مدل میز آرایش چوبی0088

مدل میز آرایش چوبی

مدل میز آرایش چوبی

میز آرایش یا میز توالت، یکی از وسایل کاربردی اناق خواب است و استفاده از آن تنها مختص خانم ها نیست و برای آقایان نیز کاربرد دارد. این وسیله کاربردی باید با دیگر اجزای اتاق خواب ست شود تا هماهنگی و نظم بیشتری در اتاق ایجاد گردد. انواعی از طرح ها و مدل های میز آرایش در بازار موجود است و بسیاری از افراد ترجیح می دهند سراغ مدل های چوبی بروند که هم از کیفیت بالایی دارند و در کنار طرح های متنوع شان، هرگز از مد نمی افتند و سال ها عمر می کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مدل میز آرایش چوبی بپردازیم.

مدل میز آرایش چوبی8666

انواع مدل

· میز آرایش اسپرت. عمدتا افرادی که طرفدار طرح های فانتزی هستند و دختر پسرهای جوان، سراغ مدل های اسپرت می روند که جنبه تزئینی هم دارند.

· میز آرایش عروس. تمامی عروس خانم ها هنگام خرید جهیزیه خود، میز توالت را هم خریداری می کنند و جزء مهم ترین وسایل اتاق خواب به حساب می آید.

· میز آرایش مدرن. افرادی که اتاق خواب شان دکوراسیون مدرنی دارد، می توانند سراغ مدل های مدرن بروند که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند. این میزها در عین سادگی که دارند، بسیار شیک هستند و هرگز از مد نخواهند افتاد.

· میز آرایش دیواری. این نوع از میزها مناسب اتاق های کوچک با فضای محدود هستند و جای کمی را اشغال می کنند. حتی برخی از این مدل ها قابلیت جمع شدن هم دارند.

· میز آرایش چراغ دار. این مدل ها چند سالی است که روانه بازار شده اند که جلوه بسیار خاصی را هم به اتاق می دهند.

· میز آرایش قدی. این مدل ها دارای آینه قدی هستند و کمدی دارند که می توانید لباس های خود را داخل آن قرار بدهید. نکته جالب در خصوص مدل های قدی این است که آینه آن ها باعث می شود تا فضای اتاق بزرگ تر به نظر برسد.

نکات مهم خرید

· امکانات میز را در نظر بگیرید. مواردی مانند تعداد کشوها، عمق و اندازه کشو و یا اگر می خواهید یک تیر و دو نشان بزنید، مدل های قدی را انتخاب کنید که کمد هم دارند.

· ابعاد و اندازه میز را متناسب با فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید.

· بهتر است رنگ و طرح میز در تناسب با دیگر اجزای سرویس خواب باشد تا اتاق نظم بیشتری داشته باشد.

· جای مناسبی را برای گذاشتن میز در نظر بگیرید که معمولا بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند میز توالت شان کنار یا پایین تخت خواب باشد.

· به مواد و متریال به کار رفته در میز اهمیت بدهید و میزهایی که از جنس چوب بلوط یا راش هستند، دوام و کیفیت بالاتری هم دارند.

· آینه میز توالت می تواند همراه میز یا جداگانه خریداری شود و نکته مهم این است که اندازه آن باید متناسب با اندازه میز باشد.

· در صورتی که فضای کافی در اتاق وجود داشته باشد، می توانید صندلی یا چهارپایه هم تهیه کنید که ارتفاع مناسب صندلی در حدود 43 تا 47 سانتی متر می باشد.

قیمت میز آرایش چوبی

زمانی که صحبت از قیمت میز توالت می شود باید این را در نظر داشته باشید که عوامل مختلفی دخیل هستند، از جمله:

· جنس و کیفیت میز

· امکانات میز مانند تعداد کشوها، کمد و غیره

· ابعاد و اندازه میز

· برند و کارخانه تولید کننده

شما می توانید با مراجعه به سایت آشو، مدل ها و طرح های مختلفی از میزهای آرایش چوبی را ببینید و بعد از مقایسه و بررسی کامل محصولات، خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

مقالات مرتبط :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *