سرویس خواب عروس 5284

سرویس خواب عروس

از مهم ترین خرید های یک جهیزیه برای عروس خانم ها، سرویس خواب است. زیرا در زیباتر شدن چیدمان و دکور اتاق خواب عروس و داماد، سرویس خواب نقش اصلی را ایفا می‌کند. یک انتخاب خوب در خرید سرویس خواب عروس، می‌تواند به زیبایی هر چه بیشتر جهیزیه‌ عروس بیانجامد.

سرویس خواب عروس شامل چه چیزهایی است؟

معمولاً سرویس خواب هایی که برای عروس و داماد تولید و تهیه می شود، شامل تخت دو نفره، پاتختی، دراور، میز توالت و آرایشی، آینه، صندلی و کمد می باشد. تعداد این وسایل زیاد است، به همین دلیل نقش اصلی را در چیدمان اتاق خواب عروس دارد. این نکته را حتماً در نظر بگیرید، که هر مدلی از سرویس خواب را انتخاب کردید، سبک دکوراسیون تان را هم به همان مدل بچینید.

سرویس خواب عروس
مدل سرویس خواب عروس

نکات مورد توجه قبل از خرید

زمانی که می خواهید برای جهیزیه خود، به خرید سرویس خواب بپردازید، ابتدا به سایت ها و بازارها سر بزنید و مدل ها را مشاهده کنید. مدلی را انتخاب کنید که مطابق سلیقه و دکور سایر لوازم شما است. همچنین در زمان خرید ، به استحکام سرویس چوب تان هم دقت کنید تا دوام و عمر بالایی داشته باشد. بسته به اینکه متراژ خانه شما و اتاق خواب تان چقدر است، می تواند خرید شما متفاوت شود. اگر اتاق خواب شما متراژ زیادی دارد، می توانید تختی بزرگ و با تمامی وسایل سرویس خواب را خریداری کنید و خیالتان از چیدمان راحت باشد.

رنگ و طرح

شما میتوانید در تهیه سرویس خواب جهیزیه عروس، رنگ سرویس خواب را با پرده ها یا مبل و فرش هماهنگ کنید. و یا اینکه از رنگ های متضاد مانند: رنگ سفید یا رنگ سیاه استفاده کنید. مثلاً انتخاب یک رنگ تیره در مقابل دکوراسیون روشن!

نقش، طرح و جنس

نقش و طرح سرویس خواب عروس را به گونه‌ای انتخاب کنید که با سایر لوازم هارمونی داشته باشد. مثلاً سرویس خواب با مبلمان، جاکفشی،میز تلویزیون و … هم مدل باشد و یا نقش آنها با فرش ها، پرده ها و … همخوانی داشته باشد. از میان جنس های مختلفی که سرویس خوابهای عروس دارند، جنس چوبی که از انواع چوب ها ساخته می‌شود، جزو لوکس ترین و زیباترین سرویس خواب هاست! سرویس خواب های چوبی معمولا دارای طرح و نقشه هایی هستند که فقط بر روی چوب قابل اجراست، همین علت به زیبایی هر چه بیشتر سرویس خواب های از جنس چوب می افزاید.

سرویس خواب سفید پرطرفدارترین رنگ بین عروس خانم ها!

معمولاً سرویس خواب به رنگ سفید، از پرطرفدارترین سرویس خواب ها بین زوج های جوان است و برای اتاق عروس بسیار زیبا و مناسب می باشد. استفاده از سرویس خواب به رنگ سفید چند مزیت دارد. اول اینکه رنگ سفید، باعث آرامش میشود و برای عروس خانم ها،بسیار دلنشین است. دوم اینکه استفاده از وسایلی به رنگ سفید، می‌تواند فضای کوچک اتاق را بزرگتر نشان دهد. و مورد سوم این است که رنگ سفید، با هر سبک چیدمان و دکور ، به راحتی هماهنگ می‌شود.

سرویس خواب کلاسیک عروس

اگر سبک جهیزیه و خانه ی شما، کلاسیک و سنتی است، پس بهتر است که سرویس خوابتان نیز به همین مدل باشد. سرویس های سنتی معمولاً تزییناتی در بدنه خود دارند. از رنگ های متداول در این سبک، می توان به بژ و استخوانی اشاره کرد.

سرویس خواب سلطنتی عروس

یکی از پرطرفدارترین و صد البته زیباترین طرح ها در سرویس خواب، سبک سلطنتی است. اگر بودجه کافی دارید و فضای زیادی را هم در اختیار شما قرار دادند، حتماً به سراغ سبک های سلطنتی بروید. سرویس خواب هایی با تزیینات بسیار زیبا و تاج چرم و منبت کاری های مختلف ، که جلوه ایی لاکچری در دکور شما به وجود می‌آورد.

سخن پایانی

اصلی ترین و پر جلوه ترین عنصر اتاق خواب عروس، سرویس خواب آن است. وجود یک سرویس خواب مناسب و زیبا می تواند که شکوه جهیزیه شما را دو چندان کند و استفاده از آن آرامش را برایتان به ارمغان بیاورد. همچنین شما با انتخاب یک سرویس خواب زیبا با سلیقه خودتان را به رخ همگان خواهد کشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *