ویترین دیواری اتاق کودک 7985

ویترین دیواری اتاق کودک

انسان های خلاق، همیشه به دنبال راهی هستند تا همراه با فضاسازی در دکوراسیون، از رنگهای زیبا و وسایل جذاب در دیزاین منزل خود استفاده کنند.قفسه ها و ویترین دیواری اتاق کودک، یک ایده ی مناسب و زیبا برای این منظور است. در اتاق کودک، استفاده از ویترین های دیواری، یک راه حل مناسب برای جمع‌آوری لوازم و همچنین تزیین اتاق آنهاست.

ویترین دیواری چیست؟

ویترین ها کمدهای طبقاتی هستند، که به دیوار نصب می شوند و معمولا محل اتصالشان به دیوار دیده نمی شود و در عین زیبایی، بسیار کاربردی نیز هستند. شما برای نصب این ویترین ها به دیوار خانه و اتاق خود، می توانید از ایده های متفاوتی استفاده کنید و در هر مکان و محلی از منزل، با توجه به چیدمان وسایل، در محلی مناسب آنها را نصب کنید.

ویترین دیواری اتاق کودک

ویترین دیواری اتاق کودک

اتاق کودک، معمولاً مکانی است که پر از اسباب بازی و وسایل مختلف می باشد. انواع وسایل بازی، نقاشی، توپ، کتاب ها و… همیشه در کف اتاق ریخته هستند. کودکان برای مرتب کردن این شلوغی ها با مشکل مواجه هستند و نمی‌توانند به درستی آنها را جمع‌آوری کنند. شلف ها و ویترین های دیواری، یک راه حل خوب برای نظم دادن به این شلوغی ها است.
این ویترین ها، به دلیل راحتی دسترسی و راحتی در چیدمان، یک گزینه ی عالی برای حل بی نظمی ها هستند.

تزیین اتاق کودک با ویترینهای دیواری

استفاده از ویترین های دیواری در اتاق کودک، یک قدم بزرگ جهت زیبا سازی و جذاب کردن اتاق کودک تان است. قفسه ها با اشکال هندسی در رنگ های متفاوت، هم محلی مناسب برای جایگذاری لوازم است و هم یک دکور و تزیین برای اتاق کودک به حساب میاید.

رنگ و مدل ویترین دیواری برای اتاق کودک

ویترین ها، دارای رنگ ها و مدل های متفاوتی هستند، که با توجه به رنگ سایر لوازم و سرویس خواب کودکتان باید آنها را انتخاب کنید. این شلف های دیواری، می‌تواند در مدل های گوناگونی باشند، شکل دایره، مربع، لوزی، مستطیل و….

ویترین و شلف دیواری برای وسایل دکوری اتاق کودک

گفتیم که در ویترین ها، می توان انواع و اقسام لوازم را قرار داد و اتاق کودکان را از شلوغی نجات داد. اما گاهی اوقات می شود وسایل دکوری کودکانه را برای تزیین و به عنوان اکسسوری، داخل این شلف ها گذاشت. مثلاً مجسمه های کوچک و بزرگ از عروسک مورد علاقه فرزندتان، یا ماشین ها و هواپیماهای اسباب بازی و…..

ویترینهای دیواری و کتاب‌های کودکان

علاوه بر لوازمی که گفتیم، در ویترین های دیواری اتاق کودکان، می‌توان کتاب‌های آنها را نیز قرار داد و از این قفسه ها به عنوان یک کتابخانه شیک و مدرن بهره برد. تزیین اتاق با ویترین های دیواری و قرار دادن کتاب ها در آن، می‌تواند در روحیه ی فرزندان شما تاثیر زیادی بگذارد و آنها را به سمت کتاب‌ خواندن سوق دهد.

سخن آخر

ویترین های دیواری از سری لوازم تازه وارد به دیزاین و دکوراسیون خانه ها هستند، که با بهره‌برداری از آنها می توان فضای زیبا و مدرنی را به وجود آورد. شرکت آشوچوب از تولیدکنندگان لوازم چوبی است، که امروزه انواع مدل های قفسه ها و ویترین هایی دیواری را تولید می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *