خرید تخت و کمد نوزاد

خرید تخت و کمد نوزاد

برای خرید تخت و کمد نوزاد چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ در ماه های اول تولد نوزاد ممکن است سرویس خواب، کاربرد زیادی نداشته باشد، ولی بعد از چند ماه مورد استفاده قرار میگیرد. بیشترین مواردی که باید در وهله در زمان خرید سرویس خواب نوزاد توجه داشت کیفیت، تداوم و امنیت آن است.تخت خواب نوزاد تا دو سه سالگی کودک، امن ترین مکان برای خوابیدن اوست.

نکاتی که باید برای خرید تخت و کمد نوزاد به آن توجه نمود :

تخت کودک جنس مناسب داشته باشد، به دلیل اینکه پوست کودک حساس و لطیف است.
میله های تخت باید فاصله مناسب داشته باشد .
ارتفاع دیواره تخت مناسب باشد که کودک از آن نیفتد .
جنس و رنگ تخت برای سلامت کودک مضر نباشد .
در صورت امکان هم قابلیت تبدیل و اتصال به تخت والدین را داشته باشد.
بعضی از خانواده ها ترجیح میدهند تختی انتخاب کنند که تا کودکی فرزندشان قابلیت استفاده داشته باشد، و باید تخت هایی انتخاب کنند که قابلیت بزرگتر شدن همراه با قد و وزن کودک را داشته باشد. ما به شما این توصیه رو میکنیم دنبال تخت هایی که تزئینات بیشتری دارند نروید و تخت هایی ساده تر را برا فرزندانتان انتخاب کنید تا از بابت خطرهایی که فرزندتان را تهدید میکند اطمینان خاطر داشته باشید.

خرید تخت و کمد نوزاد

برای طراحی اتاق نوزاد مهمترین وسایلی که باید تهیه شود تخت و کمد کودک هست که باید به جنس و رنگ آن توجه داشته باشید. بهترین رنگ ها، برای اتاق نوزاد رنگ هایی بشاش و شاد هستند که به سلامت نوزادتان هم آسیب نرساند .
طیف رنگی و کرم و استخوانی رنگ های مناسبی هستند تا فضای اتاق کودکتان را روشن و شاد کند.
لوازم ضروری در سیسمونی بچه، تخت خواب اوست که بتوان نزدیک تخت والدین و به مادرش نزدیک باشد تا از هر خطری دور باشد و با خیالی آسوده از او نگهداری کند.
وسایلی مانند بوفه و ویترین کاربرد آنچنانی ندارد و اگر دقت داشته باشید در فامیل باید دیده باشید کسانی که برای نوزادشان سیسمونی تهیه میکنند خیلی از وسایل بی استفاده و فقط جاگیر هستند و کنار میمانند، تنها تخت خواب کودک بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد .
اما شما می توانید با توجه به نیاز خود و فرزند خود از اقلام همراه تخت و کمد و نوزاد تهیه کنید، هر کدام از این وسایل به منظور خاص و برای برطرف کردن نیاز خاصی تهیه شده اند.

آشو چوب

نکته قابل ملاحظه ای که باید بهش توجه داشته باشید این است که آشو چوب میتواند کمک بسیاری در زمان خرید سیسمونی نوزاد و خرید سرویس خواب داشته باشد:
در مرکز سرویس خواب آشو، رنگ آمیزی شاد و زیبا متناسب با سلیقه های مختلف وجود دارد.
ابعاد و اندازه های مختلف سرویس خواب متناسب با وزن و قد نوزادتان را می توانید تهیه کنید.
کمدهایی جا دار، با اندازه متناسب می توانید خریداری کنید.
در آشو جنس های عالی، باتداوم و امنیت بالا موجود هستند که کودکتان در زمان خواب احساس راحتی و امینت خواهد داشت.
و در آخر در آشو چوب می توانید متناسب با هر بودجه ای بهترین خرید را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *