خرید سرویس خواب از درب کارخانه1010

خرید سرویس خواب از درب کارخانه

سرویس خواب یکی از اجزای ضروری برای هر اتاق خوابی است که از اجزایی مانند تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، کمد یا دراور و آینه تشکیل می شود که بسته به نیاز و فضایی که در اختیار دارید، می توانید هر یک از این اجزا را حذف کنید و یا یک ست کامل را خریداری کنید. سرویس خوابی که خریداری می کنید، باید کیفیت بالایی داشته باشد تا سال ها برای تان کار کند بی آن که خراب یا پوسیده شود که البته در کنار کیفیت، قیمت نیز مساله ای است که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند. روش های مختلفی برای خرید یک سرویس خواب وجود دارد که شما می توانید آن را بدون واسطه و مستقیما از درب کارخانه خریداری کنید. اما چگونه؟ پس در ادامه همراه ما باشید.

سرویس خواب چیست؟

سرویس خواب از جمله ملزومات هر اتاق خوابی است از اتاق کودک گرفته تا اتاق بزرگسالان و مهم ترین قسمت این سرویس، تخت خواب است که ما بقی اجزا بر اساس آن انتخاب می شوند. تخت خواب می تواند بسته به نیاز و فضای اتاق به صورت تک نفره، یک و نیم نفره و یا دو نفره باشد و در کنار آن یک یا دو عدد پاتختی قرار بگیرد. تخت خواب و پاتختی که انتخاب می کنید، می تواند دارای چند کشو باشد تا از آن برای قرار دادن یک سری وسایل استفاده کنید. در کنار تخت، میز آرایش قرار می گیرد که اگر فضای کافی داشتید، می توانید صندلی همراه آن را نیز خریداری کنید.

خرید سرویس خواب از درب کارخانه1235

بعد از خرید اجزای ضروری سرویس خواب، در صورتی که فضای کافی داشتید، می توانید کمد و یا آینه را نیز را به سرویس تان اضافه کنید. حتی بسیاری از افراد برای فانتزی تر شدن دکوراسیون اتاق خود، پاف هایی را خریداری می کنند که از داخل آن می توان برای قرار دادن وسایل استفاده کرد.

نکات خرید سرویس خواب

سرویس خواب باید یک سری استانداردها را داشته باشد، به عنوان مثال: ارتفاع تخت خواب باید به گونه ای باشد که زمانی که روی تشک می نشینید، پاها کاملا روی زمین قرار بگیرند و زانوها و ران ها در زاویه نود درجه باشند تا فشاری به زانوها و پاها وارد نشود. تخت خواب و دیگر اجزای سرویس باید از مواد و متریال با کیفیت ساخته شده باشند و که معمولا مدل های چوبی که گران قیمت تر هم هستند، دوام و ماندگاری بالاتری دارند، اما شما می توانید سراغ مدل های ام دی اف بروید که کیفیت قابل قبولی دارند.

هنگام خرید، تمامی اتصالات و پیچ و مهره های استفاده شده در سرویس خواب باید مورد بررسی قرار بگیرند. مهم است که ریل های کشوی تخت و میز آرایش روان باشند و به راحتی باز و بسته شوند. کفی تخت خواب را هم مد نظر قرار بدهید، این قسمت از تخت خواب باید به گونه ای باشد که بتواند وزن شما را به خوبی تحمل کند و دچار شکستگی نشود. پس، در کنار زیبایی سرویس خواب به کیفیت و استحکام آن نیز باید اهمیت داده شود.

خرید سرویس خواب از درب کارخانه به چه صورت است؟

خرید سرویس خواب مستقیما از درب کارخانه به معنای حذف هر گونه واسطه می باشد و دیگر نیازی نیست که شما برای خرید لوازم اتاق خواب تان به فروشگاه ها و بازار بروید. از طرفی، یکی از عواملی که بر قیمت نهایی خرید تاثیر می گذارد، همین واسطه ها هستند و زمانی که شما کالای مورد نظرتان را مستقیما از خود کارخانه تهیه و خریداری می کنید، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

سرویس خواب هایی که مستقیما از خود کارخانه خریداری می شوند، دارای گارانتی هستند و در صورتی که محصول خریداری شده خراب شود یا مشکلی پیش بیاید، مراحل پیگیری آن بسیار راحت تر خواهد بود. این روزها و با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت ها، بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های شان، خرید خود را بدون واسطه و از طریق مراجعه به کارخانه انجام بدهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارخانه های تولید کننده سرویس خواب در ایران، با کارشناسان ما در آشو چوب تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *