بهترین جنس تخت خواب

بهترین جنس تخت خواب کدام است؟ از شب های طولانی و بی قرار خسته شده اید؟ از چرخیدن روی تخت سفت و خش خود خسته شده اید؟ خیلی از افراد در زمان مراجعه به فروشگاه آشو چوب در رابطه با بهترین جنس تخت خواب و خرید یک تشک خوب سوال می پرسند، اگر شما هم به خواب خود اهمیت می دهید، بهتر است ادامه این متن را مطالعه کنید.

خوابیدن هر شب به شکل نامناسب باعث کمردرد، درد مفاصل، کاهش جریان خون و بی قراری می شود. حتی می تواند باعث ایجاد یا، تشدید  اختلالات خواب شما شود.

بهترین جنس تخت خواب

خرید تشک

جنس تشک عالی و سطح نرمی آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. گزینه های زیادی برای خرید تشک وجود دارد، اما یک نوع تشک وجود دارد که به بهترین وجه به بدن شما کمک می کند.

تخت چوبی

حتی با کمی تحقیق در مورد خرید تخت چوبی، خواهید دید که نه تنها انتخاب بسیار متفاوت است، بلکه قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. قیمت تخت چوبی معمولاً به نوع و مقدار مواد مورد استفاده برای ساخت تخت چوبی بستگی دارد.

اکنون بسیاری از تولیدکنندگان از چوب سخت، بادوام، اما ارزان برای هسته تخت چوبی استفاده می‌کنند و، سپس روکشی را به چوب سخت بیرونی اضافه می‌کنند تا جلوه چوب، گران‌تر را ایجاد کنند. بسیاری از تخت‌خواب‌های چوبی معمولاً روکش می‌گیرند تا جلوه راش یا بلوط به آن ببخشند.

بهترین جنس تخت خواب

ضخامت روکش نیز می تواند نقش مهمی در هزینه تخت چوبی داشته باشد. استفاده از یک فویل نازک به عنوان روکش می تواند قیمت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، اما به یاد داشته باشید، هر چه سطح باریک تر باشد، در طول زمان بیشتر مستعد ترک خوردن است.

برخی از تخت های چوبی از چوب های جامد مانند بلوط یا کاج ساخته می شوند. این تخت های چوبی خاص هزینه بیشتری دارند، اما کیفیت آنها بسیار بهتر است و عمر طولانی تری دارند.

یک تخت چوبی معمولاً دارای لت های چوبی به عنوان پایه ای برای تشک است. این لت ها معمولاً از چوب سخت یا کاج ساخته می شوند تا یک ناحیه سایش سخت برای تشک ایجاد کنند.

تخت های چوبی مختلف می توانند چیدمان های تخته ای دیگر داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که شکاف بین لت ها بیشتر از 3 اینچ نباشد، که می تواند روی تکیه گاه تشک تأثیر بگذارد و منجر به خواب ناخوشایند شبانه و آسیب دائمی به تخت شود.

توجه به کشوها در تخت خواب

در حال حاضر کشوها با تختخواب‌های چوبی محبوب شده‌اند، زیرا بسیاری از تامین‌کنندگان تخت‌خواب‌های چوبی را با گزینه‌ای برای داشتن یک یا دو کشو در زیر آن با چوب هماهنگ، تولید می‌کنند تا به تمیز و مرتب نگه داشتن ناحیه زیر تخت کمک کند.

طول عمر یک تخت چوبی به میزان قابل توجهی به میزان استفاده از آن بستگی دارد. اگر به یک تخت چوبی برای استفاده مداوم نیاز دارید، توصیه می شود به کیفیت ساخت و نوع چوب، به میزان ظاهر و طرح کلی تخت توجه کنید.

کلام آخر

امروزه چوب رایج ترین انتخاب برای تخت نوزاد است که، دوام و پایداری را فراهم می کند و با سایر انتخاب های مبلمان در خانه شما مطابقت دارد. چوب‌های سخت مانند راش، چوب ماهون و بلوط در برابر اکثر خراش‌ها مقاومت می‌کنند و به مرور زمان مقاوم تر می‌شوند. چوب های نرم تر مانند کاج، سایش و پارگی بیشتری نشان می دهند. چوب های باکیفیت تر هزینه کمی بیشتر خواهند داشت، اما در دراز مدت ارزش آن را دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *