انواع تخت نوزاد 7788

انواع تخت نوزاد

انواع تخت نوزاد چه کاربردی دارد؟ چگونه بهترین تخت را برای نوزاد خود انتخاب کنید؟ تخت نوزاد مکانی برای راحتی و استراحت اوست. اولین جایی است که صبح آنها را می بینید و شب آنها را به خواب می برید. انواع مختلفی از تختخواب های کودک وجود دارد و شما می توانید یکی از آنها را مطابق با آرزوها، سبک، احساس و طراحی خود پیدا کنید. می توانید با انتخاب تختخواب مورد علاقه خود و سپس افزودن موارد اضافی شخصی به آن، شروع کنید. در ادامه لیستی از تختخوابها را تهیه کرده ایم که می توانید یکی از آنها را کاملاً متناسب با سبک زندگی خود پیدا کنید.

تختخواب های استاندارد

تختخواب های استاندارد به طور سنتی مستطیل شکل هستند و بسته به نوع علاقه شما می توانند بسیار ساده یا بسیار پیچیده باشند. این نوع تخت ها دارای ضلعهای ثابت هستند که برای کودکان مناسب است تا زمانی که شروع به بالا رفتن از تختخواب کنند.

تختخواب با قابلیت تبدیل شدن

این تخت ها به طور فزاینده ای محبوب هستند زیرا می توانند با کودک رشد کنند. این به این معنی است که آنها هنگامی که کودک شما به تختخواب کودک احتیاج دارد، استفاده می شود و سپس می توانند به یک تخت کودک نوپا تبدیل شوند. این تختخواب ها به طور کلی از تخت های استاندارد گران ترند و این منطقی است، زیرا والدین می توانند مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنند. بعضی حتی به یک تخت بزرگسال تبدیل می شوند.

انواع تخت نوزاد

مینی تختخواب

مینی تختخواب ها بسیار کوچکتر و سبک تر از نمونه های استاندارد خود هستند و این باعث می شود که این تخت ها برای خانه کوچکتر و یا والدینی که می خواهند با تختخواب سفر کنند بسیار مناسب باشد. به طور کلی جدا شدن و تبدیل آنها بدون ابزار، بسیار آسان است و برای ذخیره سازی آسان و راحت کاملاً صاف می شوند.

تختخواب قابل حمل

حتی راحت تر از مینی تختخواب ها هستند، تخت قابل حمل به گونه ای طراحی شده است که می تواند به راحتی بسته بندی و جابجا شود. انجام این کار معمولاً فقط به یک بزرگسال نیاز دارد و آن را به گزینه ای مناسب برای والدین در حال حرکت تبدیل می کند. آنها غالباً دارای چرخ هستند تا بتوانند به راحتی منتقل شوند، بدون اینکه کسی مجبور به بلند کردن و حمل آنها باشد.

تخت های گهواره ای

این نهایت صرفه جویی در فضا است، و یک تخت خواب کوچک را به یک انتخاب مناسب برای یک اتاق خواب کوچک تبدیل می کند. والدین باید مکانی برای تغییر ایمن فرزندان خود داشته باشند و اینکه بتوانند آن را درست در کنار تختخواب خود جای دهند. در بعضی از این تخت ها کشوهایی نیز در زیر آنها قرار دارد که ذخیره کردن برخی از مایحتاج مورد نیاز برای تعویض و یا پنهان کردن ملحفه و پتو اضافی را، راحت تر می کند.

تخت سایبان دار

این تختخواب ها که برای یک اتاق خواب رویایی مناسب هستند. مهم است که اگر در خانه خود تختخواب سایبان دارید، اطمینان حاصل کنید که کودک شما نمی تواند در پارچه گیر کند یا از آن برای ایستادن استفاده کند.
این ها تنها برخی از مدل های تخت نوزاد بود که طرفداران بیشتری دارند، اگر شما به دنبال طرح خاصی برای تخت نوزاد خود هستید، می توانید از آشو کمک بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *