گهواره های قابل تبدیل

گهواره های قابل تبدیل

گهواره های قابل تبدیل تا چه سنی مناسب کودک هستند؟ آیا می توان این نوع از تخت کودک را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه کرد؟ تخت نوزاد مهم ترین و کاربردی ترین مبلمان در اتاق کودک شماست. گهواره های امروزی در مدل های مختلفی عرضه می شوند و عملکردهای مختلفی را ارائه می دهند، بنابراین مهم است که تختی را انتخاب کنید که مناسب کودک شما باشد.

نکاتی که هنگام خرید تخت کودک باید در نظر بگیرید:

ایمنی

سبک و نوع

مواد

قیمت

گهواره های قابل تبدیل

ایمنی تخت کودک

تخت کودک شما تا زمانی که کودک شما حدوداً 2 ساله شود مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین انتخاب مدلی که تمام مقررات ایمنی را رعایت کند بسیار مهم است. گهواره ها باید همیشه طبق دستورالعمل های ایمنی، مونتاژ شوند. تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید و مطمئن شوید که همه پیچ ها و اتصالات محکم هستند و دوبار بررسی شده اند.

تخت‌خواب‌های کودک تنها تخت‌هایی هستند که باید استانداردهای ایمنی اجباری را رعایت کنند. هنگام خرید، به دنبال تختی باشید که استانداردهای کمیسیون ایمنی و محصولات مصرفی  را گذرانده باشد.

هنگامی که کودک شما شروع به استفاده از تخت خود کرد، حتماً به طور مکرر تخت را از نظر سخت افزار بررسی کنید و در صورت لزوم آن را سفت کنید.

سبک و نوع تخت کودک

گهواره های قابل تبدیل و ست‌های کودک، مشابه اکثر مبلمان، در طیف وسیعی از سبک‌های طراحی، از سنتی تا مدرن، آراسته تا گاه به گاه روستایی و بسیاری موارد دیگر در دسترس هستند. مطمئناً مدل تختخوابی را پیدا خواهید کرد که با زیبایی شناسی شما مطابقت داشته باشد. تخت نوزاد نیز در طیف رنگی موجود است.

تخت نوزاد استاندارد به هیچ چیز غیر از تخت نوزاد تبدیل نمی شود. گهواره های استاندارد گزینه خوبی برای یک خانواده در حال رشد است، زیرا می توان از کودکی به کودک دیگر استفاده کرد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که با دوام، محکم و ایمن باشند. همه تخت‌خواب‌های استاندارد موجود در بازار اکنون دارای اضلاع ثابتی هستند که حرکت نمی‌کنند، زیرا به دلایل ایمنی در سال 2011، سبک‌های کنار گذاشته غیرقانونی شدند. فرآیند مونتاژ تخت‌خواب‌های استاندارد نسبت به سایر تخت‌خواب‌ها آسان‌تر است.

گهواره های قابل تبدیل

گهواره های قابل تبدیل یک مبلمان انتقالی عالی هستند. هنگامی که کودک شما از تخت خود بزرگتر می شود، این مدل ها می توانند به تخت کودک نوپا و در نهایت به تخت بزرگ کودک تبدیل شوند. برای تبدیل، ریل جلوی تخت را با نرده محافظ کودک جایگزین کنید. وقتی فرزندتان بزرگتر شد، ریل را بردارید. بسیاری از این تخت‌خواب‌ها حتی می‌توانند با استفاده از کیت تبدیل سایز، که جداگانه خریداری می‌شوند، به یک تخت کامل تبدیل شوند. تخت‌خواب‌های قابل تبدیل اغلب گران‌تر از سایر گزینه‌های تخت هستند، اما به یاد داشته باشید که یک تخت می‌گیرید که به چهار تخت تبدیل می‌شود و به مرور زمان با فرزندتان رشد می‌کند.

گهواره های مینی و قابل حمل

گهواره های مینی و قابل حمل را می توان در اتاق کودک خود قرار دهید و به عنوان یک تخت معمولی کودک، از آن استفاده کنید، سپس آن را جمع کنید تا در حال حرکت بتوانید جابجا کنید. تخت های کوچک و قابل حمل برای افرادی که خانه های کوچکتر دارند و خانواده هایی که عاشق سفر هستند ایده آل است. در حالی که این تخت ها کوچک ‌تر از تخت‌خواب‌های معمولی هستند، اما به همان اندازه ایمن و شیک هستند.

قیمت گهواره های قابل تبدیل

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین گزینه تخت نوزاد هستید، یک تخت خواب به سبک تبدیل شدنی را در نظر بگیرید. گهواره های نوزاد قابل تبدیل به تخت کودک نوپا و مجدد به تختی با اندازه کامل تبدیل می شوند. این تخت‌خواب‌ها اغلب نیاز به خرید اجزای اضافی برای انجام تغییرات دارند، اما هزینه آن اغلب بسیار کمتر از خرید یک تخت جدید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *