سرویس خواب تک نفره 1554

سرویس خواب تک نفره

یکی از مهمترین ارکان منزل و اتاق خواب، سرویس خواب می باشد. خرید و چیدمان سرویس خواب یک امر کاملا سلیقه ای است، به عنوان مثال: سرویس خوابی برای اتاق پسر بچه با سرویس خواب برای اتاق دخترانه متفاوت است. اما چیزی که در بین آنها مشترک می باشد، یک نفره بودن آنهاست.در ادامه مواردی که باید در زمان خرید سرویس خواب تک نفره در نظر بگیرید بررسی می شود.

سرویس خواب یک نفره شامل چه لوازمی می شود؟

ست خواب تک نفره، معمولاً شامل تخت یک نفره، یک عدد پاتختی، کمد لباس، میز توالت آینه، دراور و… می باشد. در مواردی نیز، میز تحریر، کتابخانه و میز کامپیوتر هم همراه با ست خواب ارائه و خریداری می‌شود.

سرویس خواب تک نفره مناسب چه کسانی است؟

همانطور که از نام آن پیداست، سرویس خواب تک نفره، برای یک نفر تعبیه می‌شود. برای کودکان و نوجوانان، پسر یا دختر و یا سالمندانی که به تنهایی زندگی می کنند، سرویس خواب یک نفره ای که به صورت کامل تهیه شود‌،نیاز یک فرد را در اتاق خواب، جهت فضای ذخیره سازی و استراحت و… فراهم می کند.

چیدمان سرویس خواب یک نفره

با توجه به اینکه شما اتاق را برای چه کسی می خواهید آماده کنید، شاید چیدمان کمی متفاوت باشد. مثلاً سرویس خواب عروسکی و یا به رنگ صورتی یا سفید با پرده های یاسی و اکسسوری های دخترانه، مناسب دختران است. و یا سرویس خواب اسپرت، با رنگ های گرم و دیزاین فوتبالی، برای یک پسر بچه مناسب است. در چیدمان و دیزاین اتاق خواب تک نفره، شما گزینه های گوناگون و متنوعی را در اختیار خواهید داشت، که با توجه به سلیقه ی شما می تواند متغیر باشد.

پاتختی در سرویس خواب تک نفره

تعداد پاتختی در سرویس خواب تک نفره، یک عدد است. که معمولاً هم مدل تخت و در کنار آن قرار می‌گیرد. پاتختی ها، کمدهای کشویی هستند که برای گذاشتن آباژور، کتاب، دارو، گوشی موبایل و سایر لوازمی که در شب آنها احتیاج داریم، تولید می گردند.

میز توالت و آرایشی در سرویس خواب

میزهای آرایشی در سرویس خواب تک نفره، معمولاً همانند ست های دو نفره هستند. شاید کمی کوچکتر!
اما به طور کلی میزهای توالت، میزهای آینه داری هستند، که دارای چند کشو و محفظه می باشند. شما می توانید برای جایگذاری انواع لوازم آرایش، لباس ها، ادکلن و عطرها، شانه و… از آن استفاده کنید. این میزها بسیار پرطرفدار هستند و معمولاً در زمان خرید تخت، هم مدل با آن تهیه می شود.

جنس سرویس خواب تک نفره

همانند سایر سرویس خواب ها، بهترین نوع سرویس خواب تک نفره نیز جنس چوبی می باشد. که از انواع چوب می توان آن را تهیه کرد. جنس چوبی در سرویس خواب، دارای تنوع بالا و رنگ و طرح های گوناگون است که انتخاب را برای شما راحت تر می سازد. شرکت آشوچوب از تولیدکنندگان برتر سرویس خواب تک نفره و سرویس خواب های دو نفره است.گفتنی است که جنس چوبی علاوه بر زیبایی، از دوام و استحکام مناسبی نیز برخوردار می باشد.

سخن آخر

امروزه سرویس خواب از لوازم اصلی اتاق خواب هاست. از نوزاد کوچک گرفته تا زوج‌های جوان و افراد سالخورده و… همگی برای استراحت و طبقه بندی لوازم خود، نیاز به یک سرویس خواب با تمام لوازم و اجزای آن دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *