Turkish teen bedroom service

سرویس خواب نوجوان ترک

سرویس خواب نوجوان ترک

همه نوجوانان بعد از پشت سر گذاشتن روز خود، به اتاق شان پناه می آورند و استراحت می کنند. پس مهم است که دکوراسیون اتاق خواب به گونه ای باشد که بیشتری میزان احساس آرامش و راحتی را برای شان به همراه داشته باشد. زمانی که صحبت از دکوراسیون اتاق می شود، هدف اصلی انتخاب سرویس خواب و تک تک اجزای این سرویس می باشد. هر سرویس خوابی ویژگی های خاص خود را دارد و شما می توانید انواعی از طرح ها و مدل ها را در بازار پیدا کنید. در این مقاله، قصد داریم به بررسی خرید سرویس خواب نوجوان ترک بپردازیم.

مشخصات سرویس خواب نوجوان ترک

مهم ترین جزء سرویس خواب، تخت خواب است که دیگر اجزا متناسب با آن هماهنگ می شوند و می توانید در کنار تخت از پاتختی، میز تحریر، میز آرایش، کمد، کتابخانه، صندلی و یا پاف هم استفاده کنید که در خصوص اضافه کردن اجزا بهتر است که جنسیت نوجوان هم مدنظر قرار داده شود. از جمله ویژگی هایی که هنگام خرید سرویس خواب نوجوان باید به آن اهمیت داده شود، عبارت است از:

  • ارتفاع. یکی از مهم ترین فاکتورها به خصوص برای تخت خواب، ارتفاع آن از سطح زمین است، به گونه ای که زمانی که شما کنار تخت می نشینید، پاها باید روی زمین قرار بگیرند و زانو زاویه نود درجه داشته باشد که البته به ارتفاع تشک هم باید اهمیت داده شود، چرا که تشک ها معمولا در ارتفاع بالاتری نسبت به لبه های تخت قرار می گیرند.
  • قابلیت جابجایی. تمام اجزای سرویس خواب باید به گونه ای باشند که شما به راحتی بتوانید آن ها را جابجا کنید و این جاست که وزن سرویس اهمیت پیدا می کند و نکته مهم این است که اجرای سرویس در عین سبک بودن، باید استحکام و دوام بالایی هم داشته باشند.

Turkish teen bedroom service

  • جنس. جنس سرویس خواب است که طول عمر آن را مشخص می کند. مدل های چوبی، نئوپان و ام دی اف در بازار موجود هستند که جنس های چوبی دوام و ماندگاری بالاتری دارند و سال ها برای تان کار خواهند کرد. اگر بودجه کمتری را در نظر گرفته اید، می توانید سراغ مدل های ام دی اف بروید.
  • رنگ و طرح. رنگ سرویس خواب باید متناسب با سن و جنسیت نوجوان انتخاب شود و مهم است که در این سنین که اوج هیجانات است، بیشتر از رنگ های آرام و ملایم استفاده شود و سراغ رنگ های تند مانند قرمز یا مشکی نروید.
  • فضای اتاق. تعداد اجزای سرویس خواب را متناسب با فضای کلی اتاق انتخاب کنید و توصیه ما این است که ابتدا تخت خواب را در جای مناسب قرار بدهید و بعد از آن، دیگر اجرا را اضافه کنید تا اتاق حالت شلوغ و به هم ریخته نداشته باشد.

سرویس خواب نوجوان ترک چیست؟

در ساخت سرویس خواب نوجوان ترک از مواد و متریال با دوامی مانند چوب، ام دی اف و فلز استفاده می شود و سبک طراحی مدرنی دارند. البته طرح های کلاسیک ترک هم در بازار موجود است که برای ساخت آن ها از چوب هایی مانند راش و بلوط استفاده می شود که کیفیت بسیار بالایی دارند و البته قیمت شان نیز بالاتر است و فضای اتاق را لاکچری می کنند. در واقع این گونه می توان گفت که مدل های ترک از زیباترین سرویس خواب های موجود در بازار هستند.

قیمت سرویس خواب نوجوان ترک

قیمت این نوع سرویس خواب ار دیگر برندها بالاتر است که البته به تعداد اجزا، مواد و متریال به کار رفته، طرح و مدل سرویس نیز بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه آشو، انواعی از مدل های ترک را مشاهده کرده و بعد از مطالعه مشخصات و انجام بررسی های لازم، سرویس خواب مورد نظرتان را انتخاب کنید و ثبت سفارش داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *