رنگ بندی اتاق کودک

رنگ بندی اتاق کودک

منظور از رنگ بندی اتاق کودک چیست؟ از نگاه روانشناسی رنگ ها، انتخاب رنگ مناسب برای سرویس خواب کودک و اتاق خواب او، تاثیر بسزایی بر روح و جسم کودک خواهد گذاشت. بنابراین باید به این مورد توجه زیادی کرد و ساده از آن رد نشد! رنگ های پر نشاط و انرژی بخش، می‌تواند شادی روحی و روانی را برای کودکانتان به ارمغان بیاورد. در ادامه، شما را با سرویس خواب ها و دکوراسیون هایی با رنگ های مختلف و گوناگون آشنا خواهیم کرد.

سرویس خواب و دکوراسیون اتاق کودک در رنگهای گرم

از ویژگی‌ها و مزیت‌های رنگهای گرم و استفاده ی آن در سرویس خواب کودکان، می‌توان به خلاق نمودن ذهن کودک، بالا بردن میزان انرژی بدن کودکان و ایجاد فضای دلنشین و پرشور اشاره کرد.

رنگ بندی اتاق کودک

رنگ زرد و روانشناسی رنگ ها در اتاق خواب

می توان گفت بهترین رنگی که استفاده از آن در هر جای دکوراسیون لذت بخش است، رنگ زرد می‌باشد. سرویس خواب کودک با طیف رنگهای زرد، بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. این رنگ در دکوراسیون اتاق کودک جزو رنگ های پرطرفدار است. رنگ زرد به طور کلی، کمرنگ یا پررنگ، باعث بالا رفتن قدرت تمرکز و تحریک حافظه و قدرت یادگیری می‌شود. رنگ زرد رنگی است که همواره، نامش در کنار شادی و نشاط آورده می شود.

روانشناسی رنگ ها، رنگ نارنجی!

سرویس خوابی به رنگ نارنجی، بدون شک بسیار زیباست. رنگ نارنجی رنگی بسیار گرم و پر حرارت است. این رنگ حس آرامش را به راحتی به شما منتقل خواهد کرد. استفاده از رنگ نارنجی در سرویس خواب، مخصوصاً برای نوزادان و کودکان بسیار مناسب و زیبا خواهد بود.

سرویس خواب هایی به رنگ صورتی

رنگ صورتی، همواره رنگی دخترانه شناخته می‌شود و این رنگ مختص دختران است. رنگ صورتی در سرویس خواب، فضایی آرامش بخش به وجود می‌آورد؛ که در کنار زیبایی، با احساسات نرم و لطیف دخترانه بسیار سازگار است. در خرید و دیزاین اتاق کودکتان سعی کنید که در کنار رنگ صورتی، از رنگ های طیف سفید نیز استفاده کنید.

رنگهای سرد در سرویس خواب و دکور اتاق کودک

در مقابل رنگ های گرم، که شور و نشاط را در کودکان به وجود می‌آورند، رنگ های سرد قرار دارند. این رنگ ها باعث آرامش جسم و روح و ذهن می شوند. همچنین استفاده از این رنگ ها در دکور اتاق و لوازم اتاق، باعث بزرگ به نظر رسیدن اتاق می گردد.

رنگ دکوراسیون و سرویس خواب به رنگ سبز

به کار بردن رنگ سبز در دکوراسیون و سرویس خواب کودک، سبب بالا بردن میزان قدرت تمرکز خواهد شد. همچنین رنگ سبز، توانایی خواندن را نیز افزایش می‌دهد. رنگ‌ سبز، رنگی تسکین کننده بر روی جسم انسان دارد.

رنگ بنفش، رنگی شاهانه در دکور اتاق کودک

رنگ بنفش، رنگ لاکچری و لوکس برای سرویس خواب است. دکوراسیون بنفش طرفداران خاص خود را داراست و تأثیری آرامش بخشی برای اشخاص و محیط دارد. یکی از رنگ های مهم در دنیای مد، رنگ بنفش است.

روانشناسی رنگها، رنگ آبی!

رنگ آبی رنگی زیبا و یادآور دریاست وحسی لطیف و آرام را به همراه دارد. این رنگ باعث کاهش فشارخون و کم شدن استرس می شود. انتخاب این رنگ برای سرویس خواب و دیوارهای اتاق کودک، می تواند گزینه ای عالی باشد.

رنگ سفید در سرویس خواب

یک رنگ بسیار پرطرفدار در زمینه ی دکوراسیون رنگ سفید است. رنگی ساده با حس آرامش فراوان.
اکثر خانواده ها این رنگ را برای مدل سرویس خواب نوزاد و کودک خود می پسندند.

سخن آخر

دنیای رنگ ها، دنیای پیچیده‌ای است. هر کدام از رنگ ها، تاثیرات متفاوتی بر جسم و روح آدمی خواهد داشت. در انتخاب رنگ های سرویس خواب کودکتان، باید متناسب با روحیه ی کودک خرید کنید، تا فضای دلنشین برای فرزند خود به وجود بیاورید. شرکت اشو ، دارای متنوع ترین نمونه ها از سرویس خواب در رنگ های متفاوت می باشد، که شما می توانید با مراجعه به سایت و یا خرید از آنها یک انتخاب عالی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *