اکسسوری اتاق دخترانه آشوچوب

اکسسوری اتاق دخترانه آشوچوب

اتاق خواب فضایی است که وقتی افراد خسته از کار و تحصیل به خانه برمیگردند و میخواهند استراحت کنند به ان پناه میبرند. اتاق خواب محل استراحت و آرامش است. جایی که باید خستگی های انسان را بگیرد. همه عناصر در اتاق خواب باید در جهت ارامش فکری و جسمی انسان باشد . خصوصا اتاق خواب دختران که روحیه لطیف تری دارند.
در این مقاله قصد داریم به شما یادآوری کنیم چطور از اکسسوری ها برای دکور کردن اتاق خواب دخترانه استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. پس با ما همراه باشید.

وسایل کاربردی برای اتاق خواب تهیه کنید

اگر میخواهید اتاق خواب زیبا و مفیدی داشته باشید  ابتدا توجه کنید که به چه  وسایلی در اتاق خوابتان نیاز دارید، به عنوان مثال علاوه بر تخت به یک میز مطالعه، میز آرایش، آینه قدی و کمد نیاز دارید. ابتدا این موارد را تهیه کنید، سپس چیدمان و دیزاین اتاق را شروع کنید.

تخت خواب

اولین و مهمترین وسیله ای که هر اتاق خواب به آن نیاز دارد تخت خواب است. یک تخت خواب گرم و نرم و زیبا هم جزء عناصر اصلی و کاربردی اتاق است و هم میتواند بعنوان یک اکسسوری، جلوه زیبایی به اتاق خواب شما بدهند.
نکته: از تخت خوابی با طراحی ساده و رنگ خنثی در دکوراسیون اتاق دخترتان استفاده کنید.
نکته مهمی که برای خرید تخت خواب دخترها باید در نظر داشته باشید، آینده نگری در انتخاب طرح و اندازه آن  است.
در واقع اندازه و طرح و مدل تخت بهتر است به صورتی باشد که فرزندتان بتواند تا دوران نوجوانی اش از آن استفاده کند و شما مجبور تغییر سریع آن نشوید.

کمد

کمد هم از ضروری ترین وسایل اتاق خواب است . کمک زیادی به مرتب بودن اتاق و طبقه بندی وسایل بچه ها میکند. کند مناسب میتواند از لباس گرفته تا کیف و کفش و بقیه وسایل شما را در خود جای دهد. در عین حال میتواند با طراحی زیبای خود زیبایی اتاق خواب را دوچندان کند.

میز آرایش

در اتاق خواب دخترانه، میز ارایش وصندلی آن عناصر مهمی هستند که هم کاربردی هستند و هم جزء وسایل دکوری و تزئینی بحساب می‌آیند.

میز تحریر یا کامپیوتر

میز تحریر و میز کامپیوتر چه برای اتاق خواب پسرانه و چه دخترانه بسیار اهمیت دارد. میز تخریر تنها برای مطالعه استفاده نمیشود. بچه ها در سنین قبل از دبستان هم برای نقاشی و بازی از ان استفاده میکنند.

 

رنگ اتاق خواب دخترانه را با دقت انتخاب کنید

البته انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه کاملا سلیقه ای است ، اما بعضی ترکیب رنگی هایی هستند که مناسب اتاق خواب دختران جوان می باشند. منظور ما به هیچ وجه صورتی کردن اتاق خواب نیست . به  عنوان مثال شما می توانید از ترکیب رنگ های طوسی سفید، طوسی صورتی، گلبهی کرم، آبی صورتی و سرخابی سفید در اتاق خواب دخترانه استفاده کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

پرده اتاق کودک دخترتان را با توجه به عناصر دیگر دکوراسیون انتخاب کنید

رنگ و طرح پرده اتاق خواب بهتر است که بر اساس دیگر عناصر دکوراسیون انتخاب شود. با توجه به این موضوع، اگر دیوارهای اتاق دخترتان کاغذ دیواری شده است، بهتر است پرده بدون طرح و ساده باشد.اما اگر دیوارها ساده اند، می توانید پرده هایی که طرح و نقش های زیبایی دارند را از پنجره آویزان کنید.
نکته: اگر قصد دارید عناصر دکوراسیون اتاق با یکدیگر  هماهنگی و هارمونی داشته باشند، رنگ پرده را مشابه با رنگ دیوار و یا رنگ فرش انتخاب کنید.
نکته: اگر دخترتان سن کمی دارد و تازه شروع به راه رفتن  کرده است، پرده کوتاهی را برای پنجره اتاقش در نظر بگیرید تا به آن دسترسی نداشته باشد.

فرش و موکت های نرم و ضد حساسیت را برای اتاق خواب دخترتان بخرید

از آن جا که پوست کودکان با فرش و موکت اتاق خوابشان در تماس است، باید نوع ضد حساسیت آن ها را خریداری کنید. همچنین بافت و سطح آن ها باید نرم باشد تا در هنگام بازی به پوست فرزندتان آسیب وارد نکند.

سخن پایانی

بهتر است برای دکوراسیون اتاق خواب بچه ها ضمن توجه به سلیقه آنها، وسایلی را انتخاب کنید که بادوام و باکیفیت باشند . آشو چوب میتواند شما را در خرید اکسسوری چوبی اتاق دخترانه یاری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *