طراحی لوکس اتاق خواب دخترانه

چه نکاتی باید در طراحی لوکس اتاق خواب دخترانه رعایت شود؟ داشتن فضایی خاص برای دختران نوجوان مهم است. اتاق خواب ها نشان دهنده شخصیت، هنر و بیان هر فرد است. اتاق خواب یک دختر نوجوان می تواند از سبک مدرن تا کلاسیک متفاوت باشد. برخی از دختران می خواهند اتاق خود را با یادگاری ها  یا مجموعه آرایش پر کنند، در حالی که برخی دیگر به دنبال ایجاد فضایی شاد هستند تا بتواند خود و دوستان خود را سرگرم کنند. در ادامه برخی از جذاب ترین و زیباترین ایده ها برای طراحی لوکس اتاق خواب دخترانه معرفی می شوند.

دیوار های روشن

برای دکور اتاق خواب دلپذیر که هر دختر جوان با روحیه آزاد دوست دارد، دیوارهایی با روشن ترین سایه از رنگ سبز، کف چوبی برهنه و استفاده از فرش منطقه ای فانتزی، ملحفه های سفید با لهجه های رنگارنگ است. لهجه های زیبای بوهمی مثل صندلی آویز بافته شده و پف سفید، به اتاق شخصیت می بخشد.

استفاده از تخت بالابر

تخت با ارتفاع بالا بی نظمی را مدیریت می کند، با بالا بردن تخت در اتاق خود فضا ایجاد کنید. یک راه حل عالی برای اتاقهای کوچکتر، استفاده از تختخواب مرتفع که فضای قابل دسترسی زیادی را اضافه می کند، می باشد. می توانید از کنار تخت به عنوان قفسه های ذخیره سازی استفاده کنید، در حالی که از فضای زیری آن می توانید برای نگهداری وسایل بزرگتر، لباس های خارج از فصل یا حتی به عنوان محل خواب حیوانات خانگی استفاده کنید.

طراحی لوکس اتاق خواب دخترانه

استفاده از قفسه های شیک

هر دختر دوست دارد یک گوشه برای مجموعه وسایل زیبایی خود داشته باشد. چند قفسه برای نمایش و سازماندهی کیت ها و برس های آرایش، مجموعه لاک ناخن و لوازم جانبی او نصب کنید.

استفاده از صندلی های آویزان

یک دختر می تواند ساعت ها را روی صندلی سبدی آویزان خود بخوابد، چرت بزند و خواب ببیند. صندلی راحت یک فضای عاشقانه و بی دغدغه به اتاق می بخشد.استفاده از صندلی هایی با بافت سبد سفید، کاملاً اتاق خواب مدرن و شیک را تکمیل می کند.

توجه به نور پردازی اتاق

دختران عاشق رنگ و نور هستند. این دو را با هم ترکیب کنید تا یک اتاق خواب زیبا و جادویی ایجاد کنید. می توانید چراغ های نوار LED به رنگ صورتی و آبی در زیر تخت اضافه کنید تا یک اتاق خواب جادویی و رنگارنگ را فراهم کنید.

استفاده از آینه قدی

یک آینه باریک تمام قد را در گوشه ای از اتاق نصب کنید، لامپ های روشن را در اطراف آینه اضافه کنید، سپس یک فرش فانتزی برای ایجاد ظاهر شیک و زیبا انتخاب کنید.

اتاق خواب به رنگ سیاه و سفید

برای دختری با اعتماد به نفس و قوی که رنگ مشکی را ترجیح می دهد، می توانید از پالت رنگ سفید، سیاه و سایه های خاکستری استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر می توانید از قطعات کلاسیک شامل لوستر شیشه ای ظریف و سرپوش تافت دار و نیمکت انتهایی تخت استفاده شود.

سایبان رویایی تخت

با افزودن سایبان تخت، اتاق خواب را خاص کنید. پرده های سفید، زیبایی فوق العاده ای را تداعی می کند، در حالی که روبان ها و ملحفه های صورتی به اتاق شیرینی می بخشد. تخت سفید سایبان دار ظاهری درجه یک و شیک را حفظ می کند.

آشو چوب می تواند به شما در طراحی یک اتاق خواب شیک کمک کند، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اشو از تمام مدل های تخت و کمد جدید دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *