ترکیب رنگ اتاق خواب 5823

ترکیب رنگ اتاق خواب

بهترین ترکیب رنگ اتاق خواب کدام است؟به طور حتم اغلب افراد اعتراف می کنند که بیدار شدن زود هنگام و ترک یک تختخواب دنج، خوشحال کننده نیست، اما ایجاد یک اتاق خواب که انرژی زا و تقویت کننده روحیه باشد، می تواند کار را بسیار راحت تر کند. از آنجا که رنگ و نور بر روحیه ما تأثیر می گذارد، می توانید ترکیب زیبا از رنگ برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

ترکیب رنگ اتاق خواب

ترکیب رنگ اتاق خواب

سیاه و سفید

سیاه و سفید ترکیبی بی انتها است. این طرح رنگی اتاق خواب، کاملاً بسته به اینکه از چه رنگی به عنوان رنگ اصلی استفاده می کنید، فضایی را تغییر می دهد. با هدایت با رنگ مشکی و سفید نگه داشتن لهجه ها و لوازم جانبی، می توانید فضایی ایجاد کنید که شیک باشد.

صورتی و سبز

اگر رنگ صورتی و سبز را به درستی انتخاب کنید، می تواند احساسی پرنعمت و بی انتها به یک اتاق خواب بدهید. سایه های خاموش سبز را انتخاب کنید و رنگ صورتی ای را به گونه ای انتخاب کنید، تا طرح رنگ برای بزرگسالان مناسب باشد.

نارنجی سوخته و خنثی

اگر شما هرگز به فکر استفاده از رنگ نارنجی در اتاق خواب نبوده اید، با مشاهده طراحی های اتاق به رنگ نارنجی مسلما نظرشما تغییر خواهد کرد. نارنجی سوخته کم رنگ با ته رنگ قهوه ای به زیبایی با رنگهای خنثی مانند سفید یا برنزه جفت می شود.

سبز و سفید

سبز یک رنگ آرام است که برای یک اتاق خواب آرام بخش مناسب است، به خصوص اگر با یک رنگ خنثی مانند سفید، همراه باشد.

صورتی، نارنجی و سفید

اگر به دنبال یک طرح رنگی شاد و خوشحال کننده در اتاق خواب هستید، رنگ صورتی، نارنجی و سفید را جفت کنید. صورتی و نارنجی به یکدیگر نزدیک هستند، اما وقتی رنگ سفید را اضافه می کنید، به از بین بردن دو سایه روشن کمک می کند و زیبایی اتاق شما رو دو چندان می کند.

رنگ هلویی و قهوه ای مایل به زرد

رنگ هلویی یک رنگ ظریف است. اما وقتی آن را با سایه های برنزه جفت کنید، نقطه کانونی می شود و می تواند روشن تر و واضح تر به نظر برسد.

سورمه ای و سفید

به دنبال یک طرح رنگی بی انتها هستید؟ رنگ سفید و سورمه ای همیشه یک جفت کلاسیک خواهد بود. رنگ سورمه ای به هر اتاقی عمق می بخشد و هنگامی که با یک سفید روشن متضاد جفت می شود، براق و شیک می گردد.

رنگ سفید و چوب

چوب از احساس سستی و سردی بیش از حد سفید جلوگیری می کند. رنگ چوب روشن برای حفظ روشنایی و نور فضا به خوبی کار می کند.

سیاه و خاکستری

رنگ مشکی یکی از انتخاب های جسورانه ای است که می توانید دراتاق خواب انتخاب کنید. اما وقتی با رنگ های روشن تر، مانند رنگ های خاکستری و سفید جفت شود، از تاریکی بیش از حد اتاق جلوگیری می کند.

قهوه ای مایل به زرد و سفید

طرح رنگی برنزه و سفید، یک گزینه عالی برای اتاق خواب تمام سفید است. سایه های خنثی متعدد به فضای بصری، علاقه و عمق می بخشد، اما آنها ظاهر و احساس ساده اتاق خواب را از بین نمی برند.

بسته به سلیقه و سبک اتاق خواب، شما می توانید اتاق خواب خود را با رنگ های مختلف ترکیب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *