خرید دراور نوزاد 9856

خرید دراور نوزاد

دراور لباس نوزاد در کنار سایر لوازم اتاق خوابش، یکی از اصلی ترین اجزای چیدمان و دکوراسیون می‌باشد. خرید و تهیه ی دراوری با دوام و بزرگ، هم باعث می شود که اتاق نوزاد شما تمیز و مرتب شود و هم دکوراسیون اتاق را شیک تر نشان می دهد.

دراور برای اتاق نوزاد

دراور ها در اشکال و انواع گوناگون در بازار موجود هستند. دراور مصارف گوناگونی برای نوزادان دارد؛ محلی برای قرار دادن لباس ها، پوشک ها، لوازم بهداشتی، اسباب‌بازی‌ها و یا همگی اینها….

خرید دراور نوزاد

رعایت چند اصل در هنگام خرید دراور ضروری است:

۱_ سعی کنید که دراوری را برای سیسمونی نوزاد خود تهیه کنید که ست شده با دیگر لوازم اتاق نوزاد مانند تخت، گهواره و … باشد.

۲_دراورها معمولاً کمدهایی هستند دارای چند کشو، دقت کنید که اینکه کشو ها به راحتی باز و بسته شوند.

۳_بعضی از دراور ها، دارای آینه می باشند. با انتخاب یک دراور دارای آینه، در واقع یک تیر و دو نشان زده اید و لازم نیست که برای اتاق نوزادتان آینه های جداگانه تهیه کنید.

۴_ در هنگام خرید دراور برای نوزاد، ترجیحا دراور هایی را بخرید که گوشه های گردی داشته باشند و به کودک آسیبی نزنند. با این کار خطر آسیب دیدگی احتمالی نوزاد، در زمان برخورد به کمد کاهش می یابد.

۵برای صرفه جویی در هزینه ها، دراوری را انتخاب کنید که با بالا رفتن سن کودک هم بتوان از آن استفاده کرد. برای این منظور، بهتر است که به سراغ مدل های ساده و مقاوم بروید. ۶اگر قصد خرید دراور برای نوزادتان را دارید، لازم نیست که حتماً به فروشگاه مخصوص کودک بروید؛ شرکت های تولید لوازم چوبی، مانند اشو هم در زمینه لوازم و سرویس خواب نوزاد فعالیت دارند، هم سرویس خواب ها و لوازم چوبی بزرگسالان. پس اگر قصد خرید دروار دارید، بازدید از سایت آشو خالی از لطف نمی باشد.

جنس دراور نوزاد

دراور هایی که برای نوزادان تولید و عرضه می شوند، معمولاً جنس های گوناگونی دارند. پلاستیک، فلزی، چوبی و ..

بی شک اگر شما به دنبال یک خرید ماندگار و زیبا هستید، باید دراوری از جنس چوب را تهیه کنید. از مزایای جنس چوبی دراور، این است که این جنس حساسیت‌زا نیست و شما می توانید لباس ها و سایر لوازم نوزادتان را با خیال راحت در آن قرار دهید.

رنگ دراور نوزاد

بهتر است که برای نوزاد خود از رنگ های روشن و دلباز استفاده نمایید. رنگ هایی که آرامش را برای برای فرزندتان در پی داشته باشند و در عین حال زیبا نیز باشند. رنگ های سفید، کرم، بژ  صورتی کمرنگ، آبی کم رنگ، سبز، فیلی و… رنگ های بسیار مناسب برای دراور اتاق نوزاد هستند. اما در کل در انتخاب رنگ دراور نوزاد، بهتر است که به هارمونی رنگ ها بین سایر لوازم اتاق، از جمله تخت و گهواره  دقت کنید، تا فضای زیبا در اتاق نوزاد خود به وجود بیاورید.

محل قرار دادن دراور چوبی

در دراور معمولاً لباس ها پوشاک و لوازم بهداشتی نوزاد قرار داده می شود. بهتر است که این وسیله را در قسمتی از اتاق نوزاد قرار دهید، که دسترسی به آن آسان باشد و مادر بتواند به راحتی و به سرعت لوازم مورد نیاز نوزادش را برداشته و استفاده نماید. کنار تخت نوزاد، می تواند محل مناسبی برای قرار گیری دراور باشد.

دراور چوبی بزرگ یا کوچک؟

شاید نوزاد در بدو تولد نیاز به مکان زیادی برای قرار دادن لوازمش نداشته باشد و شما به فکر خرید یک دراور کوچک باشید، اما لازم به ذکر است که با خرید یک دراور بزرگ و جادار نیاز فرزندتان را تا چند سال در زمینه فضای جمع‌آوری لباس و سایر لوازم، فراهم می کنید و نوزاد می تواند در چند دوره از آن استفاده کند. شرکت آشو چوب تولید کننده انواع دراور چوبی، در مدل ها و اندازه های گوناگون و مناسب برای تمام سنین است.

سخن آخر

بی شک بعد از تخت خواب نوزاد، خرید دراور اصلی‌ترین نیاز در هر سیسمونی و سرویس چوبی می باشد. دراور، یک فضای ذخیره سازی مناسب و به اصطلاح جمع و جور است که استفاده های زیادی می‌توان از آن کرد. پس در خرید این قلم از سرویس چوب نوزاد، در خود تردید راه ندهید، زیرا حتماً به کار شما خواهد آمد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *