مدل جدید دراور3445

مدل جدید دراور

مدل جدید دراور، دراور، از جمله وسایلی است که در زمانی که فضای کافی، برای جمع آوری لوازم و لباس ها و… ندارید، به کمک شما می آید!
دراور را می توان در هر جایی از منزل قرار داد و یک فضای مناسب، برای ذخیره سازی فراهم کرد.

انواع دراور

دراور ها در انواع و اشکال گوناگون، در بازار موجود می باشند. بعضی از آنها دارای سه کشو و برخی چهار کشو و گاهی از تعداد بیشتری کشو ساخته شده اند.در واقع دراور، کمدی کشودار است، که از جمع چند کشو در کنار هم ساخته شده است.گفتنی است که بعضی از مدل‌های دراور، فضای مخفی نیز برای نگهداری و مخفی کردن لوازم گرانبهای شما نیز دارند.

مدل جدید دراور

جنس دراور و قیمت آن

دراور ها معمولاً از جنس های متفاوتی ساخته می شوند؛ فلز، آهن، چوب، پلاستیک و …. . اما در بین تمامی این جنس های ذکر شده، قطعاً جنس چوبی آن، از دوام و کیفیت و صد البته زیبایی بالاتری برخوردار می باشد. شما میتوانید انواع مدل های دراور چوبی را در سایت شرکت آشوچوب مشاهده نمایید.
همچنین قیمت دراور، با توجه به طرح و مدل و جنس آن، می تواند متفاوت باشد.امروزه معمولاً در کنار سرویس خواب، افراد به خرید یک دراور ست سرویس خواب خود نیز می‌پردازند.

دراور ها مناسب چه نوع چیدمانی هستند؟

از دراور می توان در هر سبک چیدمان و مدل دیزاین استفاده نمود. دراور، وسیله ای است که دکوراسیون اتاق شما را به یک فضای متفاوت و مدرن تبدیل می کند. در کنار سرویس خواب های سبک کلاسیک، اسپرت، مدرن، سلطنتی، اتاق کودکان و … می توان از دراور استفاده کرد. حتماً در خرید دراور، این نکته را در نظر بگیرید که با سایر لوازم اتاق خواب و یا هر فضایی که می خواهید آن را آنجا قرار دهید، همخوانی و همگونی داشته باشد.

رنگ دراور

دراورها همانگونه که مدل های متفاوتی دارند، در رنگ نیز، از گوناگونی برخوردارند و شما با توجه به دیزاین و رنگ سایر لوازم خواب اتاق تان و سرویس خواب خود، باید به خرید آن بپردازید. یک دراور سفید، برای سبک دکوراسیون مدرن و سرویس خواب سفید.
و یا یک دراور به رنگ قهوه ای سوخته، برای سرویس خوابی به سبک سلطنتی!

در خرید دراور به چه نکاتی دقت کنیم؟

زمانی که برای خرید دراور میروید، علاوه بر وجه زیبایی آن، به جنس و دوام و استحکام آن دقت کافی کنید. کشوهای دراور، باید به راحتی باز و بسته شوند و مشکلی ایجاد نکند. همچنین قبل از خرید، به ابعاد اتاق و یا محلی که می خواهید دراور را در آنجا قرار دهید، دقت کنید و با توجه به ابعاد اتاق خوابتان به خرید و تهیه ی آن بپردازید.

دراور چوبی

دراور چوبی، یک عنصر ضروری و کاربردی در بسیاری از فضاها و اتاق خواب هاست. این وسیله، می‌تواند از شلوغی های اتاق شما کم و به مرتب سازی اتاق شما کمک زیادی کند. مخصوصا در اتاق‌هایی که کمد دیواری در آنها تعبیه نشده است، خرید دراور می تواند یک گزینه ی عالی برای استفاده باشد.

چه لوازمی را می‌توان در دراور قرار داد؟

همه چیز!شما می توانید انواع لباس هایتان را در دراور قرار دهید. لباس مهمانی، شال و روسری، لباس زیر و … انواع لوازم آرایشی، جواهرات، کیف و کفش و هر چیزی را که فکرش را کنید، به راحتی می‌تواند در دراور گذاشته شود و فضای تمیزی را در اتاق به وجود بیاورد.

سخن پایانی

امروزه با کوچک شدن فضای خانه‌ها، افراد بیشتر رو به خرید لوازمی همچون دراور می آورند. اینگونه وسایل به شما کمک زیادی در جمع آوری لوازمتان می‌کند. شرکت اشوچوب از بهترین تولید کنندگان اجناس چوبی، از جمله دراور می باشد.
اگر قصد خرید دراور را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از دیدن نمونه های دراور  آشو غافل نشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *