل استراحت و تجدید قواست. هر عنصری در اتاق خواب ، از ریزترین و جزئی ترین تزئینات تا بزرگترین آنها که سرویس خواب است باید در خدمت راحتی و اسایش ما باشد.
راحتی در استفاده ، از بارزترین ویژگیهای سبک مدرن بشمار می‌آید.

سرویس خواب مدرن چیست؟

اجازه بدهید با یک مقایسه، سرویس خواب مدرن را برایتان توضیح بدهیم. حتما برایتان پیش آمده که وقتی برای خرید به بازار رفته اید ، یا وقتی جهیزیه عروسی را دیده اید، درشتی و هیبت سرویس خواب سلطنتی توجه شما را جلب کرده باشد. سرویس خوابهای سلطنتی غالباً از چوبهای سنگین راش و توسکا ساخته میشود. منبت و کنده کاری در آنها بسیار زیاد بکار میرود و نیاز به فضای بزرگ دارند .
اما سرویس خواب مدرن، درست نقطه مقابل سرویس خواب سلطنتی است. سادگی، در این سبک حرف اول را میزند و دست شما را برای تغییر و تنوع در دکوراسیون باز میگذارد و کاملا مناسب خانه‌های کوچک و اپارتمانهای امروزی است.

سرویس خواب های مدرن تک نفره و دو نفره

سرویس خواب ها به طور کلی به دو دسته یک نفره و یا دو نفره تقسیم می‌شوند و هر کدام از این سرویس ها دارای اجزایی متفاوتی است. سرویس خواب های دو نفره مدرن نیز شامل: تخت دو نفره، پاتختی، کمد لباس، مبل، تخت یا پاف، کمد، آینه، میز و صندلی آرایشی و …هستند و شما با توجه به دیزاین و دکوراسیون مدرن خود آنها را در کنار هم می چینید.

تزئینات در سبک مدرن

شاید مهمترین ویژگی سبک مدرن، بدون تزئینات بودن آن است. در این سبک، بیشترین تمرکز روی کاربردی وکارا بودن وسایل است و راحتی کسی که استفاده میکند بسیار اهمیت دارد.به عبارتی، جلوه و زیبایی در دکوراسیون و سرویس مدرن در درجه اول اهمیت قرار ندارد.

پالت رنگی خنثی در سبک مدرن

در طراحی سرویس خواب مدرن رنگ‌های خنثی بسیار پرکاربرد هستند. ترکیبی از سایه‌های مختلف قهوه‌ای، کرمی، سیاه و سفید همیشه جز ثابت دکوراسیون مدرن هستند. پرهیز از به کار بردن چندین رنگ و شلوغ نکردن دکوراسیون در اولویت قرار دارد.

سرویس خواب مدرن

جنس سرویس خواب مدرن

اصلی‌ترین شاخصه سرویس خواب مدرن ، جنس و متریال به کار رفته در آن است. به طور معمول برای تولید سرویس خواب مدرن و اسپرت از انواع چوب، MDF و فلز و در کنار آن از پارچه و چرم وحتی پلاستیک هم استفاده می‌شود. در مواردی این متریال در کنار مواردی چون پارچه و چرم و حتی پلاستیک نیز به کار رفته میرود.

جنس سرویس خواب

مانند تمامی سرویس خواب های دیگر، سرویس خواب شیک و مدرن نیز دارای جنس های متفاوتی است. ولی جنس متداول در سرویس خواب ، جنس چوب و یا ام دی اف می باشد.

ویژگی های سرویس خواب و جلوه ی آن

در بازار سرویس خواب، ست های خواب مدرن به دلیل زیبایی و سادگی طرفداران بسیار زیادی دارند. وقتی منزل و اتاق خواب شما دارای دکوراسیون لوکس است، سرویس خواب شیک از بهترین انتخاب هاست. لازم به ذکر است که اندازه، رنگ، طرح، لوازم جانبی سرویس خواب و جنس آن، تاثیر مهمی در انتخاب و خریداری یک سرویس خواب خوب، خواهد داشت.
از نکات مهمی که جلوه ی خاصی به اتاق و سرویس خواب شما می بخشد، محل قرارگیری ست خواب است. سرویس خواب، خود به تنهایی جلوه ای بی نظیر به فضای اتاق شما می بخشد و یک فضای شیک و لوکس را ایجاد می کند.

رنگ و اندازه ی سرویس خواب

وقتی از سرویس خواب مدل سخن به میان می‌آید، ما می‌توانیم ست خواب هایی با انواع رنگ ها تصور کنیم. سفید، طلایی یا حتی مشکی!
اگر می خواهید که فضای اتاق شما دنج باشد، به شما رنگ مشکی را پیشنهاد می کنیم. استفاده از رنگ سفید یا طلایی فضایی آرامش‌بخش و دلباز به اتاق می دهد. با توجه به سادگی و زیبایی سبک مدرن، شما از هر رنگی می توانید استفاده کنید، که این یک وجه کاملا سلیقه‌ای است.
با توجه به اندازه ی اتاق خوابتان می توانید که لوازم جانبی سرویس خواب را کم و یا زیاد کنید. این را فراموش نکنید که سادگی یکی از اصول چیدمان به سبک مدرن است.

اکسسوری ها در چیدمان مدرن و سرویس خوابی مدرن

در کنار یک سرویس خواب به سبک مدرن، قطعاً شما باید از انواع اکسسوری ها استفاده کنید. پیشتر ذکر کردیم که سادگی باید در چیدمان مدرن نمایان باشد، اما این مورد به آن معنا نیست که شما نباید از هیچ وسیله دیگری استفاده کنید! به کار بردن چند وسیله تزیینی و دکوری زیبا، گلدان‌های طبیعی، چند قاب زیبا با تصاویر مدرن، نقاشی هایی به سبکی خاص و یا پرده های سفید ساده، می تواند از انواع وسایل مورد استفاده در کنار سرویس خواب شیک باشد.

سخن پایانی

در انواع سبک های سرویس خواب، مخصوصاً سرویس خواب شیک و مدرن، شرکت آشو یکی از شرکت‌های سرآمد میباشد. آشوچوب سالهاست که در این زمینه فعالیت های موفقی داشته و اگر قصد خرید سرویس خواب  را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که انتخاب اول شما حتماً شرکت اشو چوب باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *