سرویس خواب نوجوان یک نفره

جدید ترین مدل سرویس خواب نوجوان یک نفره کدام است؟ همه افراد در زمان خرید تخت و یا سرویس خواب به دنبال جدید ترین مدل هستند، اما در زمان خرید باید چه نکاتی را در نظر داشت؟
دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است شما، در جستجوی یک سرویس خواب نوجوان یک نفره باشید. شاید شما یک اتاق خواب باریک دارید که نمی تواند به راحتی یک تخت خواب دو نفره را در آن جای دهید. یا شاید شما والدینی هستید که برای اتاق کودک یا نوجوان خود خرید می کنید و…

آیا تخت یک نفره برای بزرگسالان مناسب است؟

مردم اغلب نگران استفاده از تخت های یک نفره برای بزرگسالان هستند، زیرا آنها دارای معنی کودک بودن هستند، اما با انتخاب ملافه های مناسب می توانید ظاهر فوق العاده ای برای اتاق خواب خود داشته باشید.

سرویس خواب نوجوان یک نفره

تخت های یک نفره با انباری هوشمند

بسیاری از تخت های یک نفره آشو دارای گزینه های ذخیره سازی هوشمند مانند کشوهای ساخته شده در قاب یا امکان کشیدن جعبه ها در زیر هستند. به این ترتیب می توانید از فضای تخت خود نهایت استفاده را ببرید و فضای اتاق خود را همیشه مرتب نگه دارید.

اندازه تخت یک نفره

عرض یک تخت خواب معمولاً 80 یا 90 سانتی متر و طول آن 200 سانتی متر است. اما عرض می تواند کمی متفاوت باشد. برخی از تخت های یک نفره تنها 75 سانتی متر عرض و برخی دیگر می توانند تا 100 سانتی متر عرض داشته باشند. در نظر داشته باشید که قاب تخت یا پایه تخت می تواند از عرض تشک گسترده تر باشد. همیشه مطمئن شوید که فضایی را که می خواهید تخت خود را در آن قرار دهید اندازه بگیرید و توضیحات و اندازه محصول را بخوانید تا مطمئن شوید که تخت خواب شما مناسب است. اگر به دنبال یک تخت یک نفره برای کودک خود هستید، مطمئن شوید که ارتفاع تخت را به درستی بررسی کرده اید.

اقلام همراه سرویس خواب

اگر به دنبال یک طراحی شیک هستید بهتر است در زمان چیدمان اتاق و یا خرید تخت، به تنهایی فقط تخت را خریداری نکنید. هر کدام از لوازم همراه با سرویس خواب به منظور هدف خاصی طراحی شده است که می تواند نیاز های شما را برطرف سازد. توصیه می کنیم تخت خواب خود و کودکتان را به صورت سرویس خریداری کنید تا یک اتاق خواب شیک و زیبا داشته باشید.

انتخاب تشک مناسب برای تخت یک نفره

معمولا برای تخت های یک نفره، تشک ها در دو سایز هستند. طول تشک برای تخت یک نفره 2 متر است اما برای تخت های نوجوان بهتر است 180 سانتی متر باشد. همچنین عرض تشک برای تخت یک نفره طبق استاندارد تخت، 90 سانتی متر است.
سایز دیگر برای تشک تخت های یک نفره با عرض 120 سانتی متر است، معمولا از این سایز تشک برای افرادی که درشت هیکل هستند و وزن بالایی دارند، استفاده می شود.

تخت خواب یک نفره دخترانه و پسرانه

طرح تخت خواب باید با چیدمان اتاق هماهنگی داشته باشد. بر اساس جنسیت فرزند خود می توانید طرح های مختلفی را برای اتاق فرزندتان انتخاب کنید. آشو چوب، علاوه بر توجه به کیفیت سرویس خواب، به طراحی و زیبایی آن ها نیز توجه داشته است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آشو جدیدترین سرویس خواب های نوجوان دخترانه و پسرانه را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *