قیمت کمد بچه 1346

قیمت کمد بچه

کمد، تنها محل نگهداری لباس نوزاد شما نیست،کمد لباس باید رنگی روشن، رنگارنگ و زیبا و جذاب داشته باشد.کمد یکی از اقلام ضروی در اتاق خواب کودک است که در زمان خرید سیسمونی کودک و یا در سن نوجوانی خریداری می شود، کمد لباس های رنگارنگ، فضای اتاق را روشن می کند. در ادامه به بررسی مواردی که باید در زمان خرید کمد بچه و قیمت کمد بچه،  بدان توجه داشته باشید میپردازیم، چگونه شیک ترین و زیبا ترین کمد لباس کودک را انتخاب کنیم؟

یکی از اولین مواردی که کودک هنگام بزرگ شدن مشاهده می کند کمد اتاق است. این کمد لباس فوق العاده را برای کودک خود تهیه کنید.برخی از کمدهای لباس دارای 4 چرخ هستند که حرکت را آسان می کند. عادت به استفاده از کمد لباس رفتار مسئولانه را در کودک ایجاد می کند.

قیمت کمد بچه

سعی کنید کمد های جا دار را برای کودک خود انتخاب کنید، کمدی که انتخاب می کنید محکم و بادوام باشد، و به اندازه کافی فضا برای نگهداری اسباب بازی ها، لباس ها و … وجود داشته باشد. کمد لباس به معنای شیک بودن یک اتاق خواب است.

کمد با قفسه های بزرگ

کمد با قفسه های بزرگ، امکان ذخیره تعداد زیادی از موارد استفاده روزانه را فراهم می کند. از قفسه پایین می توان برای نگهداری همه اسباب بازی ها استفاده کرد، بنابراین کودک شما می تواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند.

به محض اینکه نوزادان قادر به راه رفتن باشند، شروع به تلاش برای انجام کارها به تنهایی می کنند.سعی کنید از کمد هایی با طرح های فانتزی خریداری کنید تا برای کودک جذابیت بیشتری داشته باشد. قفسه های جادار و گسترده به نظافت و تمیز بودن اتاق کمک می کند.

قیمت کمد بچه

قیمت کمد لباس، طبق موارد مختلفی تعیین می شود، جنس چوب یکی از موارد مهم است، شرکت آشو چوب یکی از تولید کنندگان مبلمان اتاق خواب کودک و نوجوان، است که فعالیت خود را از سال 1385 با نام تجاری صنایع چوبی امین در زمینه دکوراسیون اداری و خانگی آغاز نموده است و سعی خود را داشته است تا با ارائه بهترین متریال رضایت مشتریان خود را داشته باشد.

طرح و مدل کمد لباس از موارد دیگر است، همانطور که در ابتدا گفته شد برای نوزادان از مدل های فانتزی انتخاب کنید تا چیدمان اتاق کودکتان شیک و زیبا تر به نظر برسد.

اندازه و سایز کمد نیز در قیمت آن بی تاثیر نیست، توصیه ما به شما عزیزان این است که اندازه کمد را بر مبنای فضای اتاق و نیاز کودک خود انتخاب کنید.

سخن آخر

در دنیای امروز، در تمامی خانه ها چیدمان و دیزاین حرف اول را می زند! اما کمد لباس به عنوان یک وسیله ضروری، باید به گونه‌ای انتخاب و خریداری شود تا هم چهره زیبایی به فضای اتاق خواب شما بدهد، هم نیاز شما را از لحاظ فضای ذخیره سازی تامین کند!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *