آینه کنسول اسپرت9778

آینه کنسول اسپرت

کنسولی زیبا و آینه های بزرگ که با وسایل زیبای دکوری تزئین شده، می تواند یک انتخاب جذاب و آگاهانه برای ورودی منزل شما باشد! کنسول اسپرت با آینه زیبا و ساده از جنس چوب، بدون شک زیبایی خیره کننده‌ای خواهد داشت. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های کنسول اسپرت را مورد بررسی قرار دهیم.

عکس آینه اسپرت

کاربرد آینه کنسول

این میزهای زیبا و جذاب، جدا از جنبه ی ظاهری و تزیینی، کاربردهای متفاوتی دارند. میتوانند محلی برای قرارگیری گلدان و کتاب باشند یا لوازم دکوری.
و یا محل جای گذاری لوازم پذیرایی از مهمان.
از کنسول های ساده می توان به عنوان میز نوشتاری نیز استفاده کرد. همچنین از کنسول های بدون آینه، برای تزیین برخی از دکوراسیون ها استفاده می شود.

آینه کنسول های اسپرت

در دیزاین خانه ها، میز کنسول و آینه های چوبی اسپرت، با تناژ رنگ های گردویی، فندقی، قهوه ایی و… همیشه مد بوده و هستند و ماندگار خواهند بود. آینه و میز کنسول های اسپرت، امروزه یکی از ضروری ترین اقلام در دکور خانه های مدرن، محسوب می شوند و اکثرآ جنبه زیبایی دارند.

آینه اسپرت عروس

آینه و کنسول، بی شک از خیره کننده ترین وسایل دکوراسیون منزل است. امروزه عروس خانم ها نیز در خرید جهیزیه ی خود، با توجه به دکوراسیون منزلشان، اقدام به تهیه ی آینه‌ کنسول می کنند؛ به عنوان مثال، آینه کنسول اسپرت، مناسب چیدمان مدرن وآینه کنسول کلاسیک، مناسب دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی است.

جنس آینه کنسول

آینه و کنسول های اسپرت، اغلب جنس چوبی دارند. این در لوازم منزل یک مزیت به حساب می‌آید. زیرا جنس چوبی هم زیبایی فراوانی دارد و هم از طرح‌های مختلفی برخوردار است، به علاوه حس صمیمیت را به فرد القا می کند. جنس چوبی را می‌توان در رنگهای متفاوتی تزیین و رنگ آمیزی نمود. برای خرید آینه و کنسول های زیبا در طرح های اسپرت و سایر مدل ها، می توانید به  آشوچوب مراجعه کنید.

جای کنسول در دکوراسیون منزل کجاست؟

حتما در چیدمان منزلتان دقت کنید که نمی توان این وسیله را در هر جایی از خانه قرار داد! قسمت ورودی خانه و اتاق ها محل مناسب برای قرار دادن آینه و کنسول است. اگر می‌خواهید آینه کنسول را در پذیرایی قرار دهید، آینه کوچکتری را تهیه کنید و همچنین سعی کنید که آینه کنسول را با سایر لوازم منزل خود ست کنید. مبلمان، ویترین، بوفه، میز ناهارخوری و…. از جمله لوازمی است که می‌توان با آینه و کنسول هم مدل باشد‌.

رنگ آینه و کنسول اسپرت

این سری از لوازم دکوراتیو، رنگ های متفاوتی دارند. از رنگ های طیف روشن گرفته تا مشکی طلایی و برنز!
انتخاب رنگ آینه و کنسول، کاملا سلیقه ای و با توجه به رنگ سایر لوازم منزلتان انتخاب می شود. به علاوه در چیدمان اسپرت و مدرن معمولاً رنگ آینه و کنسول ها سفید و در طیف رنگ‌های روشن است.

سخن پایانی

دکوراسیون و چیدمان منازل در عصر حاضر، در درجه ی اول اهمیت قرار دارد. دیزاین‌ منزل میتواند نمایشی از سلیقه ی شما باشد. به همین دلیل باید در انتخاب و خریداری و چیدمان لوازم خانه خود، دقت زیادی داشته باشید. شرکت آشو از تولید کنندگان موفق آینه و کنسول ها در طرح های متفاوت است،
که شما با مراجعه به  اشو می توانید به راحتی آنها را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *