سرویس خواب در کرج9985

سرویس خواب در کرج

بهترین مرکز خرید سرویس خواب در کرج کجاست؟ از مهمترین لوازم و وسایل هر اتاق خواب سرویس خواب آن می باشد، فرقی نمی کند که اتاق خواب یک اتاق معمولی باشد یا اتاق خواب عروس یا اتاق خواب کودک ، همگی نیازمند یک سرویس خواب شیک و زیبا و راحت هستند. زمانی که به چیدمان اتاق خواب جهیزیه ها و یا سیسمونی نوزاد نگاه می‌کنیم ، عنصر اصلی دیزاین آنها یک سرویس خواب شیک است و از نیازهای اولیه اساسی به شمار می‌رود .شرکت آشو چوب یکی از بهترین مراکز برای ارائه سرویس خواب در کرج می باشد.

انواع مدلهای سرویس خواب چیست ؟

در بازار سرویس خواب ، انواع گوناگون و متنوعی از این لوازم را مشاهده می‌کنیم. سرویس خواب های سلطنتی ،سرویس خواب های گرد، سرویس های خواب های مستطیلی، سرویس خواب های فانتزی و انواع دیگر که با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید بهترین و مناسب ترین نوع آن را تهیه کنید.
یک ست کامل سرویس خواب معمولاً شامل: تخت خواب، میز توالت یا آرایشی، پاتختی، کمد، آینه و مبل پایتختی یا پاف است.شرکت مبلمان و سرویس خواب آشو یکی از بهترین ارائه کنندگان سرویس خواب با نمونه های زیبا و متنوع سرویس خواب کودکان و نوجوانان است .

تخت خواب از اصلی ترین موارد در سرویس خواب است . تخت خواب ها به صورت کلی یا تک نفره هستند یا دو نفره؛ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سبک زندگی اشرافی و پر زرق و برق و علاقه دارید پیشنهاد ما به شما یک ست سرویس خواب سلطنتی است ، رنگ سرویس سلطنتی معمولاً طلایی است و در میان ایرانیان طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد. در نقطه مقابل اگر به زندگی ساده و مدرن علاقه دارید انواع تخت خواب های مختلف و گوناگون با رنگ و طرح های مختلف برای انتخاب در اختیار شما قرار دارد . شرکت مبلمان و تخت و سرویس خواب آشو با بهترین طرح ها و مدل ها می تواند انتخاب خوبی برای خرید لوازم خواب باشد.

سرویس خواب در کرج
سرویس خواب در کرج

پاتختی در لوازم سرویس خواب

پاتختی کمد کوچک دو کشو و یا تک کشو هست که کنار تخت قرار می‌گیرد . اگر می خواهید در اتاق خوابتان یک چراغ خواب داشته باشید وجود یک پاتختی در کنار تخت ضروری است. مدل پاتختی معمولاً سلیقه ایی است اما اکثراً باید مطابق شکل و طرح تخت انتخاب شود تا هماهنگی در اتاق به وجود بیاید. معمولاً تخت های دونفره دارای دو پاتختی و تخت های یک نفره دارای یک پا تختی هستند.

متراژ و اندازه اتاق خوابتان چقدر است؟ اتاق خوابتان کوچک است یا بزرگ ؟

اگر فضای کافی برای چیدمان در اتاق خود دارید ، میز توالت و یا به اصطلاح میز آرایشی یک نظم دهنده عالی برای وسیله های تان خواهد بود ،میز آرایشی می‌تواند جایی برای گذاشتن لوازم آرایشی، شانه ،سشوار ، ادکلن و سایر وسایل از این قبیل باشد .
همراه با میز آرایشی معمولاً یک صندلی است که برای استفاده شما تعبیه شده ، همچنین میز آرایشی شما دارای یک آینه بزرگ و زیباست.

آینه در سرویس خواب. آری یا خیر؟

آینه یکی از ملزومات اتاق خواب است وقتی می خواهید برای مهمانی آماده شوید و یا موهایتان را سشوار بکشید و یا کارهایی از این قبیل ، آیینه به کارتان می‌آید و اگر آینه را هم جزو سرویس خواب می آورید بسیار خوش سلیقه هستید.
آینه های اتاق خواب معمولاً از طرح و جنس سرویس خواب و به صورت قدی هستند.

پاف در سرویس خواب ضروری است؟

اگر شما برای اتاق خوابتان فضای زیادی را در اختیار دارید، حتماً یک پاف یا مبل پا تختی تهیه کنید، اما اگر اتاق خوابتان کوچک است بهتر است آن را حذف کنید . چون فضای اتاق شما را می گیرد در واقع قابلیت پاف این است که قبل رفتن به تختخواب استراحت و تمدد اعصاب را داشته باشید ، البته برخی از این پاف ها مدل صندوق دار هستند و می‌توان در آنها برخی از لوازم را قرار داد که این یک مزیت بسیار عالی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *