سرویس خواب یک و نیم نفره

سرویس خواب یک و نیم نفره

معمولا زمانی که نوبت به خرید سرویس خواب می رسد، ابعاد و اندازه های آن برای افراد اهمیت پیدا می کند. از آن جایی که هر فردی بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر مشغله به خانه پناه می آورد و دوست دارد استراحت کند، مهم است که سرویس خوابی که انتخاب می شود، بیشترین میزان ایمنی و راحتی را داشته باشد. سرویس خواب را می توان در اندازه های یک نفره، دو نفره و یک و نیم نفره خریداری کرد که هر کدام استانداردهای اندازه ای خاص خود را دارند که در این مقاله به بررسی سرویس خواب یک و نیم نفره خواهیم پرداخت.

هر آن چه که از سرویس خواب یک و نیم نفره باید بدانید

 برای اتاق جوانان و بزرگسالان در نظر گرفته می شود و آن دسته از افرادی که تخت خواب یک نفره برای شان کوچک است و فضای کافی در اتاق دارند، می توانند سراغ این مدل تخت خواب ها بروند. سرویس خواب یک و نیم نفره نوجوان از اجزایی مانند میز آرایش، پاتختی، آینه و غیره تشکیل می شود که بسته به سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید این اجزا را کم و زیاد کنید. انواعی از مدل ها و طرح های این نوع سرویس خواب در بازار موجود است و بسته به نیازتان می توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید، به طور مثال در صورتی که با کمبود کمد مواجه هستید، می توانید مدل هایی را سفارش دهید که زیر تخت کشو وجود داشته باشد.

سرویس خواب یک و نیم نفره

استانداردهای سرویس خواب یک و نیم نفره

ابعاد استاندارد تخت خواب یک و نیم نفره، 120 در 200 است که این اندازه مقداری کمتر از یک تخت دو نفره می باشد.
ارتفاع سرویس خواب باید متناسب با قد شما و به گونه ای باشد که زمانی که روی تخت می نشینید، پاها روی زمین قرار بگیرند و زانو و ران در زاویه نود درجه باشند تا از بروز مشکلات فیزیکی مانند کمر درد و گردن درد پیشگیری به عمل بیاید. نکته مهم در خصوص ارتفاع تخت این است که باید ارتفاع تشک را هم در نظر بگیرید، چون معمولا ارتفاع تشک چند سانتی متر از لبه های تخت بیشتر است و بیرون می زند.
تشک سرویس خواب باید طبی باشد، نه خیلی نرم و نه خیلی سفت باشد تا هنگام خوابیدن فشاری به کمر و گردن وارد نشود. اندازه تشک نیز باید متناسب با اندازه تخت باشد تا جابجا نشود.
استحکام و مقاومت سرویس خوابی که خریداری می کنید را در نظر بگیرید. سرویس خواب شما باید از مواد با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشد که معمولا مدل های چوبی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و اگر بودجه محدودی را کنار کذاشته اید، می توانید سراغ مدل های ام دی اف نیز بروید.

قیمت سرویس خواب یک و نیم نفره

قیمت سرویس خواب یک و نیم نفره به پارامترهایی مانند مواد و متریال به کار رفته، اتصالات، مدل و طراحی و هم چنین کارخانه تولید کننده بستگی دارد و هر چه تعداد اجزای سرویس شما بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به سایت آشو چوب، به بررسی و مقایسه انواعی از سرویس خواب های یک و نیم نفره بپردازید و خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *