سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان

در میان لوازم خانه، از مهمترین آنها می توان به سرویس خواب اشاره کرد. سرویس خواب وسیله ای است که در اتاق خواب های معمولی تا اتاق خواب عروس، کودک و نوجوان از آن استفاده می‌شود. از آنجایی که سرویس خواب، مجموعه‌ای از لوازم مورد نیاز اتاق خواب را تشکیل می‌دهد باید دقت بالاتری در انتخاب و خریداری آن شود.

نوجوانان،قشر حساسی از جامعه هستند که برای خرید لوازم اتاق خواب شان، باید وسواس زیادی به خرج داد.

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب ها برای نوجوانان، در اشکال گوناگون در بازار موجود هستند، سرویس خواب هایی به شکل گرد، مستطیل، عروسکی، طرح ماشین و … .
تخت خواب در سرویس خواب، معمولاً یک نفره و همراه با یک پاتختی در همان مدل ارائه می‌شود. میز توالت، کمد لباس، آینه، دراور و گاهی نیز میز تحریر از اجزا و ملزومات دیگر سرویس خواب نوجوان است.

استاندارد سرویس خواب

شاید متوجه شده باشید که ارتفاع سرویس خوابها با یکدیگر تفاوت دارد. بعضی سرویس خوابها ارتفاع کمتری دارند و بعضی دیگر به قدری ارتفاع دارند که زیر تخت کاملاً دیده میشود. رعایت نکردن استلندارد در ارتفاع تخت باعث میشود زیر تخت فضایی دور از دید باشد واین فضا میتواند محلی برای تجمع گرد و خاک و وسایل اضافی تبدیل شود . پس رعایت استاندارد در ارتفاع تخت بسیار مهم است. علاوه بر اینکه به لحاظ بصری ظاهر زیبایی را در نمای سرویس خواب بوجود می‌آورد ، مانع از شلوغی زیر تخت میشود. در ضمن ارتفاع استاندارد میتواند به راحت تر تمیز کردن زیر تخت کمک کند. تمیز کردن زیر تختهایی که استاندارد نیستند کار خسته کننده‌ای است .

سرویس خواب نوجوان
سرویس خواب نوجوان دخترانه

بسته به جنسیت نوجوان، میتوان ایتمهای متفاوتی را برای اتاق خواب آنها سفارش داد و سپس به طراحی اتاق پرداخت. سرویس خواب دخترانه معمولاً از یک تخت خواب یکنفره، دراور، یک پاتختی، میز توالت و کمد تشکیل شده است. علاوه بر انها، دختران شاید مایل باشند بسته به سلیقه یا فضا از یک کتابخانه، اینه قدی ، مبل تکی و پاف هم در سرویس خوابشان استفاده کنند که این موارد به بهتر دیده شدن سرویس خواب کمک میکند. بسته به سبکی که هر دختری بر ای سرویس خواب خود انتخاب میکند رنگهای متفاوتی را برای سرویس خواب در نظر میگیرد . البته دختران نوجوان معمولا رنگهای ملایم و روشن را ترجیح میدهند

سرویس خواب نوجوان ، پسرانه

سرویس خواب پسرانه معمولاً از تخت تکنفره، میز کتار تخت ، کمد، کتابخانه و میز تحریر تشکیل میشود . برای طرح و رنگ سرویس خواب پسرانه بهتر است از طرحهای مدرن و ساده استفاده کنید. استفاده از رنگها و طرحهای خاص ممکن است خیلی زود باعث دلزدگی و خستگی پس نوجوان شما شود. توجه داشته باشید که همیشه زیبایی در سادگی است . مطمئن باشید سادگی هیچ گاه نوجوان شما را از انتخابش پشیمان نخواهد کرد.

تخت خواب در سرویس خواب نوجوان

مهمترین کالای سرویس خواب، تختخواب است؛ که عنصر اصلی ست خواب و همچنین نقطه ی کانونی دیزاین اتاق می‌تواند باشد. تخت خواب ها در سرویس خواب نوجوان، رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی دارند و شما با توجه به سلیقه و روحیه ی فرزندتان به انتخاب آنها می پردازید. شرکت آشوچوب از بهترین مجموعه ها برای تهیه و خریداری تختخواب و لوازم سرویس خواب نوجوان است.

پاتختی در سرویس خواب نوجوان

شاید نیاز به قرار دادن یک چراغ خواب زیبا، در کنار تخت فرزند شما وجود پاتختی را مهم نشان دهد. پاتختی، از لوازم جانبی تخت می باشد. اندازه و مدل پاتختی سلیقه‌ای است، اما اکثراً مطابق با تختخواب طراحی می‌شود، این هم طرحی در تخت و پاتختی و سایر اجزای سرویس خواب، باعث می شود که هارمونی و زیبایی خاصی در اتاق به وجود بیاید.

میز توالت در سرویس خواب نوجوان

معمولاً افراد در سن نوجوانی و جوانی، اهمیت زیادی به ظاهر خود می دهند و این یک مورد مهم در ایجاد شخصیت آنهاست. وجود یک میز توالت زیبا، هم فضای اتاق خواب نوجوان را زیبا می‌کند، هم باعث جمع آوری وسایل بهداشتی و آرایشی فرزندتان می شود. محلی برای قرارگیری شانه، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن ها و‌…

کمد نوجوان

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر فضای کافی برای چیدمان دارید، حتما همراه با ست خواب نوجوان تان به خرید یک کمد نیز بپردازید. می‌توان گفت که وجود یک کمد برای اتاق نوجوان بسیار ضروری است. کمد، محلی است که لباس ها، کیف ها، کفش ها، اکسسوری ها و سایر لوازم شخصی را می‌توان در آن قرار داد.

سرویس خواب نوجوان

آینه ی سرویس خواب

آینه، از لوازم اصلی در سرویس خواب است.انتخاب آینه نشان می‌دهد که شما بسیار خوش سلیقه هستید!
زمان آماده شدن برای مهمانی ها، سشوار کشیدن موها، آرایش کردن، مشاهده لباس ها در تن و …. آینه به کار نوجوان شما خواهد آمد.

جنس سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب ها امروزه با تنوع جنس و طرح، در بازار موجود هستند و شما با توجه به دکوراسیون سایر لوازم خود، به تهیه ی آن ها می پردازید. ام دی اف، چوب و فلز، معمولاً جنس های پرمصرف در ساخت سرویس‌های خواب است؛ که صد البته جنس چوبی از زیبایی چشمگیر و دوام و استحکام بالا برخوردار می‌باشد. شرکت آشو از شرکت‌های سرآمد در تولید سرویس خواب های چوبی، در اشکال و انواع گوناگون است.

دکوراسیون اتاق نوجوان شامل چه لوازمی است؟

۱_ تخت خواب یک نفره ی نوجوان

۲_ پاتختی

۳_ کمد لباس نوجوان

۴_ میز توالت یا میز آرایشی

۵_کتابخانه

۶_ میز تحریر

۷_میز کامپیوتر

۸_ فرش و کفپوش

۹_انواع اکسسوری ها

رنگ سرویس خواب نوجوان

با توجه به این که فرزند شما دختر است یا پسر و متناسب با روحیات او، رنگ سرویس خواب و سایر لوازم اتاق خواب از جمله: فرش، دیوارها، پرده و… می‌تواند متفاوت باشد. در چیدمان دکوراسیون اتاق فرزند خود، دقت کنید که اگر سرویس خواب نوجوان را رنگی روشن انتخاب می کنید، از رنگ های گرم در پرده و فرش و … استفاده کنید، تا فضا در اتاق یک نواخت نباشد و اگر از رنگ سرویس خواب تیره برای نوجوان استفاده می کنید، رنگ دیوارها و پرده ها و سایر لوازم، باید رنگی روشن باشد تا فضای اتاق دلبازتر دیده شود.

طرح سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب های نوجوانان، همانند سایر مدل های سرویس خواب، در طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند؛ طرح کلاسیک، طرح سنتی، طرح اسپرت، طرح مدرن، طرح سلطنتی و…  اما برای نوجوانان برای سرویس خواب بیشتر طرح های مدرن مورد پسند است.

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

بی‌شک چیدمان اتاق نوجوان اهمیت بالایی دارد و یک دیزاین و چیدمان خوب، قطعاً مسبب روحیه عالی در فرزند شما خواهد شد. به عبارتی چیدمان اتاق خواب نوجوان، رابطه ی مستقیمی با روحیه ی او دارد. پس سعی کنید نهایت سلیقه ی خود را در اتاق نوجوان به خرج دهید؛ تخت را به عنوان عنصر اصلی چیدمان در نظر بگیرید، بعد از قرار دادن تخت در جای مناسب پاتختی را نیز در کنار آن قرار داده و میز توالت، میز تحریر، کمد لباس، آینه و سایر لوازم را هم در قسمتی از اتاق فرزند خود قرار دهید، تا دسترسی به آن ها راحت باشد. همچنین لوازم را به گونه‌ای بچینید تا قرارگیری آن ها در کنار هم، جلوه ی زیبایی را در اتاق به وجود بیاورد. سرویس خوابی که برای نوجوانتان تهیه می کنید، هر چقدر هم که زیبا باشد یک چیدمان عالی مکمل آن است و آن را زیباتر به نمایش می گذارد.

آیا دوام و استحکام سرویس خواب نوجوان اهمیت دارد؟

دوام سرویس خواب نوجوان بسیار مهم است، زیرا سرویس خواب شما کالایی نیست که آن را برای یک روز خریداری کرده باشید. این سری از لوازم قرار است سال ها مورد استفاده فرزند شما قرار بگیرد، پس در انتخاب و خریداری سرویس خواب دقت فراوانی کنید که لوازم از دوام بالا برخوردار باشد و به راحتی خراب نشوند.

اکسسوری در اتاق نوجوان

از لوازم تکمیل کننده دیزاین و زیبایی ظاهری اتاق نوجوان، می‌توان به انواع اکسسوری ها اشاره کرد.
مواردی مانند:
۱_آباژور

۲_گلدانی زیبا

۳_ تابلو

۴_تابلو فرش

۵_ انواع لامپ های رنگی

۶_ قفسه های دیواری در ابعاد و اندازه های متفاوت

۷_ انواع استیکر و پوستر دیواری

و… همگی می تواند، ایده های خوبی جهت استفاده برای اکسسوری باشند.

قیمت سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب ها قیمت های متفاوتی دارند، که با توجه به:

۱_جنس سرویس خواب

۲_متریال مورد استفاده در آن

۳_تزیینات جانبی تخت و سایر لوازم سرویس خواب

۴_شرکت تولید کننده ی سرویس خواب

۵_تعداد لوازم در ست خواب که آیا به طور کامل تهیه شده و یا چند قلم مورد نیاز؟

۶_خارجی و داخلی بودن مواد اولیه و نوسان آن با توجه به قیمت ارز

۷_ خدمات پس از فروش

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که برایتان ذکر کردیم، با کاربرد سرویس خواب و لوازم خواب آشنا شدید. اما نکته ی مهم در انتخاب، خریداری و دیزاین اتاق نوجوان شما، روحیه و سلیقه ی اوست. چیدمان اتاق خواب و لوازم سرویس خواب نوجوان، با توجه به اینکه فرزند شما دختر است یا پسر و اینکه به چه مواردی علاقه دارد و همچنین روحیات منحصر به فردش، می‌تواند متفاوت باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *