کتابخانه ی چوبی ساده 2556

کتابخانه ی چوبی ساده

در اصل کتابخانه‌ها، کمدهای طبقاتی ساده‌ای هستند که برای جای گذاری و چیدمان کتاب ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله از گذشته تا کنون در تمامی منازل، محل کارها، مدارس و به طور کلی هر جایی که کتاب باشد، وجود داشته است. با گذشت زمان، مدل های متفاوت و گوناگونی از کتابخانه‌ها به بازار آمده است و افراد با توجه به سبک، سلیقه و دیزاین محیط، می‌توانند به تهیه ی آن بپردازند.

مدل های کتابخانه های ساده چوبی

کتابخانه ها مدل های گوناگونی دارند. ساده، اسپرت، سنتی، سلطنتی، کلاسیک، مدرن و … اما در اصل کتابخانه ها در هر مدلی که باشند کارشان یکی است، نگهداری از کتاب ها! کتابخانه چوبی ساده، نوعی از کتابخانه است که دارای یک چهارچوب کلی و چند طبقه می باشد. عمدتاً این نوع از کتابخانه‌ها درب ندارد.

کتابخانه ی چوبی ساده

جنس کتابخانه و دوام آن

کتابخانه ها، از جمله لوازمی هستند که جنس های گوناگونی می توانند داشته باشند. چوبی، پلاستیکی، فلزی و …. اما در میان همه ی این ها، جنس چوبی از زیبایی و جذابیت بالا برخوردار است و حس صمیمیت را به افراد القا می‌کند. همچنین جنس چوبی، از دوام و استحکام بالا برخوردار است و می توانید با خیال راحت کتاب‌های فراوانی را در آن بچینید.

رنگ کتابخانه ی چوبی ساده

اجناسی که از چوب ساخته می‌شوند را معمولاً می توان به هر رنگی، رنگ آمیزی کرد، این امر کاملاً سلیقه ای است. با توجه به اینکه دکور شما در چه سبکی است و یا رنگ غالب در مکان مورد نظر، چه رنگی می باشد، رنگ کتابخانه نیز متفاوت است. مثلاً کتابخانه ای به رنگ سفید و طیف رنگ های روشن، برای سبک مدرن و  کتابخانه قهوه ای سوخته برای  سبک سلطنتی مناسب می باشد.

محل قرارگیری کتابخانه های چوبی

کتابخانه های چوبی ساده را می توان در هر جایی از منزل قرار داد. در اتاق خواب، اتاق کار، اتاق نشیمن، کنار پله ها و … این مدل از کتابخانه هم می تواند محلی برای ذخیره سازی فضا و جمع‌آوری کتاب ها باشد، هم یک وسیله ی دکوری زیبا برای منزل و یا محل کار شما. قبل از خرید کتابخانه به محل قرارگیری آن دقت کنید و حتماً محلی که قرار است کتابخانه در آنجا قرار داده شود را اندازه گیری کنید. با توجه به فضایی که در اختیار دارید، به خرید کتابخانه بپردازید تا در مکان مناسب آن را در منزل خود قرار دهید. مثلاً خرید یک کتابخانه ی بزرگ، برای اتاقی که فضای کمی دارد، اصلاً مناسب و خوشایند نیست.

کتابخانه ی چوبی ساده برای اتاق کودک و نوجوان

این نمونه از کتابخانه را می توانید برای اتاق فرزند خود نیز استفاده کنید.  یک محل مناسب که فرزند شما بتواند کتاب‌ های درسی و غیر درسی خود را در آن جمع آوری کرده و به اتاق خود نظم ببخشد. برای این منظور کتابخانه ی چوبی ساده، انتخاب بسیار عالی است.

قیمت کتابخانه چوبی ساده

پیش‌تر گفتیم که کتابخانه‌ها در مدل ها و سبک های گوناگونی عرضه می‌شوند. سلطنتی، سنتی، کلاسیک، اسپرت، مدرن و ساده. در میان تمام این مدل ها، کتابخانه ی چوبی ساده، از قیمت پایین تری برخوردار است. پس اگر می خواهید که یک کتابخانه تهیه کنید و هزینه ی زیادی را نیز نپردازید، این مورد گزینه ی عالی برای شماست.

سخن پایانی

امروزه کتاب و کتابخوانی در زندگی انسان، بسیار کمرنگ شده و انسان ها کمتر به تغذیه روان خود می‌پردازد. انتخاب و خرید یک کتابخانه ی زیبا و همچنین چیدمان مناسب کتاب‌ها در آن، شاید یک راه برای دیده شدن بهتر کتاب‌ها و در نتیجه، مطالعه ی آنها باشد. شرکت آشو، سال‌هاست به تهیه ی لوازم چوبی و کتابخانه های چوبی ساده مشغول است، اگر قصد خرید یک کتابخانه را دارید حتما از سایت آشو چوب دیدن نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *