کتابخانه ی چوبی کلاسیک 6456

کتابخانه ی چوبی کلاسیک

کتاب ها همیشه بهترین دوست انسان ها بوده و هستند. در تمام مراحل زندگی، شما می توانید با مطالعه یک کتاب خوب حال خود را عوض کنید! یکی از مکان های عالی و زیبا برای نگهداری از این دوستان ارزشمند، کتابخانه ی کلاسیک می باشد. یک کتابخانه ی چوبی کلاسیک، هم فضای ذخیره سازی عالی، برای کتاب‌ها است و هم به منزل شما سرزندگی خواهد بخشید! برای خرید یک کتابخانه ی چوبی کلاسیک، چقدر بودجه لازم است؟ اندازه ی کتابخانه ی کلاسیک چه قدر است؟قفسه بندی در کتابخانه های چوبی کلاسیک به چه صورت انجام میگیرد؟ آیا میتوان کتابخانه را دیزاین کرد؟با ما همراه باشید.

کتابخانه ی چوبی کلاسیک

قیمت کتابخانه ی چوبی کلاسیک

به طور کلی هر چقدر اندازه ی کتابخانه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. کتابخانه های چوبی فقط مختص خانه های بسیار لوکس نیستند و در هر فضایی می توانید از آنها استفاده کنید. از عوامل دیگر تاثیرگذار در قیمت کتاب خانه های چوبی کلاسیک، نوع چوب به کار رفته در کتابخانه و میزان مرغوبیت آن است. همچنین تعداد قفسه ها و کشوها و استفاده از درب های شیشه ای در قسمتی از کتابخانه های کلاسیک، برای نگهداری کتاب های ارزشمند، می تواند قیمت تمام شده را بیشتر کند.

اندازه ی کتابخانه ی کلاسیک

در هر مکانی که زندگی می کنید، آپارتمان یا خانه ویلایی، فرقی نمی کند. قبل از خرید کتابخانه ی کلاسیک باید محلی که میخواهید کتابخانه را در آنجا قرار دهید مشخص کنید و آن محل را اندازه گیری نمایید.

ارتفاع و عرض و عمق، مواردی هستند که شما باید برای محل قرارگیری کتابخانه در نظر بگیرید.

چیدمان و قفسه بندی کتاب ها، در کتابخانه ی چوبی کلاسیک

زمان خرید کتابخانه ی کلاسیک، دقت داشته باشید که قفسه‌ها از استحکام بالا برخوردار و توان تحمل کتاب‌های زیادی را داشته باشند، تا در هنگام چیدمان و جایگذاری کتاب‌ها دچار مشکل نشوید. شما می توانید با توجه به حروف الفبا و یا موضوعات کتاب ها، آنها را دسته بندی و در قفسه‌های کتابخانه قرار دهید.

جنس کتابخانه ی چوبی کلاسیک

معمولاً کتابخانه‌های چوبی و به طور کلی تمام لوازم چوبی از چوب های متفاوت و گوناگون ساخته می شوند. گردو، نئوپان، راش، ام دی اف و …. از چوب های مورد استفاده در این لوازم است. لوازم چوبی با توجه به عواملی مانند: نوع چوب، طرح، اندازه و سبک آن، می تواند تفاوت قیمت داشته باشد. اما چیزی که مهم است، دوام و استحکام کتابخانه است،منظور این است که چوبی که در آن استفاده می‌شود، از توان بالا برای تحمل کتاب ها، برخوردار باشد. شرکت آشوچوب دارای طرح های متنوع و گوناگون کتابخانه در مدل اسپرت، کلاسیک، سنتی، سلطنتی، کودکانه و … است. با مراجعه به سایت این شرکت، انتخاب برای شما بسیار آسان خواهد بود.

رنگ کتابخانه ی کلاسیک چوبی

رنگ کتابخانه‌ ی کلاسیک، بیشتر به رنگ چوب مورد استفاده از آن بستگی دارد. اما می‌توان این چوب ها را در هر رنگی که مورد نیاز است و با توجه به سبک دکوراسیون منزل و یا محل کار، رنگ آمیزی کرد. در سبک های مدرن، کتابخانه ها معمولاً در رنگ های روشن و سفید هستند. اما در سبک های کلاسیک و سلطنتی، می‌توان از رنگ های گرم و به اصطلاح سنگین تر نیز بهره برد.

در کتابخانه های کلاسیک علاوه بر کتاب ها، چه لوازمی را جهت دیزاین می توان قرار داد؟

بیشتر افرادی که علاقمند به طرح های قدیمی هستند، طرفدار سبک دکوراسیون کلاسیک می باشند.

کتابخانه های کلاسیک، دارای قفسه‌های کوچک و بزرگ هستند. برای دیزاین این کتابخانه‌ها، می‌توان از لوازم عتیقه و لوازم تزیینی سنتی استفاده کرد. همچنین از شمع های زیبا در طبقاتی از کتابخانه خالی است، میتوان بهره برد.

قاب عکس های خانوادگی، که خاطرات شیرین شما را یادآور می شوند، بهترین وسیله برای تکمیل دکور کتابخانه ی کلاسیک چوبی شماست.

کلام آخر

در عصر حاضر، با دنیای روبرو هستیم که لوازم و وسایل الکترونیکی همیشه همراه ما هستند و می‌توان گفت که انسان در دیجیتال غرق شده است. یک کتابخانه ی چوبی کلاسیک،بهترین مکان برای استراحت ذهنی و دوری از مشغله های روزمره است.

برای تهیه ی یک کتابخانه ی کلاسیک و زیبا، میتوانید به اشو چوب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *