کمد لباس ریلی

کمد لباس ریلی

کمد لباس ریلی جدید

کمد لباس ریلی یکی از انواع کمد های پرطرفدار است که میتواند مزایای بسیاری داشته باشد. کمد دیواری ریلی هم برای اتاق های کوچک هم بزرگ ساخته شده است که مدل های مدرنی دارد. کمد های ریلی فضای کمتری را اشغال میکند.

مزایای کمد دیواری ریلی

استفاده بیشتر از فضا:

امروزه بدلیل جمعیت زیاد و قیمت های بالا، فضای خانه ها کوچک شده تا مردم بتوانند خانه بخرند. به همین دلیل دکوراسیون داخلی به نحوی طراحی میشود که از همه فضا استفاده شود. یکی از المان های خوب و موثر در فضای کم، کمد دیواری ریلی است. زیرا بسیاری از افراد تجربه کمبود فضا با کمد های درب لولایی را داشته اند و ترجیح میدهند کاش از کمد های ریلی استفاده میکردند.

برای استفاده از درب های لولایی حتما لازم است فضای جلوی درب خالی باشد و شما از آن فضای خالی نمیتوانید برای گذاشتن میز یا تختتان استفاده کنید چون اگر فضای جلوی درب پر باشد شما نمیتوانید از کمدتان استفاده کنید و در آن را باز کنید اما در عوض کمد های ریلی این قابلیت را به شما داده است که حتی با گذاشتن میز یا تحت جلوی درب کمدتان آن را براحتی باز و بسته کرده و مشکلی برایتان پیش نیاورد و از فضای جلوی درب کمدتان هم استفاده کنید.
با طراحی قفسه کمد دیواری ریلی میتوانید بسیاری از وسایل خود را در آن قرار داده و از شلوغی اتاقتان خلاص شوید.

زیبایی کمد های ریلی:

کمد دیواری های ریلی به اتاقتان زیبایی و جلوه خاصی میدهد. این کمد دیواری بیشتر در خانه هایی که دکوراسیون اتاق مدرن و مینیمالی دارند کاربرد بیشتری دارد زیر از متریال های متنوع با رنگ های مختلف برای ساخت این کمد ها استفاده میشود. استفاده آینه روی کمد های لولایی خوب نبوده و درب را سنگین تر میکند اما نصب آینه روی کمد های درب ریلی که روی ریل حرکت میکنند مناسب است. استفاده از کمد های درب لولایی بعد از مدتی صدای قیژ قیژ می دهد و صدای گوش خراشی میدهد به این دلیل هرچندوقت باید لولا ها روغن کاری شود اما کمدهای درب ریلی بی سروصدا هستند.

کمد لباس ریلی

 

ویژگی های کمد دیواری خوب چیست؟

کیفیت کمد دیواری از مهم ترین ویژگی های انتخاب یک کمد دیواری خوب است. بهترین متریال را برای ساخت کمد دیواری انتخاب کنید. هزینه‌ زیادی دارد اما از هزینه‌های بعد آن که ممکن است پیش بیاید جلوگیری می‌کنید. متریال خوب برای ساخت کمد دیواری ام دی اف، های گلاس و … هستند.

طراحی کمد: برای طراحی کمد دیواری متناسب با دکوراسیون، رنگ و طرح های دلخواه خود را بادقت زیادی انتخاب کنید چون هر چقدر کمد زیبایی ساخته شده باشد اما با دکوراسیون فضا همخوانی نداشته باشه حس خوبی به افراد نمیدهد. اندازه‌گیری‌ها رو با دقت انجام بدید. قبل از خرید کمد، فضایی که برای کمد در نظر گرفته اید را مشخص کنید تا بعد از خرید، کمد دیواری شما بزرگتر یا کوچکتر نباشد.

فضای داخل کمد دیواری: شاید همه‌ی فضا داخل کمد برای آویزان کردن لباس‌ها استفاده نشود. به همین دلیل با پارتیشن بندی از فضای داخل کمد دیواری برای قرار دادن وسایلی مانند کیف، کفش، کتاب و …میتوانید استفاده کنید.

قیمت کمد دیواری ریلی چقدر است؟

در ساخت کمدهای ریلی از تکنولوژی ساخت جدیدتری مانند قرقره و ریل استفاده میشود به همین دلیل مزایای کمی داشته و قیمت بالایی نسبت به کمدهای درب لولایی دارند. و عواملی که روی قیمت کمد های ریلی تاثیر میگذارد جنس متریال، جنس دستگیره و یرق‌آلات، طرح و رنگ کمد و … است.

اگر قصد خرید کمد دیواری ریلی را دارید از آشوچوب میتوانید کمد دیواری های ریلی با متریال با کیفیت و مستحکم خریداری کنید تا کمدتان عمر بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *