تخت دو نفره یا یک نفره 4222

تخت دو نفره یا یک نفره

آیا باید برای کودک خود یک تخت دو نفره یا یک نفره بخرید؟ وقتی تخت خواب یا گهوار کودک برای او بیش اندازه کوچک می شود، زمان آن است که تصمیم بگیرید کدام تخت با ابعاد بزرگتر را برای اتاق انتخاب کنید. ممکن است این سوال پیش آید که آیا شما باید برای فرزند خود یک تخت دونفره یا یک نفره بخرید؟ پاسخ این سوال برای همه یکسان نیست. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب تختخواب مناسب برای کودک در نظر بگیرید.

چقدر فضای دارید؟

یک نکته مهم این است که فضای موجود برای تختخواب جدید چقدر است. ابعاد یک تخت یک نفره 90 سانتی متر در 190 سانتی متر و یک تخت دو نفره 120 سانتی متر در 190 سانتی متر است. اتاق خواب را اندازه بگیرید و تصمیم بگیرید که مبلمان دیگر در کجا قرار می گیرد تا مطمئن شوید فضای کافی برای تخت خواب مورد نظر خود دارید. شما باید فضای کافی برای دور زدن راحت تخت، دسترسی به سایر مبلمان و در عین حال فضای بازی برای کودک خود داشته باشید.

تخت دو نفره یا یک نفره

چقدر می توانید برای تختخواب جدید هزینه کنید؟

یک تخت دونفره معمولاً از یک تخت یک نفره گرانتر است. علاوه بر این، اگر می خواهید تختخواب شما بیش از چند سال دوام بیاورد، پس بهتر است به کیفیت تخت و جنس چوب آن توجه کنید، به طور حتم یک تخت با کیفیت بالاتر گران تر خواهد شد.

کدام تخت برای شما و فرزند شما بهترین است؟

یک تخت دونفره بهترین گزینه است. یک تخت بزرگ فضای خوبی را نیز برای خواندن و بازی ایجاد می کند.البته بعضی از کودکان یک چیدمان خواب دنج را دوست دارند، در این صورت یک تخت یک نفره  ممکن است یک انتخاب ایده آل باشد. کودکان دیگر در خواب فعال هستند، در طول شب می چرخند، در این صورت یک تخت دو نفره، بهتر از یک تخت خواب یک نفره است که بهتر با عادت های خواب کودک شما سازگار باشد.

فضای ذخیره سازی

آیا به فضای ذخیره سازی اضافی نیاز دارید؟ اگر می خواهید فضای ذخیره سازی کافی داشته باشید، به فضای زیرین تختخواب توجه کنید.

کودک شما قرار است چه مدت از تختخواب جدید استفاده کند؟

اگر می خواهید از تختخواب در طول سالهای نوجوانی استفاده کنید، مطمئن شوید که اندازه تختخوابی را که کودک شما می تواند برای چند سال استفاده کند، انتخاب کرده اید.

به یاد داشته باشید که چه یک تخت یک نفره و چه دو نفره خریداری کنید، مهم است که برای تأمین راحتی کودک خود و تضمین خواب راحت، انتخاب صحیحی داشته باشید. با توجه به فضای موجود، میزان هزینه ای که می توانید پرداخت کنید و اولویت فرزندتان به شما کمک می کند، هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یک تخت یک نفره یا دونفره، فرزند خود را، به درستی راهنمایی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *