لمسه کوبی تخت6499

لمسه کوبی تخت

منظور از لمسه کوبی تخت چیست؟ یکی از تزییناتی که بر روی تخت خواب یا مبلمان انجام می‌شود و تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد، لمس کوبی می باشد. لمس کوبی، شکل خاصی از فرم دادن به پارچه است، که در این نمونه از تزیین، در قسمت پشتی مبل و یا تخت، به صورت فرورفتگی و برجستگی های زیبا و پی‌درپی و منظم فرم داده می‌شود، که بعد از حالت دادن بر روی پارچه، به طور معمول به شکل لوزی مشخص خواهد بود.

لمس کوبی بر روی چه لوازمی استفاده می شود؟

لمس کوبی را می‌توان هم بر روی مبلمان و هم بر روی سرویس خواب استفاده کرد.لمسه کوبی در سرویس خواب را می توان در قسمت های پشتی و تاج تخت استفاده نمود.
وقتی‌ یک وسیله ی لمسه کوبی شده را مشاهده می‌کنیم، فرورفتگی هایی به نظر می‌آید، که این فرورفتگی ها به دلیل دوختن دکمه می باشد. این تزیین بیشتر در لوازمی که دارای پارچه های چرمی و مخملی و یا پارچه هایی که مرغوبیت بالایی دارند، صورت می گیرد.که نیاز به مهارت و ظرافت زیاد دارد.

لمسه کوبی چگونه انجام می گیرد؟

گفتیم که لمسه کوبی، هم برای مبلمان و هم سرویس خواب قابل اجراست.به این صورت که ابتدا قسمت هایی که قرار است در آن لمسه دوزی انجام شود را علامت گذاری کرده و بعد با دریل، تمامی قسمت ها را سوراخ می‌کنند. بعد از سوراخ کردن چوب و فوم، پارچه ی مخصوص آن را به روی فوم کشیده و بعد به دوختن دکمه ها اقدام می کنند.

لمسه کوبی تخت

کاربردهای لمسه کوبی

در گذشته، فقط بر روی مبل های چستر لمسه کوبی انجام می گرفته است، اما امروزه بر روی انواع سرویس خواب و تخت خواب و مبلمان و بعضی درب ها، شاهد لمس کوبی هستیم. همچنین در طراحی دکوراسیون اداری نیز امروزه، از لمسه کوبی های زیادی استفاده می شود که باعث زیبایی هرچه بیشتر فضا می شود.

تخت خواب لمسه کاری شده

یکی از مدلهای زیبای تخت ها، تخت‌های لمسه کاری شده هستند. این گونه تخت ها، بیشتر در قسمت تاج خود که از جنس چرم یا مخمل و سایر پارچه های مرغوب است، دارای لمسه کاری می باشند. از این نمونه تخت ها، می‌توان در دکوراسیون و دیزاین اتاق خواب های کلاسیک، مدرن،سلطنتی،ساده و… استفاده کرد.

لمس کوبی و تغییر دکوراسیون

وقتی شما از لوازم تخت و سرویس خوابی استفاده می کنید که در آن لمسه کوبی استفاده شده باشد، یک فضای زیبا و امروزی را برایتان به دنبال خواهد داشت. اما به این نکته دقت کنید که لمس کوبی بر روی پارچه های چرم و مرغوبی انجام گرفته باشد.

قیمت سرویس خواب لمسه کوبی شده

با توجه به اینکه لمس کوبی کاری وقت گیر است و ظرافت و دقت در این نمونه از تزیینات سرویس خواب و مبلمان، حرف اول را می‌زند و همچنین جنس پارچه ای که بر روی آن انجام می‌شود باید جنسی مرغوب و با کیفیت باشد، دارای قیمت بالایی نسبت به سایر مدل ها است.

سخن آخر

یک تخت تاج دار لمسه کوبی شده، بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. این لمسه کوبی ها همچنین می تواند در قسمت های پایین تخت، صندلی میز آرایشی، پاف و سایر لوازم اتاق خواب انجام گیرد، که باعث زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب شما خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *