میز تحریر بچه گانه

میز تحریر بچه گانه

بهترن مدل های میز تحریر بچه گانه کدامند؟بچه ها برای انجام تکالیف خود روی زمین یا پشت میز ناهار خوری و… می نشینند که این موجب حواس پرتی و عدم تمرکز کودک میشود، اما زمانیکه برای کودک میز تحریر با سلیقه و دلخواه کودکتان انتخاب کنید بدون اینک به ستون فقرات او فشاری وارد شود یا تمرکز نداشته باشد میتواند به درس خود ادامه دهد‌.

میز تحریر بچه گانه

میز تحریر کودک چه جنسی باشد؟

میز تحریری که از جنس چوب باشد بسیار مناسب هستند رویه میز باعث میشود کتاب ها سر نخورند و کیفیت و استحکام بالایی هم داشته باشد.
جنس ام دی اف مقرون به صرفه است و از جنس چوب خالص دوام بیشتری دارد.
جنس لمینت باکیفیت، ضخامت کم شاید داشته باشد ولی مقاومت بالایی در فشار بالا دارد.

برای اندازه میز تحریر کودک به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

باید طول میز را متناسب با متراژ اتاق کنیم و بهترین زاویه ای که برای میز تحریر کودک مناسب است انتخاب کنیم و میز باید جایی قرار بگیرد که نور به میز کودک بخورد تا چشمان کودک آسیب نبیند. اگر متراژ اتاق کوچک است میتوان از بخش هایی که قابل استفاده نیست استفاده کرد.

ارتفاع میز باید به چه صورت باشد؟

اندازه میز باید باید به گونه ای باشد که به دست و شانه کودک فشار وارد نشود و برحسب جثه فرد باشد، ارتفاع مناسب میز به این صورت است که دست های کودک به راحتی روی میز قرار بگیرد و مچ و آرنج در امتداد هم باشند و ارنج و بازو زاویه ۱۱۰ درجه پیدا کنند که اگر میز از این اندازه کوتاه تر باشد دست ها آویزان شده و سروگردن کودک آسیب میبیند، و اگر بلند باشد دست ها و شانه های کودک اسیب میبیند.

به قوس ستون فقرات توجه کنید.

میز تحریر باید به گونه ای باشد که وفتی مانیتوری روی میز قرار گرفت موازی با چشم باشد و بالا و پایین تر نباشد و برای اینکه پشت قوس کمر را پر کنبم از بالشتک های مخصوص پشت صندلی استفاده میکنیم .

گردن نباید بیش از ۲۰ درجه خم شود.

ارتفاع صندلی باید تا کتف ها را پوشانده و تا بالای مهره هفتم گردن بیاید، در زمان خواندن کتاب باید گردن از ۲۰ درجه بیشتر خم نشود و اگر مجبور به این کار شدید ارتفاع میز را بالا بیاورید.

متناسب با مد روز باشید.

برای دکوراسیون اتاق خود بهتر است از رنگ سفید یا رنگ های روشن که نشاط آور هستند استفاده کنید و از رنگ های تیره که اتاق را تاریک میکند و نشاط اتاق را میگیرد استفاده نکنید.

برای کودک چه نوع صندلی انتخاب کنید؟

برای کودکتان نباید صندلی چرخدار انتخاب کنید و بهتر است صندلی ثابت انتخاب کنید تا در حین چرخیدن و حرکات صندلی چرخدار کودکتان به خودش آسیب نرساند و امنیت بیشتری داشته باشد.

میز تحریر کودک یکی از وسایل مورد نیاز است و استفاده از آن برای اینکه به ستون فقرات کودک آسیبی نرساند مهم است و در هنگام خرید باید به مواردی مانند طول میز، ارتفاع میز، مدرن بودن و پشتی صندلی و… آن توجه داشت.میز تحریر نباید لبه تیز و برنده داشته باشد باید لبه میز خمیده و قابل انعطاف باشد چون ممکن است به کودکتان آسیبی برساند.

میز تحریر باید با چیدمان و رنگ بندی لوازم هماهنگی داشته باشد و ست اتاق باشد و نباید بیش از حد کوچک یا بزرگ باشد تا باعث اذیت نشود.

خیلی پیش می آید که کودکتان تکالیف خود را روی زمین و یا در مهمانی ها و جمع های خانوادگی انجام میدهد که این مسئله باعث حواس پرتی او میشود و هم آسیب های جسمانی میبیند که بهتر است میز تحریری داشته باشد که این مشکلات دیگر برای کودکتان پیش نیاید و با تمرکز بالا به تکالیف خود رسیدگی کند.

میز های کودکان از نظر طرحی دارای مدل های مختلفی هستند که متناسب با سلیقه ی کودک تان باید آن ها را انتخاب کنید، مدل و طرح میز تحریز کودکان بسیار مهم است زیرا که باعث جذب شدن آن ها به میز می شود و تمایلشان برای انجام تکلیفات بر روی میز را بیشتر می کند.

اگر فرزند شما دختر است از رنگ های سفید، صورتی، آبی ملایم، زرد، ارغوانی و رنگ هایی روشن انتخاب کنید و اگر که فرزند شما پسر باشد رنگ های آبی، قهوه ای، قرمز و سبز رنگ هایی متناسب با شخصیت او به شمار می رود.

میز تحریر ها انواع مختلفی دارند و عوامل زیر در خرید میز تحریر میتواند کمکتان کند:
میزان فضایی که در خانه برای میز و صندلی تحریر در نظر گرفته اید.
میز صندلی تحریر دخترانه
میز صندلی تحریر پسرانه
کم جا
رنگ بندی اتاق خواب
جنس چوبی، فلزی، پلاستیکی و یا تلفیقی از این ها
طرح روی میز تحریر
وایت برد بودن تخته
باکس داشتن یا نداشتن
تاشو بودن میز و صندلی و…

انواع میز تحریر

میز تحریر کم جا: برای فضای کوچک و آپارتمانی
میز تحریر باکس دار: برای محل نگهداری کتاب و دفترهای کودکتان
میز تحریر کتابخانه دار: در آن واحد میتوانید هم میز تحریر و هم کتابخانه برای اتاق خود درست کنید با هزینه کم و اشغال فضای کم
میز تحریر نوجوان: این مدل میز برای اتاق نوجوانان در رنگ های متنوع و مناسب با دکوراسیون اتاق انتخاب میشود و نسبت به میز مدل قبلی بزرگ تر است
میز تحریر دیواری: برای خانه های کوچک استفاده میشود که به دیوار وصل میشود و می توانید ساعت و دکور و کتاب و… را روی آن قرار دهید.برای خرید اینترنتی میز تحریر کودک می توانید از آشوچوب خرید کنید که محصولات باکیفیت و عالی دارد و قیمت آن مقرون به صرفه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *