راهنمای خرید کمد لباس

راهنمای خرید کمد لباس

راهنمای خرید کمد لباس

کمد یک فضای ذخیره سازی است که در انواع و طرح های مختلفی ساخته شده است که جنس کمدها از چوب و پلاستیک و فلز و… ساخته شده اند.چه نکاتی را در هنگام خرید کمد لباس باید در نظر بگیریم؟

_کیفیت و جنس کمد: کمدها از جنس های مختلفی از جمله کمد چوبی ، پلاستیک و فلز ساخته شده اند که بهترین آن ها جنس چوب است و از لحاظ کیفیت نسبت به سایر جنس های دیگر دوام بیشتری دارد.
_سبک کمد را براساس سبک دکوراسیون انتخاب کنید: در کمد، قسمت ها و طبقه بندی های مختلفی وجوددارد و به سبک های مختلفی موجود است که براساس هزینه ای که میکنید و براساس دکوراسیون اتاق خود کمدتان را انتخاب کنید.
_اندازه و سایز کمد: برای قرار دادن کمد ابتدا جایی که برای کمد انتخاب کرده اید را اندازه گیری کنید و سپس متناسب با سایز و اندازه آن کمد خود را انتخاب کنید چون اگر کوچک و بزرگ باشد باعث نازیبایی دکوراسیون اتاق میشود. اگر جایی و تو رفتگی برای کمدتان ساخته نشده است میتوانید از کمد های متحرک اماده با سایز و اندازه و طرح های مختلف استفاده کنید.

در هنگام خرید کمد لباس باید به تمام کشوها و طبقات و قفل و… توجه کنید و از سالم بودن و مستحکم بودن آن مطمئن شوید و کشوها را بیرون کشیده و درها را باز و بسته کنید تا مطمئن شوید مشکلی نداشته باشد و به راحتی باز وبسته می شوند.

راهنمای خرید کمد لباس

نوع کمد لباس

 کمدها انواع مختلفی دارد مانند کمد درب ریلی و کمد درب لولایی که ابعاد و ظاهر های زیبای متنوعی دارد. برای اتاق های کوچک کمد های درب ریلی که فضای کمتری میگیرند را خریداری کنید. نصب کمد ریلی بر عهده خود فروشنده است. باید مراقب باشید در فضای ریلی، شی و چیزی گیر نکند که باعث مشکلی شود.
در هنگام خرید به شکل و استحکام دستگیره ها به کمد دقت کنید زیرا دستگیره ها باعث زیبایی کمد میشوند.
برای خرید کمد لباس باید رنگ کمد را براساس رنگ آمیزی اتاق انتخاب کنید و رنگی را انتخاب کنید که هم خوانی بیشتری با اتاق داشته باشد و از رنگ های سفید و کرمی بیشتر استفاده کنید که باعث بزرگ شدن اتاق میشود.
از فضای داخل کمد نه تنها برای گذاشتن لباس بلکه برای گذاشتن وسایل اضافه هم استفاده میشود. اگر کمدی برای پذیرایی خود انتخاب کردید میتوانید وسایل دکوری و تزئینی خود را در آن بگذارید. این کمد با کمدی که در اتاق گذاشته میشود متفاوت است.
اگر میخواهید اتاقی جذاب داشته باشید و به دکوراسیون خود، زیبایی و جلوه خاصی بدهید از کمدهایی که جنس براق دارند استفاده کنید و برای اتاق کودک از رنگ های روشن و زیبا استفاده کنید.
در هنگام خرید کمد به کشوهای کوچک و بزرگی که در آن وجود دارد دقت کنید، علاوه بر گذاشتن لباس میتوانید وسایلی مانند کتاب، کیف و کفش، اسباب بازی، جواهرات، طلا و پول و… را در طبقات کمد قرار دهید.

کسانی که اتاق های کوچکی دارند و وسایل آن ها زیاد است میتوانند از کمدهایی که ارتفاع بلندی دارند و عرض کمتری دارند استفاده کنند.

و باید به ساختار آن هم توجه کنید مثلا برای اتاق های کوچک از کمد های درب ریلی استفاده کنید ک فضای کمتری را اشغال میکنند.
اگر میخواهید منزلتان ظاهری زیبا و شیک به خود بگیرد باید کمد لباسی که میخرید با وسایل دیگر تناسب داشته باشد و همشون مدرن و شیک باشند. اگر تخت و میزتان از چوب است باید کمد خود را از جنس چوب انتخاب کنید تا هماهنگی و زیبایی به اتاقتان ببخشد و هرکدام از جنس های متفاوتی نباشند. کسانی که بدنبال طراحی کلاسیک هستند از جنس چوب و مواد های مصنوعی استفاده میکنند ولی کسانی که کیفیت بالا و مستحکم میخواهند از چوب گردو و کاج استفاده میکنند ک دوام بالایی دارند.
به کار بردن اینه بر روی کمد بسیار کاربرد دارد و به فضای بزرگ تر شدن اتاق می افزاید.
خریدن کمد از آن دسته وسایلی است که یکبار برای چندسال از آن استفاده میشود پس باید به جنس و استحکام آن توجه بیشتری داشته باشید و کمدی با کیفیت انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *