راهنمای خرید تخت کودک

بیشتر والدین قبل از خرید و انتخاب سرویس خواب برای کودک یا نوجوان خود، سوالاتی در ذهن دارند که به دنبال پاسخ برای آن هستند. آشو چوب در ادامه، راهنمای خرید تخت کودک را ارائه می کند. چه به دنبال اولین تخت کودک خود باشید و چه برای تعویض گهواره، انتخاب تخت یک تصمیم بزرگ است. شما باید سبک و کاربردی مانند ویژگی های ایمنی را در نظر بگیرید.

 کودک شما بخش بزرگی از دو تا سه سال اول زندگی خود را در یک تخت می‌گذراند، بنابراین مطمئن شوید که آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری می‌بینید. نه تنها انتخاب تخت، حتی قرار دادن آن در فضای مناسب خانه شما نیز مهم است. برای ایمن کردن تخت، باید آن را از پنجره ها، پرده ها و هر نوع وسایلی که کودک می تواند برای بیرون کشیدن خود از تختخواب استفاده کند یا خطر خفگی ایجاد کند، دور نگه داشته شود. انتخاب تخت مناسب با ویژگی های مفید، اولین گام در جهت ایمنی و رفاه کودک شما است.

راهنمای خرید تخت کودک

مواردی که هنگام انتخاب تخت نوزاد باید در نظر بگیرید:

ریل های ایمنی

تخت های ریلی سنتی ترین نوع تخت تخت است. تخت‌های دارای ریل می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کمک به والدین برای جلوگیری از کمردرد باشند. به جای خم شدن و بلند کردن نوزاد از تخت، می توانید به سادگی ریل ها را با استفاده از سیستم قفلی که در انتهای ریل ها قرار دارد، رها کنید.

تخت های دو منظوره و یا قابل تبدیل

تخت خواب های قابل تبدیل یک گزینه کاربردی هستند زیرا می توان از آنها در هنگام رشد کودک استفاده کرد. آنها همچنین به کودکان نوپا کمک می کنند تا به خوابیدن در یک تخت بزرگتر عادت کنند. آن تخت هایی که به ریل های ایمنی قابل تنظیم تعبیه شده اند، مزایای زیادی دارند، زیرا از خطر افتادن جلوگیری می کنند در حالی که به کودکان خردسال استقلال بیشتری می دهند.

راهنمای خرید تخت کودک

انتخاب مواد مناسب

تخت‌خواب‌هایی با ریل‌های ایمنی ثابت معمولاً از چوب جامد ساخته می‌شوند یا دارای پوشش پلاستیکی در اطراف لبه‌ها هستند. به دلایل زیست محیطی و برای جلوگیری از مسائل بهداشتی در کودکان، تعداد زیادی از تولیدکنندگان ترجیح می دهند تخت نوزاد را با واکس های طبیعی و بدون آلرژن بپوشانند.

انتخاب تشک راحت

تخت‌های نوزادان معمولاً تشک ندارند. برای جلوگیری از خطر خفگی، تشک سفت را انتخاب کنید. تشک باید دقیقاً به اندازه تختخواب باشد. در صورت امکان پنبه ارگانیک را انتخاب کنید.

سبک تخت کودک اهمیت دارد!

پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی برای اتاق کودک، مسلما نمی‌خواهید یک تخت خواب قدیمی و خسته‌کننده را در آنجا قرار دهید. در نهایت، انتخاب تخت شما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. چه در حال راه اندازی یک اتاق کودک یا برنامه ریزی برای راه اندازی تخت در اتاق خود باشید، باید به سبک فکر کنید.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آشو، از تمام مدل های جدید سرویس خواب کودکان و نوجوان دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *