نکات مهم هنگام خریدن تشک 9551

نکات مهم هنگام خریدن تشک

نکات مهم هنگام خریدن تشک چیست؟ خواب ضعیف در واقع می تواند منجر به مشکلات مختلف سلامتی، مانند مشکلات قلبی عروقی، سردرد، افسردگی، عدم تعادل هورمونی و ….شود. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از افراد که از خواب نامناسب رنج می برند تشک اشتباهی، انتخاب کرده اند.

تقریباً 1/3عمر خود را در رختخواب می گذرانید. بنابراین، انتخاب بهترین نوع تشک بسیار مهم است. تشک مناسب به این معنا نیست که باید یک تشک گران قیمت، انتخاب کنید .بسیاری از شرکت ها این روزها انواع مختلف تشک ارائه می دهند. علاوه بر این، کیفیت و قیمت تشک ها از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است. بنابراین، قبل از خرید تشک، باید تحقیقات درستی انجام دهید.در حال حاضر تشک ها با جنس های مختلفی در بازار موجود هستند، اما بهترین تشک ممکن است در هر فرد متفاوت باشد، آشو به شما پیشنهاد می دهد قبل از هر گونه خرید حتما بر تشک دراز بکشید و میزان راحتی آن را بسنجید.

نکات مهم هنگام خریدن تشک 3366

نکات مهم هنگام خریدن تشک چیست؟

اگر واقعاً می خواهید یک خواب راحت داشته باشید، انتخاب تشک مناسب بسیار مهم است. یک خواب خوب ذهن شما را تازه می کند و باعث می شود در طول روز پر انرژی باشید. با افزایش تعداد گزینه ها، پیدا کردن یک تشک مناسب برای شما دشوار می شود. اگر قصد خرید تشک دارید، موارد زیر را باید در نظر بگیرید.

راحتی

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید تشک باید در نظر بگیرید سطح راحتی است. همه تشک های گران قیمت، راحتی زیادی را به شما ارائه نمی دهند. اطمینان حاصل کنید که تنها پس از امتحان کردن تشک های مختلف، تشک خریداری می کنید. اکثر فروشگاه ها به مشتریان خود اجازه می دهند روی تشک دراز بکشند و سطح راحتی را بررسی کنند.

اندازه

همیشه اندازه تشکی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است با تخت های باریک احساس راحتی کنند در حالی که برخی دیگر نه. اگر به دنبال راحتی زیاد هستید، تشک های بزرگ اندازه، انتخاب کنید. این تشک های سایز بزرگ، به ویژه برای زوج ها انتخاب خوبی هستند.

استحکام و سفتی تشک

برچسب های استحکام که در فروشگاه های تشک پیدا می کنید ممکن است دقیق نباشد، هرگز برچسب های استحکام را کورکورانه باور نکنید. یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام انتخاب تشک باید در ذهن داشته باشید این است که یک تشک بسیار سفت، باعث می شود، که در هنگام خواب احساس ناراحتی کنید. این نوع تشک ها می توانند باعث کمردرد نیز شوند.

نرمی

برخی از افراد فکر می کنند که تشک های نرم تر هنگام خواب راحت تر هستند، در حالی که در اشتباه می باشند. نرمی بیش از حد، در واقع می تواند باعث احساس ناراحتی در هنگام خواب شود. این نیز می تواند منجر به کمردرد شود. همیشه باید تشکی را انتخاب کنید که از وضعیت بدن شما به خوبی پشتیبانی کند.

گارانتی

به دنبال تشکی باشید که گارانتی خوبی دارد. یک تشک با گارانتی طولانی تر انتخاب کنید، تا همیشه در پول خود صرفه جویی کنید.

انواع تشک

تشک های داخل فنری

تشک های فنر داخلی یکی از قدیمی ترین تشک ها به حساب می آیند. همچنین برای راحتی ارجح است. مواد به کار رفته در این تشک ها لاستیک، فوم، الیاف طبیعی و … می باشد، در این تشک ها از انواع کلاف ها استفاده شده است.

اکثر مردم معمولاً این تشک را ترجیح می دهند. این نوع تشک پشتیبان مناسبی را ارائه می دهد. با قیمت مناسب و در اندازه های مختلف موجود است.

اما برخی از معایب وجود دارد نیز دارند، از جمله اینکه: به راحتی و به سرعت خراب می شود. بعد از مدتی می تواند صدا ایجاد کند.

تشک های مموری فوم

تشک های مموری فوم یک انتخاب بسیار محبوب هستند. تشک های مموری فوم پشتیبانی و نرمی مناسبی را ایجاد می کنند. در ساخت مموری فوم از فوم ویسکوالاستیک استفاده می شود.

در حال حاضر تشک های فومی با قیمت بسیار مناسب در دسترس هستند. این نوع تشک ها برای تسکین درد نیز موثر هستند. فناوری به کار رفته در این نوع تشک باعث انعطاف پذیری آن در هنگام لمس بدن می شود و بدن را گرم می کند.

تشک های هیبریدی

تشک های هیبریدی نرم تر از سایر تشک ها هستند. بدون تنظیم پشتیبان، نقطه فشار را تسکین می دهد. نسبت به سایر تشک های فومی دمای بهتری را کنترل می کند. نسبت به تشک های فومی بی صدا است، اما معمولا کمی گران تر از سایر تشک ها هستند.

هر دو ترکیب فنر و فوم در تشک های هیبریدی وجود دارد. به همین دلیل است که مردم این تشک را ترجیح می دهند. برای ساخت تشک های هیبریدی از مواد مختلفی مانند مموری فوم، ژل و غیره استفاده می شود.

بررسی گزینه های موجود

 وقت بگذارید و گزینه های مختلف موجود در بازار، مانند تخت های بادی، تشک های داخلی، تشک های لاتکس و… را بررسی کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد.

خدمات مشتری

خدمات مشتری نقش بسیار مهمی در هر نوع مشاغل ایفا می کند. هرچه خدمات مشتری بهتر باشد، شرکت می تواند بیشتر قابل اعتماد باشد. یک متخصص فروش خوب، نیازهای شما را درک کرده و بهترین تشک را پیشنهاد می کند.

کیفیت

انتخاب یک تشک با کیفیت برای داشتن یک خواب خوب، بسیار مهم است. برخی از فروشندگان هستند که تشک های ارزان قیمت با پیشنهادات جذاب ارائه می دهند. مراقب چنین فروشنده هایی باشید و مطمئن شوید که تشک خود را با دقت انتخاب کرده اید.

یک تشک خوب و راحت در کنار سرویس خواب آشو، می تواند تغییر بزرگی در زندگی شما ایجاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *