قیمت کمد لباس ریلی

کمد لباس، یکی از ملزومات هر اتاق خواب است که افراد از آن برای قرار دادن لباس ها و وسایل خود و ایجاد نظم بیشتر در اتاق استفاده می کنند. این کمدها عمدتا دارای درب های لولایی هستند که باز و بسته کردن آن ها می تواند مزاحمت هایی را به همراه داشته باشد، از طرفی از آن جایی که متراژ خانه ها در حال کم شدن است و فضای اتاق خواب ها محدود می شود، استفاده از وسایل و لوازمی که باعث می شوند تا بتوان استفاده بهینه تری را از فضا داشت، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. این روزها نوع جدیدی از کمدها که درب ریلی دارند، روانه بازار شده اند که در ادامه به بررسی کامل آن و قیمت کمد لباس ریلی خواهیم پرداخت.

کمد لباس ریلی چیست؟

کمد لباس ریلی، کمدهایی هستند که استفاده از لولا در طراحی آن ها حذف شده و دارای درب ریلی یا کشویی هستند. در بسیاری از اتاق هایی که متراژ کوچکی دارند، ممکن است قرار دادن تخت و پاتختی، جلوی باز و بسته شدن درب های کمد را بگیرند و خیلی از افراد، قید خرید کمد را بزنند. اما کمدهایی که درب ریلی دارند، راه حل عالی در ذخیره سازی فضا و استفاده بهینه از فضا هستند که نیاز نیست فضای زیادی مقابل این کمدها وجود داشته باشد و حتی شما می توانید جلوی کمد نیز برخی وسایل خود را قرار دهید و دیگر نگران باز نشدن درب کمد نباشید.
کمدهای درب ریلی در ابعاد، طرح و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند که شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید، مدل مورد نظرتان را سفارش بدهید. در طراحی بسیاری از این کمدها از آینه های قدی روی درب استفاده می شود که زیبایی فضا و اتاق شما را چند برابر می کند. معمولا داخل این کمدها، قفسه ها و کشوهایی وجود دارد که کمک می کنند تا نظم بیشتری را به وسایل خود بدهید و وسایل را از هم تفکیک کنید.

مزایای استفاده از کمد لباس ریلی

اگر بخواهیم مزیت های استفاده از کمد لباس درب ریلی را نام ببریم، به این موارد می رسیم که:
• استفاده بهینه و بیشتری از فضا می شود که این مورد یکی از دلایل استقبال از این نوع کمدهاست.
• این کمدها اغلب طراحی مینیمالی دارند و می توانند زیبایی دکوراسیون اتاق را چند برابر کنند.
• بر روی درب این کمدها می توان آینه نصب کرد که خود باعث می شود فضای اتاق بزرگ تر هم به نظر برسد.
• در این نوع کمدها، سر و صدای لولاها در پی باز و بسته شدن های مکرر درب حذف خواهد شد.
اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که درب ها روی بدنه کمد نصب می شوند که همین مورد می تواند باعث کاهش طول عمر مفید کمد شود.

 

خرید کمد لباس ریلی

هنگام انتخاب و خرید کمدهای ریلی بهتر است به نکات زیر اهمیت داده شود:
• مهم ترین مورد، کیفیت کمد است که می توانید سراغ مدل های چوبی و ام دی اف که با کیفیت تر هستند، بروید. درست است که این جنس ها، قیمت بالایی دارند اما به دلیل دوام بالایی هم که دارند، می توانید سال ها از آن ها استفاده کنید، بی آن که خراب شوند.
• جنس و کیفیت ریل ها باید مد نظر قرار داده شود، چرا که اگر ریل ها و یراق ریل از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند، استهلاک پیدا می کنند و روان بودن باز و بسته شدن درب، مختل خواهد شد.
• از آن جایی که این نوع کمدها دارای کشو و طبقه هستند، حتما به ارتفاع طبقات برای آویزان کردن لباس ها توجه کنید.
• طرح و رنگ کمد را متناسب با تم کلی فضای اتاق تان انتخاب کنید و با توجه به این که طراحی این نوع کمدها، مدرن ر نظر گرفته می شود، ممکن است برای استفاده در اتاق هایی که فضای کلاسیک دارند، چندان جالب نباشند.
• حتما ابعاد کمد را متناسب با اندازه اتاق و فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید.

قیمت کمد لباس ریلی چقدر است؟

کمد لباس ریلی از کمدهای معمولی و لولایی گران قیمت تر است، آن هم به این دلیل که در ساخت شان از تجهیزاتی مانند ریل و قرقره استفاده می شود. اما هزینه نهایی این نوع کمد به پارامترهای مختلفی مانند: جنس و مواد به کار رفته، جنس دستگیره ها و ریل ها، طرح و مدل کمد، تعداد طبقات و کشوها و برند تولید کننده بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت آشو چوب، مدل های مختلف کمد دیواری با درب ریلی را مشاهده کنید و بعد از مطالعه اطلاعات محصول، خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *