سرویس خواب سیسمونی نوزاد

چگونه بهترین سرویس خواب سیسمونی نوزاد را تهیه کنیم؟ خیلی از والدین در زمان خرید سیسمونی کودک خود به دنبال برند های معروف سرویس خواب هستند و یا آنکه نمی دانند برای خرید سیسمونی چه مواردی را باید تهیه کرد؟ تختخواب کودک ممکن است مکان بزرگی برای قرار دادن نوزاد کوچک شما به نظر برسد، اما امن ترین مکان برای خواب او است. برخی از والدین در چند ماه اول برای خواب کودک خود از گهواره، یا تخت خواب استفاده می کنند.
تختخواب یکی از کالاهای نوزاد است که در خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه بسیاری می شود. پس بهتر است تختی را انتخاب کنید که با آخرین استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشد.

سرویس خواب سیسمونی نوزاد

مدل جدید تخت سیسمونی

مدل های قدیمی ممکن است از استانداردهای ایمنی فعلی برخوردار نباشند یا در وضعیت نامناسبی قرار داشته باشند پس بهتر است به دنبال مدل های جدید برای خرید سیسمونی باشید.
لبه های تیز و پیچ های برجسته، مهره ها ، ستون های گوشه ای، دستگیره های تزئینی و سایر قطعاتی را که می تواند خطرناک باشد را بررسی کنید. خرید یک تخت نوزاد می تواند از کودک شما در برابر خطرات پنهانی که ممکن است در زمان خواب او رخ دهد ایمن نگه دارد.

خرید تشک در سیسمونی

تشک و تختخواب بهتر است همزمان با هم خریداری شود، طبق قانون، تشک مورد استفاده در تختخواب باید بیش از 6 اینچ ضخامت داشته باشد.
همچنین هنگام خرید تشک، حتماً ملحفه های تخت نوزاد را متناسب با جنسیت کودک و سرویس خوابی که انتخاب می کنید، خریداری کنید در سیسمونی دخترانه بیشتر از رنگ های صورتی و سفید استفاده می کنند.

خرید گهواره در سیسمونی

خرید گهواره در سیسمونی معلوما الزام است، برای نوزادان ایمن است که، 6 ماه اول در یک اتاق با والدین خود بخوابند و بعد از این مدت در تخت خواب خود استراحت کنند. گهواره ها معمولا به گونه ای طراحی شده اند که حالت محافظ برای کودک دارند و این اطمینان را به شما می دهند که در زمان استراحت کودک هیچ خطری از قبیل افتادن بر زمین رخ نمی دهد.
لازم به ذکر است که، تخت کودک خود را دور از پنجره ها، پرده ها، آویز دیوارها، پرده ها، اسباب بازی ها و مبلمان قرار دهید تا کودک نتواند به چیز خطرناکی دست بزند.
شرکت آشو چوب می تواند به شما در زمینه خرید سیسمونی نوزاد کمک کند، برای کسب اطلاعات بیشتر به نمونه های بیشتر در صفحه محصولات مراجعه کنید.

اگر در زمان خرید سیسمونی به دنبال گزینه ای با ماندگاری بیشتر هستید، تختخواب قابل تبدیل مناسب است ، اگر فضای اتاق کودم محدود باشد، تخت کوچک مناسب است.

تختخواب های قابل تبدیل

برخی از تختخواب های قابل تبدیل در ابتدا برای یک کودک نوپا طراحی شده اند که همراه با یک قفسه در انتهای تخت هستند، این تخت ها دارای یک ریل محافظ برای کودک نوپا هستند که به عنوان محافظ در زمان خواب کودک عمل می کنند، بعد از یک دوره با جدا کردن این قفسه ابعاد تخت بزرگ تر می شود و کودک می تواند تا سنین نوجوانی از آن استفاده کند.

تختخواب قابل حمل

برای اقامت کوتاه مدت یا استفاده غیر مکرر مناسب هستند. وزن این تخت ها بسیار کم است و استفاده از آنها بسیار آسان است، این تخت ها برای استراحت کودک در زمانی که بیرون از منزل هستید مناسب هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *