میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی

از آنجا که چوب با هر نوع دیزاین و سلیقه ای همخوانی دارد، اغلب افراد در زمان خرید به دنبال میز کنسول چوبی هستند.میز کنسول که برای هر فضای باریکی ایده آل است، نقش مهمی در دکوراسیون اتاق خواب و یا خانه شما دارد. یک میز متناسب با سایر فضای خانه می تواند عامل شگفت انگیز واقعی را به هر فضایی اضافه کند.

میزهای کنسول چوبی معمولاً بسیار باریک هستند. این میزها ممکن است دارای قسمت بالایی مستطیل، مربع، گرد، بیضی و یا کوتاه یا بلند باشند. برخی از آنها با یک یا دو پایه جلویی طراحی شده اند، بنابراین باید به دیوار متصل شوند. برخی دیگر ممکن است به تنهایی، کنار دیوار، پشت مبل یا صندلی قرار بگیرند.

میز کنسول در راهرو

راهرو جایی است که بیشتر اوقات میز کنسول را در آن محل می بینید. از آنجایی که راهروها در اکثر خانه‌ها باریک هستند، میز کنسول هم از لحاظ کاربردی و هم از نظر زیبایی‌شناسی انتخاب ایده‌آلی است. ایده آل برای ذخیره کردن چیزهایی که قبل از ترک خانه به آن ها نیاز دارید، همچنین اولین چیزی است که بیشتر بازدیدکنندگان خانه شما می بینند، بنابراین فرصتی عالی برای نشان دادن خلاقیت تزئینی را به شما می دهد.

میز کنسول چوبی

میز کنسول در پشت مبل ها

قرار دادن میز کنسول در پشت مبل، در امتداد دیوار یا برای تقسیم فضای باز، گزینه ای همه کاره برای اتاق نشیمن است. می توانید برای زیبایی بیشتر روی آنها شمعدان و عکس های خانوادگی یا زیور آلات مورد علاقه خود را قرار دهید.

میز کنسول در اتاق خواب

میز کنسول می تواند جایگزینی زیبا برای میز آرایش باشد. با یک آینه دیواری در پشت و یک چهارپایه مکمل، می تواند راه حلی ایده آل برای اتاق خواب های کوچکتر باشد.

چرا میز کنسول چوبی را انتخاب کنیم؟

چوب به طور طبیعی گرم، زیبا، مستحکم و بادوام است که آن را به انتخابی ایده آل برای اکثر دکورها تبدیل می کند. انتخاب میز کنسول چوبی متناسب با انواع دکورهای سنتی و مدرن است.

در زمان خرید آینه کنسول چه مواردی در نظر گرفته شود؟

به فضایی که می خواهید پر کنید فکر کنید و بر اساس آن انتخاب کنید. میزهای کنسول در اندازه های مختلف موجود هستند. میزهای بلندتر فقط برای راهروها مناسب می باشند، در حالی که قطعات کوچکتر می توانند طاقچه ها و دیگر فضاهای باریک را بالا ببرند و یک نقطه کانونی زیبا ایجاد کنند.

توصیه می شود، یک میز کنسول با کشو و یا یک قفسه پایین‌ انتخاب کنید تا فضای شما را از شلوغی دور نگه دارد.

سایر مبلمان اتاق را در نظر بگیرید. میز کنسول می تواند به عنوان یک قطعه تزئینی برجسته باشد یا برای تکمیل سایر مبلمان خانه شما ترکیب شود.

چگونه از میز کنسول چوبی خود مراقبت کنیم؟

میز کنسول های چوبی با کیفیت بالایی در بازار موجود هستند. از قرار دادن میز کنسول خود در معرض نور مستقیم خورشید برای جلوگیری از تغییر رنگ و یا خیلی نزدیک به رادیاتور برای جلوگیری از ضعیف شدن و شل شدن روکش ها خودداری کنید. با دقت و توجه معقول، میز کنسول شما باید چندین سال خدمات عالی را به شما ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *