کمد اتاق کودک

کمد اتاق کودک

قبل از خریدن کمد باید به چه نکاتی توجه کرد؟کمد لباس یکی از مهم ترین وسایل اتاق کودک برای نظم دهی و مرتب کردن وسایل است. یکی از کارهایی که باید قبل از بدنیا آمدن نوزادتان انجام دهید خرید وسایل سیسمونی کودک است مانند تخت نوزاد، کمد، کالسکه، وسایل بهداشتی و… شاید در ماه های اول نوزادتان را در اتاق خودتان بخوابانید ولی زمانی که بزرگتر شود به اتاق اختصاصی خودش احتیاج پیدا خواهد کرد.

وسایل ضروری برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک عبارتند از:

تخت و کمد کودک
تشک تخت کودک
ملحفه و پد محافظ
میز تعویض کودک
صندلی پرستاری
چراغ خواب کودک
کشو و دراور کودک
اکسسوری های اتاق کودک

کمد اتاق کودک

تخت و کمد کودک

یکی از مهم ترین وسایل اتاق کودک تخت خواب و کمد کودک است که تخت کودک باید کیفیت چوبی عالی داشته باشد و استحکام بالایی داشته باشد و کمد کودک هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد بدلیل اینکه برای نظم دادن و مرتب کردن کمد کودک استفاده میشود. به دلیل آلودگی و مشکلات زیست محیطی تولیدکنندگان ترجیح میدهند از مواد طبیعی و غیر آلرژی زا استفاده کنند. دکوراسیون اتاق خواب کودک از اهمیت زیادی برخوردار است بدلیل اینکه بیشتر اوقات فرزندتان در اتاقش به سر میبرد و روی کودکتان تاثیر میگذارد. از کمد کودکتان برای جای دادن وسایل و لباس های کودک استفاده کنید.
کمد هایی که رنگارنگ هستند را گوشه دیوار که رنگ یک دستی دارد قرار دهید تا جلوه خودش را نشان دهد. ولی کمد های ساده و یک رنگ هم زیبایی خودش را دارد و می توانید از برچسب های مختلف استفاده کنید و روی کمدتان بچسبانید. ست رنگ وسایل کودک و هماهنگی رنگ ها باهم دکوراسیون زیبایی برای فرزندتان بوجود می آورد و سعی کنید برای خرید کمد و تخت از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید چون بر روی کودکتان تاثیر میگذارد.

کمد اتاق کودک

برای انتخاب کمد اتاق خواب کودک کمدی انتخاب کنید که جادار است زیرا برای نگه داری لباس های اضافی، اسباب بازی ها و بقیه وسایل کودک نیاز به فضای کمد پیدا خواهید کرد. کمدی مدرن و بزرگ انتخاب کنید تا بتوانید از تمام فضای آن کمد استفاده کنید و متناسب با تخت خود و میز مطالعه کودک، کمد فرزندتان را انتخاب کنید.

انواع کمد لباس کودکان
دو یا سه در
بدون کشو
فضای جالباسی
فضای قفسه بندی
فضای باز.
در ریلی یا معمولی

به دلیل اینکه کمد فضای زیادی از دیوار را میگیرد باید به مدل و طرح آن دقت زیادی کنیم.
برای اتاق خواب دخترونه از رنگ های صورتی، قرمز، سفید و …میتوان استفاده کرد که جذاب و گیرا هستند. رنگ کمد بهتر است با تمام وسایل روتختی و بقیه لوازم هماهنگی داشته باشد.

قبل از خریدن کمد به این نکات توجه کنید :

قد کودک
ارتفاع اویز
باز کردن راحت کشو و کمدها
فضای موجود

کمد ها نه تنها برای نگهداری لباس استفاده میشود بلکه از وسایل اضافی یا اسباب بازی، حوله ها، پتو، روتختی و… استفاده میشود.
از قفل های کلیدی برروی کمد کودکتان استفاده نکنید چون بااستفاده از آن به خود ممکن است آسیب بزند یا قفل را بشکند.
کمد از به هم ریختگی اتاق و شلوغی جلوگیری می کند و تمام وسایل را سازماندهی کرده و نظم میدهد.

آشو چوب میتواند به شما در خرید کمد و تخت کودک کمک کند و نگرانی شما را از بین ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *