جدیدترین رنگ سرویس خواب

جدیدترین رنگ سرویس خواب  چه رنگی است؟ تاثیر رنگ سرویس خواب بر دکوراسیون اتاق چقدر است؟ معمولا انتخاب رنگ سرویس خواب یکی از مسائلی است که ذهن خریداران را به خود مشغول می کند. سرویس خواب از لوازم زیادی مثل، تخت، دراور، پاتختی، میز آرایش و… تشکیل شده است در نتیجه رنگ و مدل آن تاثیر بسیار بالایی در دکوراسیون اتاق شما دارد.

بهترین رنگ سرویس خواب

 رنگ سرویس خواب تاثیر بسیاری بالایی بر خلق و خوی افراد دارد. در حقیقت رنگ دکوراسیون اتاق خواب تاثیر غیر مستقیم بر خلق و خوی افراد دارد. همانطور که گفته شد سرویس خواب یکی از اجزای مهم در دکوراسیون اتاق است. پس بهتر است با انتخاب ایده آل رنگ سرویس خواب اتاق،  یک طراحی و دیزاین متناسب با روحیه خود ایجاد کنید.

جدیدترین رنگ سرویس خواب

ارتباط رنگ ها با بدن

روانشنایی رنگ ها و عکس العمل بدن افراد نسبت به هم پیچیده هستند. یک تغییر کوچک در رنگ می تواند تغییر بسیار زیادی در روحیه ایجاد کند. نکته مهم در دکوراسیون اتاق خواب آشنایی با رنگ های مختلف و استفاده از آن ها در جای مناسب است.

رنگ طراحی اتاق، می تواند منعکس کننده احساس فرد باشد، تلفیق رنگ ها با هم می تواند شما را به ایده های ذهنتان نزدیک تر کند.

آشنایی کلی با رنگ ها

رنگ ها به سه دسته کلی سرد، گرم و خنثی تقسیم می شوند.

رنگ های آبی، سبز، فسفری و… در دسته رنگ های سرد هستند، رنگ هایی مثل قرمز، نارنجی، زرد و… از رنگ های گرم می باشند.همچنین رنگ های سیاه و سفید را می توان به عنوان رنگ های خنثی معرفی کرد.

رنگ های سرد بیشتر آرامش دهنده هستند در حالی که رنگ گرم احساسات بیشتری را در فرد ایجاد می کند.

بهترین رنگ سرویس خواب

افراد در زمان خرید سرویس خواب انتخاب های مختلفی دارند، ممکن است بخواهند سرویس خواب نوزاد، نوجوان و یا یک سرویس خواب عروس را تهیه کنند. پس بعد از انتخاب خود، به کاربرد رنگ های مختلف توجه داشته باشید.

بهتر است قبل از پاسخ به این موضوع به این نکته توجه داشته باشید که شما در هنگام خرید سرویس خواب انتخاب های مختلفی دارید. ممکن است بخواهید یک سرویس خواب نوجوان یا نوزاد تهیه کنید و یا حتی در جستجوی یک سرویس خواب برای جهیزیه خود باشید. بنابراین به کاربرد رنگ های مختلف توجه داشته باشید.

اثر رنگ سبز در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سبز آرامش دهنده است و برای اتاق خواب معمولا انتخاب خوبی است. ترکیب رنگ سبز با نقره ای و یا بنفش می تواند به معنای رفاه  و غنی بودن باشد.

رنگ قهوه ای برای سرویس خواب

هیچوقت رنگ قهوه ای برای سرویس خواب از مد نمی افتد.رنگ قهوه ای معنای ایمنی، اطمینان، پایداری، گرمی و خونسردی است. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ صورتی بسیار خیره کننده است.

رنگ آبی برای سرویس خواب

شما می توانید با تلفیق رنگ آبی و زرد برای اتاق خواب، ساحلی ایده آل را تداعی کنید.همچنین شما می توانید رنگ آبی را با سبز، زرد و یا صورتی کم رنگ تلفیق دهید.رنگ آبی سرویس خواب، به معنای حس مسئولیت، محافظه کاری و افزایش میزان خواب است.

با ترکیب رنگ ها می توان اتاق های زیبا و شیک را متناسب با خلق و خوی خود داشته باشید. آشو چوب می تواند به شما در زمینه طراحی و دکوراسیون اتاق خوابتان کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *