بوفه سرویس خواب کودک

بوفه سرویس خواب کودک

بهترین مدل بوفه سرویس خواب کودک کدام است؟اتاق خواب کودک محیطی امن و پر از آرامش برای کودک است که آزادانه میتواند هرکاری که میخواهد انجام دهد. باید دکوراسیون اتاق با روحیه کودک سازگار باشد تا کودکتان از بودن در اتاق خواب خود احساس خوبی داشته باشد.

زمانی که برای خرید سیسمونی کودک میروید و وسایل چوبی مانند کمد، دراور، تخت، بوفه، و ویترین انتخاب میکنید باید سبکی انتخاب کنید که با دکوراسیون و رنگ اتاق کودک هماهنگی داشته باشد و اگر کودکتان به سنی رسیده است که میتواند طرح ها و رنگ های سرویس اتاق خواب خود را انتخاب کند از او نظرش را در مورد مدل و رنگ وسایل بپرسید و سرویس خواب کودک را جوری انتخاب کنید که اندازه کافی برای قسمت هایی که وسایل را میخواهید قرار دهید داشته باشد تا وسایل مرتب و منظم در جای خود قرار بگیرند و اتاقی مرتب و تمیز داشته باشد.

ویترین ها:کمد هایی هستند که تمام شیشه هستند و ظروف یا اشیای تزئینی را در آن به نمایش می گذارند و در اتاق خواب کودک برای نمایش دادن و نگهداری عروسک ها و اسباب بازی و… که مربوط به اتاق خواب کودک است استفاده میشود.

بوفه سرویس خواب کودک

انواع مختلف ویترین اتاق کودک

ویترین کلاسیک: این بوفه ها دارای بخش های برش خورده و دارای پایه و تاج ظریفی است که به دلیل ظرافتی که در آن به کار رفته شده است به آن ویترین کلاسیک میگویند.

ویترین مدرن: ویترین های ساده تری هستند که طرح کمی دارند و تمرکز بیشتر روی جنس داخلی آن بوده است.

ویترین سلطنتی: ویترین هایی که خیلی مجلل و باشکوه هستند و منبت کاری های ظریف و پرکاری روی آن ها کار شده است ویترین های سلطنتی هستند.

فرق بوفه و ویترین کودک در چیست؟

ویترین دارای چند طبقه است که درب آن کامل شیشه است بجز چارچوب آن که از چوب ساخته شده است و طبقه های دیگری ندارد ولی در بوفه علاوه بر طبقه ها، کمد و کشو هم دارد.

بنظر خیلیا ویترین ها شیک تر از بوفه ها هستند ولی بوفه ها برای خانه هایی که کوچک هستند مناسب است که خیلی از وسایل را در بوفه خود میتوانید جای دهید.

ویترین ها و بوفه ها از آن دسته وسایلی است که باید بادقت و انرژی زیادی آن ها راانتخاب کرد زیرا جلوه خاصی به محیط اتاق کودکتان میبخشد.
بوفه ها در اشکال و اندازه های مختلفی هستند با طرح های ظریف و… روی آن ها کار شده است.
از نظر کاربردی بوفه ها جزو نیازهایتان است که در اتاق خواب کودک نقش زیادی دارد.
گاهی هم از بوفه ها برای پرکردن جاهای خالی و گوشه های اتاق از آن استفاده میشود.
تنوع رنگ در بوفه ها بسیار بالاست ولی باید رنگی روشن انتخاب کنید که هم با سرویس اتاق خوابتان هماهنگی داشته باشد و هم روحیه فرزندتان را شاد کند و محیطی آرامش بخش را برای فرزندتان به ارمغان بیاورید.

اگر برای اولین بار است که مادر بودن یا پدر بودن را تجربه میکنید بهتر است که بدانید بوفه جزو وسایل مورد نیاز اتاق خواب کودک است که اسباب بازی ها، بسته های پوشک، لباس ها و کتاب ها، جعبه های مختلف لوازم بهداشتی، داروها و قطره های مورد نیاز، قوطی شیر، شیشه شیر، ملزومات پستونک، و لباس ها … قسمتی از وسایل کودک است که برای قرار دادن آن در جای مناسب به بوفه نیاز دارید.
بوفه باعث نظم دهی وسایلتان و اتاقتان میشود تا به وسایل تزئینی و اسباب بازی و… آسیبی وارد نشود.
برای خرید کمد و ویترین اتاق کودک باید به ابعاد اتاق و فضای مورد نیاز وسایل نوزاد توجه کنید.
از جمله مواردی که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت و جنس و استحکام محصول است.

در هنگام خرید بوفه یا ویترین به چه چیزهایی باید توجه داشت؟

زیبایی و کیفیت بوفه
رنگ بوفه
طرح بوفه
اندازه بوفه
جنسیت نوزاد
ترکیب رنگ اتاق

بهترین رنگ برای اتاق خواب کودک

بهتر است اگر فرزندتان دختر است از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید مانند سفید، صورتی، بنفش، قرمز و…
و اگر کودکتان پسر است رنگ کمی سنگین تر از اتاق دختر انتخاب کنید مانند رنگ های آبی، سفید، سبز، قهوه ای، و…

بهترین مدل بوفه ها را میتوانید از سایت آشو چوب دیدن کنید و خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *