سرویس خواب ارزان و شیک 2558

سرویس خواب ارزان و شیک

به چه نکاتی باید در زمان خرید سرویس خواب ارزان و شیک توجه کنیم؟ سرویس خواب ها، اصلی ترین لوازم در چیدمان مکان خواب افراد می باشند. در تهیه ی سرویس خواب برای منزلتان، شاید شما قصد خرید یک سرویس خواب خوب و شیک را داشته باشید و در عین حال، نخواهید که هزینه ی زیادی را بابت آن بپردازید.

با ما همراه باشید تا  علت تفاوت در انواع سرویس خواب را بررسی کنیم.

یک سرویس خواب کامل از چه لوازمی تشکیل شده است؟

سرویس خوابی کامل است که تمامی لوازم مورد نیاز در اتاق خواب را دارا باشد. از تخت خواب گرفته تا پاتختی، کمد، آینه، پاف، کتابخانه، دراور، میز آرایشی یا توالت و … که همگی در یک جنس و طرح همسان ساخته می شوند.

این هماهنگی فضای زیبایی را در منزل و فضای اتاق خواب به وجود می آورد.

سرویس خواب ارزان و شیک

قیمت سرویس خواب ارزان و شیک

بدون شک شما زمانی که از شرکت های تولید داخلی سرویس خواب، به خرید لوازم خود بپردازید، هزینه ی کمتری را پرداخت خواهید کرد. ست خواب هایی که در طرح های به روز و زیبا توسط تولیدی های معتبر، طراحی و در سراسر کشور به فروش می رسند.

به یاد داشته باشید که همیشه ارزان بودن دلیلی بر بی کیفیت بودن یک کالا نیست.

چه عواملی بر قیمت سرویس خواب ها تأثیر می گذارد؟

۱_کشور تولید کننده

۲_ مرکز ارائه دهنده

۳_مرغوبیت کالا

۴_نوع برند محصول

۵_متریال و مواد اولیه

۶_ کیفیت مواد مورد استفاده

۷_ نحوه برش چوب های مصرفی

۸_مدت دوام محصول

۹_گارانتی تعویض

۱۰_خدمات پس از فروش

۱۱_مالیات

۱۲_ دلالان لوازم خواب

۱۳_ نرخ ارز (به جهت متریالی که از خارج کشور وارد می شود.)

سرویس خواب، ساخت داخل کشور و یا خارج؟

نمونه های خارجی سرویس خواب، همیشه به دلیل نوسانات نرخ ارزی، هزینه‌های حمل و نقل، عوارض گمرک و… گران‌تر از نمونه‌های ایرانی است و در نتیجه، خرید سرویس خواب های ایرانی مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین جالب است که بدانید که سرویس خواب های ساخت ایران، گاهی اوقات کیفیتی برابر با سرویس های خارجی و چه بسا بهتر دارند و قیمت آنها نیز بسیار کمتر است.

قیمت سرویس خواب دو نفره و سرویس خواب یک نفره

سرویس خواب ها، با توجه به اینکه یک نفره باشند یا دو نفره، قیمتشان متفاوت خواهد بود. به طور کلی سرویس خواب ها اجزای یکسان و مشخصی دارند؛ اما لوازم آنها در تعداد و یا اندازه با یکدیگر متفاوت است و همین دلیلی بر تغییر در قیمت آنهاست. به عنوان مثال: سرویس خواب دو نفره دارای تخت دو نفره می باشد و تخت دو نفره هم دو عدد پاتختی دارد. اما سرویس خواب یک نفره، یک عدد پاتختی داراست و اندازه ی آن هم کوچکتر است و مناسب برای استفاده ی یک نفر می باشد.

سرویس خواب مدرن، سلطنتی، کلاسیک، اسپرت

مورد دیگر تاثیرگذار در قیمت سرویس خواب، نوع و مدل آن است و معمولا مدل های مدرن سرویس خواب، به دلیل سادگی در طرح، از قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارند. به عنوان مثال: سرویس سلطنتی معمولآ دارای تاج های چرم و منبت کاری و طلاکوبی و … می‌ باشد، که همین دلیلی بر بالابودن قیمت آن، نسبت به سایر مدل ها است.

سخن آخر

شرکت آشو از تولید کنندگان داخلی سرویس خواب و سایر لوازم چوبی است. این شرکت، همواره سعی نموده که در نوسان قیمت ها و شلوغی بازار، همواره رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار دهد و لوازم و سرویس خواب هایی با قیمت مناسب به شما مشتریان گرامی عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *