قیمت سرویس خواب عروس 6467

قیمت سرویس خواب عروس

زمانی که صحبت از جهیزیه و خرید لوازم عروس می شود، بدون شک سرویس خواب از آن مواردی است که باید نهایت دقت و سلیقه را در انتخاب آن به خرج داد. سرویس خواب عروس یک سری از ملزومات اتاق خواب است، که همگی در یک طرح و سبک ارائه می‌شوند. قیمت سرویس خواب های عروس گوناگون است و بسته به اینکه جنس سرویس خواب عروس و مدل آن چه باشد، متفاوت خواهد بود.

قیمت سرویس خواب عروس

سبک مناسب برای سرویس خواب عروس چه سبکی است؟

سرویس خواب به طور عمده به چند دسته تقسیم می شوند: سبک سلطنتی، سبک سنتی، سبک اسپرت، سبک کلاسیک، سبک مدرن؛ اما اینکه چه سبکی مناسب عروس خانم هاست، می توان گفت که سبک مشخصی را نمی توان برای این منظور تعیین کرد. انتخاب سبک سرویس خواب عروس، کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به طرح کلی چیدمان اتاق خواب و دیزاین منزل دارد.

قیمت سرویس خواب

سرویس خواب ها قیمت های گوناگونی دارند، این تغییر قیمت، به عوامل مختلفی بستگی دارد:
۱_ نوع جنس سرویس خواب عروس

۲_ نوع سبک سرویس خواب

۳_تولید داخل یا تولید خارج بودن سرویس خواب

۴_ متریال به کار رفته در ساخت سرویس خواب

۵_نوع شرکت تولید کننده ی سرویس خواب

۶_استفاده از منبت کاری که قیمت را بالاتر می برد.

۷_لمسه کاری روی تاج و تخت و بدنه ی لوازم، سبب افزایش قیمت خواهد شد.

۸تعداد اجزای سرویس خواب عروس، که ست کامل تهیه شود و یا برخی از لوازم، سبب تغییر در قیمت ها خواهد شد. ۹سرویس خواب های عروس سلطنتی و سنتی، معمولاً به خاطر تزییناتی که دارا هستند، از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل های سرویس خواب برخوردارند.

رنگ مناسب برای سرویس خواب عروس

عروس خانم ها روحیه حساس و لطیفی دارند و به همین دلیل، بیشتر به سمت رنگ های آرامش بخش، همانند سفید تمایل دارند. یک ست خواب به رنگ سفید سبب می شود که آرامش در فضا حکم فرما باشد و اتاق نیز دلبازتر دیده شود. البته انتخاب رنگ سرویس خواب، همانند انتخاب سبک سرویس خواب، یک امر کاملا سلیقه ای است و قانون تعریف شده ای ندارد.

لوازم سرویس خواب عروس و هارمونی در بین آنها

سرویس خواب های عروس متشکل است از: تخت خواب دو نفره، پاف، میز آرایشی، کمد لباس، دو عدد پاتختی، آینه و …. وقتی می‌گوییم سرویس خواب یعنی تمامی این اجزا که در مجموعه ی سرویس خواب قرار می‌گیرند، دارای یک طرح رنگ و سبک هستند و وقتی که به آن ها نگاه می‌کنیم، این هماهنگی کاملا مشهود می باشد.

جنس سرویس خواب عروس و تاثیر آن در قیمت

سرویس خواب معمولاً از جنس چوب های متفاوت است، گردو، راش، نئوپان، ام دی اف و …. هرکدام از این چوب ها خصوصیت خاص خود و زیبایی منحصر به فردی را داراست. این چوب ها دارای قیمت متفاوتی است و استفاده از آن در ساخت سرویس خواب، قیمت نهایی و تمام شده ی سرویس خواب را تغییر خواهد داد. در گذشته گاهی سرویس خواب های عروس از جنس فلزی نیز ساخته می‌شد، که با روی کار آمدن جنس چوب و محبوبیت آن نزد افراد، استفاده و تولید جنس فلزی عملاً کنار گذاشته شد.

سرویس خواب عروس شرکت آشو

اشو، از موفق‌ترین تولیدکنندگان لوازم خواب و سرویس خواب عروس است. آشو سالهاست که در این زمینه فعالیت داشته و مدل های زیبا و جذابی برای انتخاب عروس خانم ها دارد. مدل هایی از سرویس خواب در سبک های جذاب و متفاوت و به روز. پس اگر قصد خرید سرویس خواب عروس را دارید، حتما از این مجموعه دیدن نمایید،  آشو ، یک راه آسان برای دیدن و انتخاب تمامی مدل هاست.

سخن آخر

سرویس خواب، امروز از ملزومات جهاز عروس ها به حساب می آید و جزء خرید های اصلی است، که معمولاً ست با مبلمان خریداری می‌شود. در زمان تهیه سرویس خواب عروس، به ابعاد فضای اتاق خواب خود دقت کنید و با توجه به فضای اتاق خواب، به خرید سرویس خواب بپردازید. همچنین در خرید سرویس خواب، علاوه بر زیبایی به دوام و استحکام آن نیز دقت کنید، تا جنس با دوام و با متریال عالی تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *