جدیدترین مدل تخت و کمد نوزاد 5458

جدیدترین مدل تخت و کمد نوزاد

جدیدترین مدل تخت و کمد نوزاد کدام است ؟ زمانی که برای خرید تخت و کمد نوزاد اقدام می کنید، عوامل متعددی در این خرید نقش دارند، اما شاید تاثیرگذارترین و مهمترین معیار انتخاب، زیبایی کمد و تخت نوزادتان باشد. اصلی ترین لوازم در سرویس خواب یک نوزاد تخت و کمد آن است؛ محلی برای خواب و مکانی برای نگهداری و جمع آوری لوازم نوزاد.با ما همراه باشید تا به شما برای انتخاب و خریداری تخت و کمد نوزادتان کمک کنیم.

کمد در سیسمونی نوزاد

کمدها در سیسمونی و لوازم نوزاد به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند، کمد اسباب بازی و کمد لباس. کمد لباس به مادران کمک می‌کند که لباس‌ها، کفش ها، لباس های تابستانی و زمستانی، ملحفه ها، پوشک و سایر لوازم کودک شان را در آن جمع آوری کنند. کمد اسباب بازی نیز، در جمع آوری و مرتب کردن وسایل بازی بچه ها نقش مهمی دارد و بسیار مفید است.

طرح های کمد های نوزادی و کودکانه

خوشبختانه در بازار برای کودکان و نوزادان، طرح‌های متنوع و شیکی از کمد وجود دارد و هر فرد با توجه به سلیقه و رنگ و طرح سایر لوازم در اتاق خواب نوزادش، می تواند یک کمد زیبا برای دکور اتاق تهیه کند. برای چیدمان اتاق نوزاد خود بهتر است که از رنگ های روشن بهره ببرید، به این دلیل که این رنگ ها باعث می‌شوند تا دکور داخلی اتاق نوزاد دلبازتر و با نشاط تر دیده شود.

جدیدترین مدل تخت و کمد نوزاد

آیا زیبایی کمد و تخت نوزاد مهم است؟

قطعاً بله! رنگ و طرح کمد نوزاد شما و همچنین تخت آن، اولین چیزی است که در اتاق نوزاد خودنمایی می کند. زیبایی کمد و تخت نوزاد می‌تواند، کل فضای اتاق خواب را تزئین کرده و جذاب جلوه دهد.

اگر از فضای کافی در اتاق نوزاد خود بهره مند هستید، یک کمد با ابعاد بزرگ تهیه کنید، تا به شما در جای گذاری و جمع آوری تمام لوازم مورد نیاز کودکتان کمک کند. می توانید انواع لباس، اسباب‌بازی‌ها، کیف و کفش ها و…  را در کمد قرار داده و فضای اتاق را به مکانی تمیز تبدیل کنید.

جدیدترین مدل تخت و کمد نوزاد

انواع و اقسام مدل های کمد نوزاد در بازار موجود است، که انتخاب آن کاملا سلیقه ای است. معمولاً خانواده‌ها برای نوزادان طرح های فانتزی خریداری می کنند، تا فضای کودکانه و زیبا را در اتاق کودک خود به وجود بیاورند. تخت و کمد هایی به شکل عروسک کیتی، طرح ماشین های مسابقه ای، کمدهایی با نقاشی عروسکی روی درب آنها ویا استفاده از رنگهای شاد، می توانند گزینه‌های به روزی برای انتخاب باشند.

تخت نوزاد

تخت و گهواره ی نوزاد، شاید از اولین لوازمی هستند که برای سرویس خواب و سیسمونی نوزاد خریداری می‌شوند. مدل های گوناگونی از تخت نوزاد موجود است. بعضی از تخت های نوزادی دارای کشو هایی در قسمت زیرین خود هستند، که فضای مناسبی برای جمع آوری برخی از لوازم نوزاد است. بیشتر تخت های نوزادی دارای نرده هستند، تا از افتادن کودک در هنگام خواب جلوگیری کنند. گفتنی است که این نرده ها دارای استانداردی مشخص هستند و نباید زیاد از هم فاصله داشته باشند.

جنس تخت و کمد نوزادی

در مدل های جدید تخت و کمد نوزاد، مشاهده می‌کنیم که اکثرا از جنس تخت و کمد ها چوبی است و این برای سرویس خواب نوزاد و تخت و کمدش یک مزیت به حساب می آید. زیرا جنس چوبی حساسیت زا نیست و زیباتر  به نظر می‌آید. شرکت آشو، یکی از بهترین شرکت ها در تولید و فروش لوازم چوبی، سرویس خواب نوزاد، کمد نوزاد و… است و با مراجعه به آن می تواند یک انتخاب عالی برای شما به دنبال داشته باشد.

سخن آخر

در عصر حاضر، خرید و انتخاب لوازم اتاق کودک و نوزاد برای مادر و پدرها به یک امر مهم تبدیل شده است و بخشی از دکوراسیون منزل محسوب می‌شود. انتخاب لوازم زیبا و با جنس مرغوب، هم آرامش را برای فرزند شما به ارمغان می آورد و هم به زیبایی منزل شما می افزاید. پس برای دکوراسیون اتاق کودک خود به دنبال لوازم زیبا و به روز باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *