ایده های طراحی اتاق مشترک 9988

ایده های طراحی اتاق مشترک

ایده های طراحی اتاق مشترک برای دو کودک  کدامند؟ اغلب، خانواده های در حال رشد همیشه قادر به داشتن اتاقهای جداگانه برای هر کودک نیستند. یک سوال که بطور مداوم پرسیده می شود این است که چگونه یک اتاق خواب مشترک برای یک دختر و پسر تزئین کنیم؟

ایده های نوین طراحی اتاق

استراتژیک بودن و هدفمند بودن در مورد رفتار خرید، عنصر کلیدی یک اخلاق پایدار است. با ایده های درخشان اتاق، اتاق خواب خسته و قدیمی خود را به پناهگاهی که شایسته آن هستید تبدیل کنید.

طراحی اتاق خواب آشو

ما حدود یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم، بنابراین بسیار مهم است که اتاق خواب ما باید تا حد ممکن زیبا و کاربردی باشد. به همین دلیل است که باید در زمان طراحی اتاق خواب، به همه نکات از جمله، نورپردازی مناسب و پرده ها، ذخیره سازی کاربردی و راه های ایجاد فضای بیشتر توجه کنیم.

هنگام انجام این کار، اولین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید عملکرد اتاق است. آیا این اتاق فقط برای خواب استفاده خواهد شد، یا برای مطالعه و  یا زمان بازی نیز استفاده می شود؟ بسته به بزرگ بودن فضا، ممکن است لازم باشد به گزینه های ذخیره سازی برای هر دو کودک فکر کنید. اگر فضا در اندازه کوچکتر است، به دنبال مبلمان با گزینه های ذخیره سازی داخلی باشید.

هر تختخواب را روی دیوارهای مقابل قرار دهید، و یک لامپ دیواری یا چراغ بلند را در قسمت سر یا کنار تخت برای زمان مطالعه قرار دهید.

ایده های طراحی اتاق مشترک

تخت خواب مشترک برای اتاق خواب مشترک

در بیشتر موارد برای اتاق خواب های مشترک از تخت خواب های مشترک دو طبقه استفاده می کنند تا علاوه بر اشغال فضایی کمتر، جلوه ای زیبا تر هم داشته باشد.این تخت ها را می توان در ابعاد و طرح های مختلفی تهیه کرد، باید والدین توجه داشته باشند که هر کودک بتواند به راحتی به تخت خواب خود دسترسی داشته باشد، لازم به ذکر است که اگر ارتفاع اتاق کوتاه است بهتر است از تخت های کنار هم استفاده کنید.

هنگامی که قسمت عملکرد مشخص شد، وقت آن است که به زیبایی شناسی بیندیشید. مهم است که کودکان خود را درگیر این قسمت کنید. از آنها بپرسید که چگونه فضای خود را تصور می کنند. به خاطر داشته باشید، این زمانی است که همه چیز ممکن است مشکل ساز شود. این یک فضا برای دو نفر است، اما همچنین یک فضای کامل است.

همه چیز بستگی به این دارد که به دنبال چه ظاهری هستید. اگر علاقه مند به انجام یک اتاق با مضمون هستید، سعی کنید موضوعی را پیدا کنید که هر دو خواهر و برادر دوست داشته باشند و با سبک و رنگ هماهنگ باشد.

هماهنگی ست های ملافه

اگر شما علاقه مند به انجام یک طراحی کلی تر هستید، توصیه می شود با یک پایه خنثی، لایه ها را با رنگ ها ، بافت ها و سبک ها هماهنگ کنید. همچنین پیشنهاد می شود که آن را در مبلمان ثابت نگه دارید.

ایجاد فضای خصوصی برای کودکان

هنگامی که کودکان کمی بزرگتر می شوند، یک نکته مهم تعریف فضاهای آنها است. با استفاده از پرده های نصب شده در اتاق، هر فضا به منطقه اختصاصی خود برای زمان خواندن یا انجام تکالیف شب تبدیل می شود.

کلید ایجاد و طراحی اتاق خواب مشترک با طراحی زیبا، هماهنگی و زیبایی شناسی متعادل است. با در نظر گرفتن علایق هر کودک، مهم است که به آنها فضایی عملکردی و راحت اختصاص دهید. استفاده بهینه از فضایی که در اختیار دارید به شما در ایجاد فضای مناسب برای گذراندن وقت فرزندان کمک می کند.

ایده های طراحی اتاق مشترک

طراحی اتاق خواب نوجوان

شاید والدین شما، به شما اجازه دهند رنگ مورد علاقه خود را برای دیوارها انتخاب کنید، یا یک روکش لحاف با شخصیت کارتونی مورد علاقه خود تهیه کنید. می توانید دکوراسیون اتاق خواب خود را به همان شکلی که دوست دارید، زیبا و شگفت انگیز کنید. دکوراسیون اتاق خواب فرصتی است برای نشان دادن واقعیت سبک شخصی شما و ایجاد ظاهری که کاملاً دوستش دارید.

تاثیر نور در طراحی اتاق

با برنامه ریزی دقیق روشنایی اتاق خواب، روحیه محیط را افزایش دهید. مطمئن شوید که هر طرف تختخواب دارای روشنایی خاصی برای هر زمان خواب است و سبک اتاق را با یک چراغ بالای سر یا آویز مشخص کنید.

در دنیای امروز، بیشتر در زمان چیدمان اتاق خواب، تاکید بر رابطه بین انسان و طبیعت و ارتباطات بین این دو است. مواد طبیعی و ارگانیک، مانند کف چوب، سنگ، نور و گیاه، ترکیب فضای بیرونی با ظاهر و طبیعت اتاق است.

نحوه انتخاب تخت خواب مناسب

هنگام طراحی اتاق خواب، واضح ترین مکان برای شروع، تخت خواب است. به هر حال، بدون داشتن یک رختخواب خوب، خواب راحت غیر ممکن است. اطمینان حاصل کنید که اندازه تخت را، مناسب با اندازه اتاق خواب خود انتخاب کرده اید. اتاق خواب خود را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که تختی که انتخاب می کنید حداقل 70 سانتی متر فضای گردش در کناره ها و انتهای تخت داشته باشد.

بهترین تشک را تهیه کنید!

یک تشک خوب حتی مهمتر از تختی است که روی آن می نشیند. برای انتخاب یک مورد مناسب وقت بگذارید، در صورت امکان آن را در فروشگاه امتحان کنید و در موقعیت های مختلف روی آن بخوابید. چه بخواهید از یک تشک داخلی استفاده کنید، چه یک تشک فوم، یا هر چیز دیگری در این بین، سرمایه گذاری روی یک تشک خوش ساخت، به صرفه است. یک تشک با کیفیت عالی باید شکل خود را برای هفت سال حفظ کند، پس از آن زمان بهینه برای تغییر آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *